Gotowy sklep internetowy

Gotowość do otwarcia biznesu to dla wielu Klientów wyznacznik chęci posiadania sklepu. Szybkość założenia sklepu to równoczesne szybkie rozpoczęcie biznesu.
Można kupić na rynku wiele modeli sklepów internetowych, lecz czy będą one dokładnie takie, jaki chcemy?


GOTOWY SKLEP INTERNETOWY

Czym charakteryzuje się gotowy sklep internetowy? Przede wszystkim – funkcjonalnością.

Projektując oprogramowanie przede wszystkim kierowaliśmy się tym, co dla każdego właściciela sklepu powinno być najważniejsze. Intuicyjne prowadzenie sklepu nie sprawi trudności, a dostępność narzędzi sprawi, że zarządzanie sklepem będzie skuteczne.Wygodne oraz bezpieczne robienie zakupów to priorytetowa sprawa dla każdego właściciela sklepu – to gwarancja zadowolenia Klienta oraz sukcesu naszego biznesu. Dzięki systemowi zabezpieczeń SSL dane Klientów jak i sklepu są skutecznie chronione.

Gotowy sklep internetowy, będący na platformie RedCart charakteryzuje się intuicyjnością nie tylko ze strony posiadacza. Szybkie ładowanie się strony oraz funkcjonalny układ sklepu sprawia, że Klient bez problemu odnajdzie produkt, który szuka. Produkt dzięki wysokiej jakości zdjęciom pobranym z listy zintegrowanych hurtowni zaprezentuje w całej okazałości swoje unikalne cechy. Dzięki newsletterowi będzie informowany o najnowszych produktach, promocjach oraz rabatach. Dodatkowo, Klient będzie informowany o postępie jego zamówienia oraz będzie mógł dokonywać zakupów na stronie bez konieczności rejestracji.

Dla właściciela sklepu narzędzia oferowane w oprogramowaniu gotowego sklepu internetowego to wachlarz możliwości w jego zarządzaniu. Szerokie rozwiązania z zakresu wprowadzania oraz modyfikowania produktu, takie jak dowolne tworzenie drzewa kategorii, definiowanie cech produktów oraz ich słów kluczowych, możliwość pracy w oparciu o ceny netto i brutto. W kwestii zarządzania zamówieniami opcje są następujące: możliwość edytowania zamówienia jak i danych Klienta, definiowanie grup Klientów, łączenie zamówień, powiadomienia e-mail, sms oraz gg o zmianie statusu zamówienia. Narzędzia marketingowe takie jak dodanie sklepu do wyszukiwarek internetowych, bezpłatne integracje z porównywarkami cen, prowadzenie kampanii AdWords, integracje z serwisami aukcyjnymi Allegro, eBay oraz Świstak a także raporty z danych prosto z naszego sklepu internetowego. Dodatkowo, sklepy internetowego RedCart są odpowiednio przygotowane na potrzeby pozycjonowania wyszukiwarkach internetowych.


CO W CENIE ABONAMENTU?

Abonament jest opłatą roczną za sklep internetowy. W zależności od wybranego pakietu pozwala on dostosować swoje wymagania względem sklepu internetowego.

Wybierając pakiet abonamentowy warto kierować się przede wszystkim ilością produktów w sklepie oraz dodatkowymi możliwościami.
Podstawowy pakiet, w dostępnej cenie oferuje umieszczenie jedynie 1 000 produktów w sklepie. Jest to rozwiązanie dla osób, które rozpoczynają sprzedaż, stawiają pierwsze kroki w handlu internetowym bądź będą miały małą ilość produktów w sklepie.

Dzierżawienie oprogramowania w formie abonamentu to gwarancja stałych, przewidywalnych opłat, bez ukrytych dodatkowych kosztów. Jednak im wyższa wartość abonamentu, tym więcej możliwości i dodatkowych funkcji jest oferowanych.

Przykładowo, aby uzyskać większą sprzedaż oraz uzyskać i poprawić konwersję na stronie pomocny w tym będzie Asystent Sprzedaży. Jest to system inteligentnych rekomendacji, które w ciągu 30 dni zbiorą informacje z poszczególnych grup produktowych oraz wybierze element najbardziej skuteczny dla e-sklepu tworząc unikalną ofertę.

System RASE to unikalny algorytm pozwalający na szczegółowe wyszukiwanie produktów. Charakteryzuje go szybkość oraz dokładność. RASE czyli RedCart Advanced Search Engine to stworzony specjalnie przez RedCart system, który posiada funkcję zawężania wyników wyszukiwania w obrębie drzewa kategorii sklepu, jak i poszukiwanie po szczegółowych cechach produktu.

Czy wiesz, że nie tylko Ty musisz obsługiwać swój sklep internetowy? Na platformie RedCart możliwe jest prowadzenie działalności z administratorami stron. W takim przypadku ich liczba waha się od jednego aż po nieskończoną ich ilość. Każdy z administratorów Twojego sklepu będzie posiadał osobne konta, które pozwolą mu zarządzać zamówieniami oraz produktami.




OPROGRAMOWANIE A GOTOWY SKLEP INTERNETOWY
 

Oprogramowanie RedCart, które oparte jest na modelu SaaS łączy ze sobą nowoczesne rozwiązania wraz z szybkością otwarcia własnego e-biznesu.
Model SaaS polega na dzierżawie oprogramowania. Jest to rozsądne rozwiązanie dla osób, które planują rozpocząć swoją internetową działalność.

Plusem platformy internetowej, która działa w oparciu o model jest niski koszt jej użytkowania. Model ten jest często wybierany przez sklepy internetowe, ponieważ nie wymaga dużych nakładów finansowych na samym początku zakładania e-biznesu.

Model SaaS to łatwiejszy start w e-biznes!


Dla początkujących Sprzedawców jest to doskonały sposób na zapoznanie się z funkcjonowaniem sklepu oraz jego możliwościami. Wynajęcie oprogramowania to niedrogie rozwiązanie, zwłaszcza, że po opłaceniu abonamentu jedyne co pozostaje to umieszczenie produktów, stworzenie szaty graficznej i oczywiście rozpoczęcie sprzedaży. Nie jest wymagane instalowanie jakiegokolwiek programu bądź oprogramowania.

Wybierając platformę RedCart będziesz miał dostęp do wszelkich funkcjonalności, które są oferowane. Narzędzia, które umożliwią skuteczne zarządzanie sklepem a zarazem są intuicyjne w obsłudze.

Otwierając sklep internetowy, który oparty jest na dzierżawie oprogramowania, nie będziesz musiał martwić się o hosting, ponieważ jest on wliczony już w cenę abonamentu. Wszelkie aktualizacje oprogramowania są wprowadzane po dokonaniu wszelkich testów przez specjalistów. Szybsze wykrywanie błędówOprócz nowych funkcjonalności wprowadzane są również pomysły wprost od użytkowników platformy – wszystko po co, by sklepy internetowe były jeszcze lepsze niż dotychczas!