Strona główna Blog Marketing i promocja

Promocja Stacji z Paczką dla Klientów RedCart

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Chcesz ułatwić swoim Klientom odbiór paczek z prezentami pod choinkę? Świetnie się składa, bo nasz nowy Partner przygotował specjalną promocję

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności

Według najnowszych badań, "użytkownicy internetu decydują się na zakup prezentów w sieci ponieważ wiedzą, że nie tylko wydadzą w ten sposób mniej pieniędzy, ale i będą mogli wybierać z bogatszego asortymentu niż w sklepach stacjonarnych." (źródło: Wirtualne Media)

Najlepsze sklepy internetowe oferują dogodnyą formę dostarczenia wysyłki Klientowi. Platforma RedCart, dzięki współpracy z nowym Partnerem Stacja z Paczką ma specjalną ofertę dla Klientów przed gorącym okresem świątecznych zakupów.

Co należy zrobić by skorzystać z promocji?

- jeśli posiadasz nieaktywny sklep na platformie RedCart - aktywuj go korzystając z jednego z naszych planów abonamentowych,
- aktywne już sklepy mogą rejestrować się na dedykowanej stronie Stacji z Paczką.


Po rejestracji i podpisaniu umowy  sklep internetowy wysyła każdą paczkę w atrakcyjnej cenie 5,90 netto.

Dodatkowo Stacja z Paczką do każdego zamówienia wysyła Klientowi kupon drogą elektroniczną na podany adres na odebranie paczki i kawy ze stacji Orlen za 1 zł.

Promocja trwa do 31.12.2014 r.

UWAGA: W celu przesłania specjalnego kuponu wydawanego od Stacji z Paczką, Klient sklepu internetowego musi wyrazić zgodę na podanie adresu mailowego (np. poprzez akceptację regulaminu sklepu ze specjalnym zapisem).




Stacja z Paczką promocja 

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja