Dodatkowy Cross-selling

Dodatkowy Cross-selling

Dodatkowy Cross-selling daje możliwość zaprezentowania boksów z produktami komplementarnymi w dodatkowych miejscach np. koszyku/listingu lub na blogu.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności

Cross Selling - czyli sprzedaż krzyżowa, to jeden ze sposobów na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Pozwala na zaprezentowanie dodatkowych produktów, które klient może dokupić do tego aktualnie oglądanego. Zwykle okienko Cross Selling prezentowane jest na karcie produktu i/lub w okienku pokazującym się po dodaniu produktu do koszyka. Dzięki tej aplikacji, zyskasz możliwość prezentowania boksów produktowych, także w dodatkowych miejscach takich jak: koszyk, listing lub blog.

Jak to działa?

Wybierz w jakim miejscu mają być prezentowane produkty w ramach sprzedaży krzyżowej. Następnie wskaż w module: Ustawienia->Komponenty->Cross Selling czy produkty mają być łączone automatycznie na podstawie producenta, kategorii, serii (definiowanej indywidualnie), ceny, bądź kilku opcji na raz.

Ważna informacja

Instalacja aplikacji możliwa jest wyłącznie w przypadku wykupienia indywidualnej maski graficznej zgodnie z cennikiem.

Tagi

#Crosseling#Koszyk#Listing#Sprzedaż krzyżowa

Informacje