Strona główna Blog Historie sukcesów

MyCart - odzieżowy raj dla kobiet

Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów

Gerry.pl - to jeden z tysięcy sklepów odzieżowych działających na platformie RedCart. Ten jest jednak wyjątkowy, za sprawą osoby jego właściciela - Pana Gerarda Tutak.

Pan Gerard Tutak to człowiek, który pomimo braku wiedzy, w 2017 roku postanowił postawić wszystko na jedną kartę i otworzyć sklep internetowy korzystając z dotacji. Towarzyszyliśmy mu od samego początku - wspólnie tworząc biznesplan i sprawdzając dostawców.

Pan Gerard Tutak

Dziś, ta elegancka witryna, przyciąga klientów nie tylko za sprawą wysokiej jakości produktów, ale i wspaniałej obsługi. Aby nieco przybliżyć naszym obserwatorom ideę powstania e-biznesu Pana Gerarda, postanowiliśmy zadać mu kilka pytań:

1. Czym jest gerry.pl?

Gerry.pl jest sklepem odzieżowym przeznaczonym dla kobiet, ale posiadamy również bieliznę przeznaczoną dla mężczyzn z dużym wyborem asortymentu, z cenami przyjaznymi portfelowi. Stosujemy częste promocje produktów i rabaty dla stałych klientów.

2. Jak wyglądały początki Pana biznesu?

Biznes rozpoczynaliśmy w 2017 roku, otrzymaliśmy dotację z funduszy europejskich. Początki nie były łatwe, gdyż ta branża nie była nam dobrze znana.

3. Dlaczego wybrali Państwo oprogramowanie RedCart?

Z oprogramowaniem RedCart spotkaliśmy się w internecie przeglądając opinie i komentarze na temat programu. W większości były pozytywne i to nas skłoniło do kontaktu z firmą. Pozytywnie zaskoczyła nas kompetencja i fachowość obsługi i tak zaczęła się nasza współpraca.

4. Co było największym wyzwaniem na Pana biznesowej drodze?

Niewątpliwie największym wyzwaniem był brak znajomości branży oraz w dalszej perspektywie mierzenie się z dużą konkurencją.

5. Z jakich narzędzi do obsługi sklepu lub firmy, korzystają Państwo najczęściej? Co się przydaje?

W oprogramowaniu RedCart jest szereg narzędzi ułatwiających prowadzenie sklepu, jak tworzenie kuponów rabatowych, promocji, łatwe generowanie faktur, tworzenie newsletterów i wysyłka do klientów. Ze wszystkich tych narzędzi chętnie korzystamy.

6. Czy według Państwa, sklep internetowy to duża inwestycja?

Aby założyć sklep internetowy na początek trzeba wyłożyć pewien kapitał gotówkowy, ale przede wszystkim potrzeba dużo wytężonej pracy i to codziennej, często żmudnej i niełatwej. Szkolenia z zakresu budowy i prowadzenia tego typu działalności są niezbędne.

7. Jakie mają Państwo rady dla początkujących właścicieli sklepów?

Przede wszystkim bardzo dużo cierpliwości i zaangażowania. Determinacja w dążeniu do celu jest w tej branży niezbędna (pewnie jak w każdej innej). I praca, praca i jeszcze raz praca!

8. Na koniec - czym chcieliby się Państwo pochwalić, jakie są plany rozwoju biznesu?

W tej trudnej sytuacji nie jest łatwo określić plany na przyszłość, na pewno postaramy się zaskoczyć naszych klientów Gerry.pl

"W tym projekcie, warto wyróżnić niestandardowy układ pod nagłówkiem sklepu - graficzne przedstawienie asortymentu z widocznym podziałem na dwie grupy odbiorców (kobiety / mężczyźni) co pozwala od razu nakierować klienta na przynależący do jego płci asortyment. Wyzwaniem było pokazać w czytelny graficzny sposób dwie grupy odbiorców. Idealnym pomysłem okazało się użycie zdjęcia modela i modelki, które zostało podzielone na dwa interaktywne obszary przekierowujące do odpowiednich kategorii."

grafik RedCart.pl Mateusz Broniek

Podsumowanie

Przykład Pana Gerarda udowadnia, że sklep internetowy może dziś otworzyć każdy bez względu na wiedzę i doświadczenie. Tak naprawdę wystarczy dawka kreatywności i determinacji, aby osiągnąć założone cele. Panu Gerardowi życzymy dalszych sukcesów i trzymamy mocno kciuki za Gerry.pl.  

Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Historie sukcesów