Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Integracja sklepu internetowego z eBay

Kategoria: Narzędzia

eBay to największy i zarazem najpopularniejszy serwis aukcyjny na świecie. Sprzedaż za jego pośrednictwem umożliwia dotacie z ofertą do ogromnej liczby potencjalnych, nowych klientów zarówno w Polsce jak i np. krajach europejskich, jest także doskonałym narzędziem możliwiającym ekspansję na zagraniczne rynki. Warto rozważyć możliwości sprzedaży za pośrednictwem serwisu eBay, zwłaszcza, że najnowsze tendencje w zachowaniach klientów w e-commerce wskazuja na rosnącą popularność zakupów transgranicznych. Teraz sprzedaż na eBay jest łatwa i nie wymaga zbyt wiele dodatkowej pracy, dzięki zaawansowanej integracji sklepu internetowego RedCart z portalem aukcyjnym, która umożliwia zarówno wystawianie aukcji, jak i realizację spływających do panelu administracyjnego sklepu zamówień.

Zaawansowana Integracja sklepu na platformie RedCart umożliwia wygodne zarządzanie sprzedażą z poziomu panelu administracyjnego swojego sklepu. Dysponujemy więc narzędziami do konfiguracji i uruchamiania aukcji, w tym także darmowymi szablonami eBay, a gdy klient dokona zakupu wystawionego przez nas produktu, zamówienie automatycznie spływa do sklepu i pojawia się jako "nowe" w sklepie. Integracja pozwala na dodanie wielu kont sprzedawcy oraz umożliwia prowadzenie sprzedaży w krajach takich jak Polska, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Francja, Belgia, Stany Zjednoczone. Możliwe jest wystawianie aukcji poprzez funkcję licytacja lub kup teraz.

Zalety integracji sklepu internetowego z eBay

  • Wygodne prowadzenie sprzedaży z poziomu panelu administracyjnego sklepu
  • Bezpłatny dostęp do gotowych szablonów eBay
  • Zamówienia z eBay spływają do sklepu
  • Funkcja grupowania produktów zakupionych przez jednego użytkownika na różnych aukcjach
  • Obsługa wielu kont eBay
  • Możliwość kontroli budżetu przeznaczonego na aukcje eBay
  • Prowadzenie sprzedaży poprzez licytacja lub kup teraz
  • Możliwość wystawiania produktów w krajach takich jak Polska, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Francja, Belgia, Stany Zjednoczone.

Dzięki integracji sklepu z eBay zyskujemy wiele przydatnych funkcji zarządzania ofertą, które maja na celu przede wszystkim zwiększenie efektywności aukcji oraz oszczędność czasu. Służą temu m.in dostępne w panelu administracyjnym szablony aukcji na eBay, ktore można w prosty sposób, jednorazowo skonfigurować: szablony będą generować się automatycznie w oparciu o dane ze sklepu, a dzięki możliwości używania znaczników nie trzeba za każdym razem konfigurować szablonu do następnego produktu. Dostępne są zaawansowane ustawienia związane z konfiguracją sposobu realizacji przesyłki, takie jak rodzaje przesyłek zarówno krajowych jak i zagranicznych oraz konfiguracja płatności. To także możliwość ustawienia informacji, do jakich krajów realizowana jest przesyłka oraz funkcja konfigurowania cennika dostaw na podstawie table rates w panelu eBay. 

Integracja umożliwia łatwe zarządzanie cenami, poprzez możliwość zwiększenia lub zmniejszenia cen wystawionych produktów o określoną wartość produktową. Dostępne jest także ustawienie cen produktów takich samych jak w sklepie. Z praktycznego punktu widzenia, niezwykle przydatne są funkcje automatycznego wznawiania aukcji oraz rezerwacji określonej ilości towaru przeznaczonego do sprzedaży na eBay.

Wybrane funkcjonalności integracji sklepu RedCart z eBay

  • Możliwość dowolnej modyfikacji szablonów aukcji za pomocą prostego edytora szablonów
  • Jednorazowa konfiguracja szablonu aukcji w sklepie: automatyczne generowanie szablonów aukcji w oparciu o dane ze sklepu
  • Możliwość korzystania z gotowych znaczników (np. nazwa, opis, zdjęcia, itd.)
  • Możliwość rezerwacji określonej ilości produktów do aukcji
  • Funkcja autowznawiania aukcji po zakończeniu
  • Możliwość dodawanie prefixów i sufixów do nazw aukcji
  • Możliwość ustawienia informacji o realizacji reklamacji oraz terminu na przyjmowanie zwrotów
  • Możliwość kontroli wydatków poprzez funkcję planowania budżetu
  • Automatyczne naliczanie kosztów wysyłki dla poszczególnych aukcji
  • Możliwość modyfikacji cen produktów wystawionych do aukcji



Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)