Strona główna Blog Marketing i promocja

8 wskazówek dla lepszej optymalizacji znacznika "title" #3

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Przed nami kolejna część wskazówek dotyczących lepszej optymalizacji znacznika "title"

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności

Wskazówka #3: title dla stron produktów
Tutaj proponuję następującą składnię: słowo kluczowe (np. „laptop”) + nazwa produktu (np. „Dell M5040) + nazwa kategorii (np. „laptopy Dell).


Przykład: Dell M5040 – laptopy Dell


Funkcjonalność pozwalająca na zmianę tytułów stron produktów dostępna jest przy edycji produktu w zakładce SEO.


Wskazówka #4: title dla stron statycznych (informacyjnych)
Moja propozycja dla title podstron w sklepie internetowym to: fraza opisująca daną podstronę + powtórzenie całości lub fragmentu title strony głównej.


Przykłady:

Jak kupować?-sklep Senio.pl - telefony dla seniorów

Opinie Klientów - sklep Senio.pl - telefony dla seniorów


Dla stron generowanych dynamicznie (typu promocje, nowości, wyprzedaż) postępujemy analogicznie:

Nowości - sklep komputerowy www.Sferis.pl


System tworzenia stron informacyjnych WYGLĄD SKLEPU - STRONY INFORMACYJNE posiada sekcję SEO, gdzie możliwe jest określenia tytułu strony.


Źródłó: mensis.pl

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja