Strona główna Blog Marketing i promocja

Jakie promocje przyciągają Klientów?

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Słowo "promocja" i "wyprzedaż" przyciągają Klientów zarówno sklepów stacjonarnych jak i internetowych. Zobacz jakie promocje przyciągają Klientów

Dowiedziałeś się już jak zdobyć pierwszego Klienta w swoim sklepie internetowym. Z biegiem czasu ich liczba wzrośnie na tyle, że będziesz mógł zaoferować im coś specjalnego. Promocja to również szansa na zdobycie nowych Klientów. Dzięki narzędziom marketingowym w oprogramowaniu RedCart siła przyciągania wyprzedaży i promocji będzie jeszcze efektywniejsza!

Jakie są oczekiwania Klienta?

Metodą prób i błędów musisz dowiedzieć się czy Klienci Twojego sklepu preferują niższe ceny asortymentu, kupony rabatowe czy może bon na kolejny zakup. Do programu lojalnościowego chętnie przyłączają się osoby, które chcą w przyszłości kupować taniej lub wymienić punkty na nagrody. Wszystkie te marketingowe narzędzia można znaleźć w oprogramowaniu RedCart. Gadżety reklamowe są zawsze mile widziane, lecz warto je dodawać do zakupów o wyższej wartości zamówienia. Jednak aby dowiedzieć się czego oczekują Klienci najprościej będzie zapytać ich bezpośrednio - w prostej ankiecie lub za pomocą social media.

Jakie promocje przyciągają Klientów?
Jaką formę promocji wybrać?


W przypadku biznesów internetowych, gdzie wszystkie działania są podejmowanie w świecie wirtualnym, łatwiej jest o publikowanie informacji na temat trwającej promocji. Dzięki mediom społecznościowym dotarcie do grona nowych Klientów jest dużo łatwiejsze niż za pomocą tradycyjnych form reklamy. Jak wykorzystać potencjał social media? Według statystyk Hubspot "58% użytkowników Facebooka oczekuje, że po zostaniu fanami danej firmy otrzymają dostęp do ofert, wydarzeń i promocji" (źródło). Wykorzystaj to i informuj na bieżąco o ofertach specjalnych przy jednoczesnej zachęcie do pozostania fanem. Tego typu wezwanie do działania możesz poprzeć informacją o specjalnej korzyści - rzeczywistej zniżce w postaci -30% na pierwszy zakup w sklepie. Podobnie dzieje się z zapisaniem się na newslettera. Poczucie realnej korzyści przez Klienta budzi chęć pozostawienia swojego adresu. O tym jak stworzyć skuteczny newsletter w sklepie internetowym przeczytasz więcej TUTAJ.

Jaka promocja dla sklepu internetowego?

Sklep internetowy posiada znacznie więcej możliwości niż sklep stacjonarny. Wykorzystaj potencjał marketingu internetowego i narzędzi w oprogramowaniu RedCart, które razem stworzą unikalny i korzystny dla Klienta sklep internetowy. Oprócz funkcjonalności i narzędzi możesz również:

- wykorzystać media społecznościowe w celu propagowania informacji o promocji,
- skorzystaj z potencjału reklam Google,
- zaoferuj bezpłatną dostawę powyżej określonej kwoty zakupu lub jeden dzień darmowej dostawy (również możesz wziąć udział w akcji Darmowego Dnia Dostawy),
- korzystaj z kuponów rabatowych (kwotowe, na darmowy produkt lub na darmową wysyłkę - w przypadku oprogramowania RedCart),
- zastosuj program lojalnościowy dla Klientów sklepu.


Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!


Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja