Jak możemy Ci pomóc?

Strona główna Baza wiedzy Ustawienia

Integracja z Paczka w Ruchu

Integracja sklepu internetowego z Paczka w Ruchu: jak włączyć i skonfigurować w swoim sklepie?

integracja z paczka w ruchu


Paczka w Ruchu to usługa logistyczna oparta na sieci punktów nadawania i odbioru paczek, do której zalicza się ok 2200 kiosków lub saloników prasowych RUCH zlokalizowanych w całej Polsce. Współpraca ze sklepami internetowymi polega na możliwości dostarczania paczek do wybranych punktów, co jest wygodnym i chętnie wybieranym rozwiązaniem przez klientów: uzależnia od kuriera i daje możliwość odbioru przesyłki w preferowanym przez siebie terminie. Jak włączyć usługę Paczką w Ruchu w sklepie RedCart?

Integracja sklepu RedCart z Paczką w Ruchu.

Dzięki automatycznej integracji sklepu internetowego z Paczką w Ruchu, klienci sklepów internetowych RedCart zyskują możliwość odbioru kupionego przez siebie towaru w jednym z kiosków lub saloników prasowych zlokalizowanych na terytorium Polski. Odnalezienie punktu ułatwia intuicyjna mapka z wyszukiwarką znajdująca się na stronie Paczka w Ruchu.

Punkty odbioru paczek to coraz popularniejsza i coraz chętniej wybierana przez klientów opcja przy zamawianiu towaru w sklepie internetowym – jej największymi zaletami jest uniezależnienie od godziny przyjścia kuriera i możliwość samodzielnego odebrania przesyłki w dowolnym, wybranym przez siebie terminie. Toteż zapewnienie swoim klientom opcji systemu odbioru paczek w koszyku zakupowym może wprost przełożyć się na decyzje zakupowe.

PAMIĘTAJ:

Systemy punktów odbioru paczek to coraz popularniejsza i coraz częściej wybierana opcja przy zakupach internetowych. Z racji tego, że zarówno koszty, jak i formy dostawy towaru wpływają na decyzje zakupowe klientów, warto zapewnić w swoim sklepie system odbioru paczek, taki jak Paczka w Ruchu.


Dzięki automatycznej integracji sklepu z usługą Paczka w Ruchu sklep zyskuje:

  • Dostęp do sieci punktów nadawania i odbioru paczek obejmującej około 2200 saloników i kiosków zlokalizowanych na terenie całej Polski,
  • Możliwość zaoferowania klientom alternatywy dla kuriera w postaci możliwości odebrania zamówionego towaru w jednym z punktów, jakie znaleźć można za pomocą wygodnej mapki. Klienci odbierają paczki w wybranym przez siebie terminie i czasie,
  • Atrakcyjne ceny oraz program rabatowy dla nowych klientów: "Promocja na Start" .

2. Jak skonfigurować integrację z Paczką w Ruchu w sklepie RedCart?

Dzięki automatycznej integracji usługi Paczka w Ruchu możliwe staje się z jednej strony wybranie tej opcji dostarczenia zakupionych produktów przez klienta w sklepie, z drugiej natomiast wygodne i szybkie nadanie przesyłki z poziomu panelu administracyjnego swojego sklepu.

Aby aktywować usługę Paczka w Ruchu w swoim sklepie, konieczne jest wcześniejsza prosta konfiguracja:

  • Przejdź do zakładki zamówienia i zamówienia w panelu administracyjnym swojego sklepu, następnie z listy wybierz pozycję kurierzy.
  • Z listy operatów przesyłek wybierz opcję Paczka w Ruchu, poprzez naciśnięcie żółtego ołówka edycji.
  • W polu ustawienia podstawowe wpisz nadane przez Paczkę w Ruchu dane autoryzacyjne: login oraz hasło.
  • W polu konfiguracja dokonaj ustawień związanych z opcjami takimi jak: ubezpieczenie, rozmiar paczki, paczka zwrotna.

Aby klient w Twoim sklepie przy zamawianiu produktów mógł wybrać opcję „Paczka w Ruchu”, musisz powiązań opcję przesyłki z płatnością. W związku z tym:

  • W głównym menu w panelu administracyjnym sklepu wybierz opcję klienci i zamówienia, po czym kliknij w pozycję wysyłka produktów w menu,
  • Z listy wybierz Paczka w Ruchu za pomocą żółtego ołówka edycji,
  • Skonfiguruj dane i informacje w poszczególnych polach. W polu koszty wysyłki wybierz opcje związane z rodzajem kosztów wysyłki, możesz także skonfigurować opcję zgodnie z którą system sklepowy zaoferuje darmową wysyłkę przy określonej wartości zamówienia,
  • Przejdź do pola płatności. Z listy dostępnych płatności wybierz te, które mają być dostępne dla klientów przy wyborze opcji Paczka w Ruchu. Zapisz.

Sprawdź, czy opcja przesyłki Paczka w Ruchu dostępna jest w koszyku zakupowym Twojego sklepu.

PAMIĘTAJ:

Automatyczna integracja Paczki w Ruchu z systemem sklepów RedCart pozwala z jednej strony na wybór tej opcji przez klienta w Twoim sklepie, z drugiej natomiast umożliwia szybkie i łatwe nadanie przesyłki z zamówieniem z poziomu panelu administracyjnego swojego sklepu.

WAŻNE:

Integracja z Paczką w Ruchu zapewnia wiele przydatnych funkcjonalności, które skonfigurować można w prosty sposób w panelu sklepu. Możliwe jest m.in. zaoferowanie klientom darmowej przesyłki przy spełnieniu określonych warunków: dokonaniu zamówienia na dowolnie określoną wartość.

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas

Pomoc RedCart
+48 22 22 82 114

pn - pt godz. 9:00 - 17:00

Pomoc RedCart
pomoc@redcart.pl

24h / dobę, 7 dni w tygodniu