• NPROFIT
NPROFIT

Agencja marketingu internetowego NPROFIT od ponad 10 lat wspomaga proces pozyskiwania klientów za pomocą wyszukiwarki Google. Obecnie składa się z kilkudziesięcioosobowego i międzynarodowego zespołu specjalistów, co pozwala na kompleksowe podejście do każ

Przetestuj za darmo

Dzięki Google i Facebook Ads aktywnie dotrzesz do potencjalnych klientów i nieważne jest to, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w e-commerce albo czy Twój e-sklep generuje już określone dochody. Rezultaty kampanii są widoczne praktycznie natychmiast, co w porównaniu z usługą pozycjonowania, której efekt jest budowany długofalowo, stanowi niewątpliwą przewagę. Już 95% internautów w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google - jeżeli klienci szukają Cię w internecie, to zdecydowanie Twój brand musi być tam widoczny! Co ciekawe - znaczna część tych osób nie wie, że kierowany przekaz reklamowy w wynikach wyszukiwania jest formą promocyjną.

W RAMACH PAKIETU KORZYŚCI REDCART NPROFIT MOŻE BEZPŁATNIE WYKONAĆ AUDYT DOTYCHCZASOWYCH KAMPANII I PROPONUJE MIESIĄC OKRESU PRÓBNEGO OCHRONY KAMPANII REKLAMOWEJ GOOGLE ADS.

W ramach współpracy PROFIT x RedCart proponujemy 3 oferty:

1. Facebook Ads
2. Google Ads
3. Model pozycjonowania LONG TAIL


1. FACEBOOK ADS

Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Na początku współpracy tworzone jest konto reklamowe lub przeprowadzamy audyt istniejącego konta, na podstawie czego NPROFIT opracowuje strukturę kampanii. W czasie trwania kampanii Facebook Ads efekty są monitorowane na bieżąco. 

Opłata za reklamę Facebook Ads obejmuje między innymi czynności takie jak:

- Opieka dedykowanego specjalisty
- Cykliczne raportowanie przebiegu kampanii
- Reklama na nowe polubienia
- Promocja postów
- Remarketing FB
- Kampania na pozyskanie kontaktów
- Promocja strony WWW – reklama banerowa, karuzelowa
- Promocja strony WWW na Instagramie
- Promocja strony WWW – reklama dynamiczna
- Promocja aplikacji na FB
- Optymalizacja kampanii

 W ofercie FACEBOOK ADS dostępne są cztery pakiety cenowe:

· pakiet START
wysokość budżetu 300 – 1.499 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 25% od kwoty budżetu (minimum 200 zł),

· pakiet MEDIUM
wysokość budżetu 1.500 – 2.999 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 22% od kwoty budżetu,

· pakiet PREMIUM
wysokość budżetu 3.000 – 5.999 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 20% od kwoty budżetu,

· pakiet ENTERPRISE
wysokość budżetu powyżej 6.000 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 18% od kwoty budżetu.

 2. GOOGLE ADS

Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Opłata za reklamę Google Ads obejmuje między innymi czynności takie, jak:

- Przeprowadzenie audytu istniejącej kampanii
- Założenie nowego konta Google Ads
- Konfiguracja metody płatności na koncie i kampanii
- Utworzenie konta Analytics oraz instalacja kodu śledzącego na stronie (jeśli Klient nie posiada konta Analytics)
- Promocja w sieci wyszukiwania
- Promocja w ramach remarketingu
- Promocja w sieci reklamowej
- Promocja w Youtube
- Przygotowanie listy słów kluczowych z podziałem na grupy
- Tworzenie wszystkich dostępnych dla danej kampanii rozszerzeń
- Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych i zastosowanie jej w kampanii
- Codzienna optymalizacja kampanii
- Raport miesięczny kampanii Google Ads

W ofercie GOOGLE ADS dostępne są cztery pakiety cenowe:

· pakiet START
wysokość budżetu 500 – 2.499 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 25% od kwoty budżetu (minimum 300 zł),

· pakiet MEDIUM
wysokość budżetu 2.500 – 4.999 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 22% od kwoty budżetu,

· pakiet PREMIUM
wysokość budżetu 5.000 – 9.999 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 20% od kwoty budżetu,

· pakiet ENTERPRISE
wysokość budżetu powyżej 10.000 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 18% od kwoty budżetu.

3. MODEL POZYCJONOWANIA LONG TAIL

Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Pozycjonowanie pozwala w pełni wykorzystać potencjał witryn o większej strukturze oraz stron e-commerce. Przez budowanie widoczności dla wszystkich słów kluczowych odnoszących się do przedmiotu działalności, doprowadzamy do wzrostu ruchu klientów z wyszukiwarki.

Trzy przykładowe pakiety cenowe; w każdym pozycjonowanie bez limitu słów kluczowych, między innymi w postaci: 

 

Abonament
1.200 zł netto:

3.000 zł netto:

·         6.000 zł netto:

 Przed podjęciem współpracy z Agencją należy przemyśleć dotychczasowe kwestie, które mają znaczenie:

- jakie dokładnie działania marketingowe były podejmowane wcześniej?
- jakiej skali były te działania?
- jakie działania podejmowane są teraz?
- ile dotychczas płacone było na ich poczet?
- jaki budżet masz do dyspozycji?
- od kiedy prowadzisz swój e-commerce?
- od kiedy prowadzisz działania biznesowe na aktualnej domenie sklepu internetowego?
- jeśli prowadzono wcześniej pozycjonowanie, jakie dokładnie działania były podejmowane?
-  jeśli prowadzono wcześniej kampanię Google Ads/Facebook Ads, jakie dokładnie reklamy były organizowane?
- jaki jest preferowany target sklepu internetowego?

Jeżeli jesteś zainteresowany poznaniem większej ilości szczegółów lub chciałbyś wdrożyć u siebie któryś z pakietów czekamy na Twój kontakt!

Dział sprzedaży RedCart:
tel. 222 822 114 (pn - pt godz. 9:00 - 17:00)
e-mail: sprzedaz@redcart.pl

Więcej o tym, dlaczego warto inwestować w Google Ads i Facebook Ads znajdziesz we wpisie na naszym blogu: https://bit.ly/37Ko4Pj

Więcej na temat pozycjonowania e-sklepu na platformie RedCart przeczytasz pod adresem:
https://nprofit.net/pl/pozycjonowanie-redcart/

Masz pytania?

Napisz do nas...

Proszę uzupełnić pola oznaczone (*wymagane)
Dziękujemy, wiadomość została wysłana.