• Quarticon
Quarticon

Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu. Skorzystaj z 14 dniowego, bezpłatnego testu próbnego.

Przetestuj za darmo

W gronie nowych partnerów RedCart witamy QuarticOn! To firma technologiczna, która za swą misję określiła usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez pełną automatyzację i optymalizację procesów i działań.

Głównym atutem działalności QuarticOn jest nowoczesne zaplecze technologiczne, które opiera się na wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji i machine learning, umożliwiających działanie usług w czasie rzeczywistym i przy minimalnym udziale zasobów ludzkich. Pozwala także na rejestrowanie danych behawioralnych każdego użytkownika danego sklepu, odtworzenie jego ścieżek zakupowych i przewidywanie podejmowanych akcji.

QuarticOn wchodzi zatem w rolę wirtualnego e-commerce managera, który poniższą zasadę wprowadza w życie: mając 1 milion klientów w sklepie online, potrzebujesz tak naprawdę 1 miliona oddzielnych sklepów online. Jak? Wszystkie powyższe działania przekładają się na możliwość tworzenia indywidualnych profili zakupowych, a następnie wyświetlania dopasowanych treści. Dzięki temu, każdy klient otrzymuję spersonalizowaną wersję oferty produktowej, wiadomości i komunikatów.

Starannie przemyślana strategia i stały rozwój portfolio biznesowego zaowocowały w powstanie e-commerce automation. 

CZYM JEST E-COMMERCE AUTOMATION?

E-commerce automation to zbiór funkcjonalności:

- silnika rekomendacji produktowych – czyli personalizowanych ramek rekomendacji, które, w oparciu o algorytmy AI, wyświetlają każdemu klientowi sklepu internetowego produkty dopasowane do jego indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zainteresowań;
- e-mail marketing automation – czyli rozwiązania, które pozwala na wysyłanie subskrybentom sklepu internetowego wiadomości e-mail wywoływanych po ustalonym czasie lub po rozpoznaniu przez system konkretnego działania ze strony potencjalnego odbiorcy;
- banerów – czyli automatycznych powierzchni reklamowych w sklepie online, wyświetlających treści w zależności od utworzonych segmentów użytkowników
- pop-upów – czyli powiadomień w formie wyskakujących okienek, których celem jest zachęcenie klienta do działania, zwrócenie jego uwagi na niedopełnioną lub niechcianą czynność, bądź przypomnienie mu o podjętym już działaniu np. pop-up pojawiający się w momencie wykrycia intencji wyjścia
- segmentacji użytkowników – czyli przypisywania użytkowników do grup na podstawie np. ich określonych działań, zainteresowań, źródeł ruchu i aktywności zakupowej. 

JAKIE KORZYŚCI WYNIKAJĄ Z ZASTOSOWANIA TEGO NARZĘDZIA?

  1. Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu, przez co zwiększysz zainteresowanie zakupami i zyskasz lojalnych klientów, którzy docenią indywidualne podejście
  2. Zredukujesz nietrafione decyzje zakupowe podejmowane przez Twoich klientów  dzięki rozpoznawaniu ich potrzeb i polecaniu produktów, które faktycznie znajdują się w kręgu ich zainteresowań
  3. Zwiększysz sprzedaż i kluczowe wskaźniki KPI, a zredukujesz współczynnik porzuceń strony

ZAMAWIAJĄC PRODUKT JAKO KLIENT REDCART, OTRZYMUJESZ:

MASZ TAKŻE PEŁNE WSPARCIE QUARTICON:


Jeżeli czujesz, że Twój sklep internetowy jest gotowy na wdrożenie któregoś z pakietu lub chcesz poznać więcej szczegółów – napisz, a chętnie odpowiemy Ci na wszystkie pytania!

Masz pytania?

Napisz do nas...

Proszę uzupełnić pola oznaczone (*wymagane)
Dziękujemy, wiadomość została wysłana.