Jak możemy Ci pomóc?

Strona główna Baza wiedzy Jak rozpocząć

Jak założyć sklep motoryzacyjny?

Sprawdź o czym warto pamiętać oraz na co zwrócić uwagę przy zakładaniu sklepu internetowego z takim asortymentem.

Branżę motoryzacyjną cechuje przede wszystkim bardzo szeroki asortyment oraz rozbudowane drzewo kategorii. Dlatego podstawą jest odpowiednie uporządkowanie i zarządzanie dostępnym asortymentem tak, aby ułatwić klientom wyszukanie odpowiedniego produktu według różnych cech i właściwości, oraz by zarządzanie sklepem, było proste i intuicyjne z poziomu panelu administratora.

Jak założyć sklep?

Najważniejszą kwestią obsługi internetowego sklepu motoryzacyjnego, jest dobrze rozbudowany filtr oraz wyszukiwarka, które sprawnie i precyzyjnie wyselekcjonują pożądany produkt. Oprogramowanie sklepów internetowych RedCart zostało wyposażone w RASE, czyli rewolucyjny system wyszukiwania produktów w obrębie sklepu internetowego. Sposobu prezentacji wyników wyszukiwania w inteligentny sposób uzupełnia frazy już po wprowadzeniu kilku liter, wyświetlając wyfiltrowane produkty ze zdjęciami.

bla bla bla

bla bla bla

Dodatkowo, warto zadbać o dotarcie do klienta i wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku motobranży. Sposobem jest wykorzystanie kanałów social media i prowadzenie sklepu na Facebooku. Oprogramowanie RedCart umożliwia prowadzenie bloga, gdzie zmotoryzowani klienci będą mogli przeczytać artykuły, porady i nowości z branży moto, co skutecznie wypozycjonuje sklep oraz umocni kontakt z klientem. Dodatkowo, za pomocą widgetu graficznego lub pageflip można zaproponować klientom szybki kontakt i pomocy, udostępniając numer telefonu kontaktowego, czy numer GG. Klienci odwiedzający taki internetowy sklep motoryzacyjny, będą wiedzieli, że mogą liczyć nie tylko na rozbudowany asortyment, ale i profesjonalną obsługę, niczym w serwisie motoryzacyjnym. Do tego dochodzi szybki czas wysyłki, oraz atrakcyjne promocje tematyczne czy okresowe, które będą w stanie przyciągną klientów, oraz zatrzymać ich na dłużej.

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas

Pomoc RedCart
+48 22 22 82 114

pn - pt godz. 9:00 - 17:00

Pomoc RedCart
pomoc@redcart.pl

24h / dobę, 7 dni w tygodniu