Paczka w Ruchu to usługa logistyczna oparta na sieci punktów nadawania i odbioru paczek, do której zalicza się ok 2200 kiosków lub saloników prasowych RUCH zlokalizowanych w całej Polsce. Współpraca ze sklepami internetowymi polega na możliwości dostarczania paczek do wybranych punktów, co jest wygodnym i chętnie wybieranym rozwiązaniem przez klientów: uzależnia od kuriera i daje możliwość odbioru przesyłki w preferowanym przez siebie terminie. Jak włączyć usługę Paczką w Ruchu w sklepie RedCart?
Dzięki automatycznej integracji sklepu internetowego z Paczką w Ruchu, klienci sklepów internetowych RedCart zyskują możliwość odbioru kupionego przez siebie towaru w jednym z kiosków lub saloników prasowych zlokalizowanych na terytorium Polski. Odnalezienie punktu ułatwia intuicyjna mapka z wyszukiwarką znajdująca się na stronie Paczka w Ruchu.
Punkty odbioru paczek to coraz popularniejsza i coraz chętniej wybierana przez klientów opcja przy zamawianiu towaru w sklepie internetowym – jej największymi zaletami jest uniezależnienie od godziny przyjścia kuriera i możliwość samodzielnego odebrania przesyłki w dowolnym, wybranym przez siebie terminie. Toteż zapewnienie swoim klientom opcji systemu odbioru paczek w koszyku zakupowym może wprost przełożyć się na decyzje zakupowe.
PAMIĘTAJ:
Systemy punktów odbioru paczek to coraz popularniejsza i coraz częściej wybierana opcja przy zakupach internetowych. Z racji tego, że zarówno koszty, jak i formy dostawy towaru wpływają na decyzje zakupowe klientów, warto zapewnić w swoim sklepie system odbioru paczek, taki jak Paczka w Ruchu.
Dzięki automatycznej integracji usługi Paczka w Ruchu możliwe staje się z jednej strony wybranie tej opcji dostarczenia zakupionych produktów przez klienta w sklepie, z drugiej natomiast wygodne i szybkie nadanie przesyłki z poziomu panelu administracyjnego swojego sklepu.
Aby aktywować usługę Paczka w Ruchu w swoim sklepie, konieczne jest wcześniejsza prosta konfiguracja:
Aby klient w Twoim sklepie przy zamawianiu produktów mógł wybrać opcję „Paczka w Ruchu”, musisz powiązań opcję przesyłki z płatnością. W związku z tym:
Sprawdź, czy opcja przesyłki Paczka w Ruchu dostępna jest w koszyku zakupowym Twojego sklepu.
PAMIĘTAJ:
Automatyczna integracja Paczki w Ruchu z systemem sklepów RedCart pozwala z jednej strony na wybór tej opcji przez klienta w Twoim sklepie, z drugiej natomiast umożliwia szybkie i łatwe nadanie przesyłki z zamówieniem z poziomu panelu administracyjnego swojego sklepu.
WAŻNE:
Integracja z Paczką w Ruchu zapewnia wiele przydatnych funkcjonalności, które skonfigurować można w prosty sposób w panelu sklepu. Możliwe jest m.in. zaoferowanie klientom darmowej przesyłki przy spełnieniu określonych warunków: dokonaniu zamówienia na dowolnie określoną wartość.
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)