Spis treści
REGULAMIN PLATFORMY Sellaio
§ 1. DEFINICJE
- My - Droplo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS: 0000789369, NIP: 8863009117.
- Ty - przedsiębiorca, korzystający z serwisu bezpośrednio w związku ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową, w tym także działalnością nierejestrowaną w rozumieniu art. 18 ustawy z dnia 6 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (działalność nierejestrowana). Nie możesz korzystać z usługi jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta.
- Platforma, Platforma Sellaio - usługa świadczona drogą elektroniczną, dostępna pod adresem https://admin.sellaio.com oraz poprzez domenę https://sellaio.com lub https://redcart.pl, umożliwiająca kompleksowe zarządzanie sprzedażą, obsługą klientów i automatyzacją procesów biznesowych, a także integrację i rozwój sprzedaży w wielu kanałach – w tym prowadzenie własnego sklepu internetowego przy wykorzystaniu dodatku RedCart.
- Usługa Podstawowa – bezpłatny dostęp do podstawowych segmentów Platformy Sellaio, gwarantujących możliwość zarządzania sprzedażą (OMS), produktami (PIM) klientami (CRM), usługami automatyzacji procesów biznesowych oraz składania zamówień na usługi dodatkowe, w zakresie dostosowanym do Twoich preferencji.
- Usługi dodatkowe - bezpłatny, odpłatny lub częściowo odpłatny dostęp do dodatków i integracji zwiększających zakres funkcjonalności Platformy Sellaio.
- Cennik usług – szczegółowy cennik usług dodatkowych do niniejszego regulaminu, który znajdziesz tutaj. Podane ceny są cenami netto, należy doliczyć do nich podatek VAT.
- Saldo – widoczna w koncie klienta (Panelu Administracyjnym) różnica pomiędzy sumą wpłat dokonanych przez Ciebie na nasze konto bankowe Usługodawcy oraz sumą zobowiązań finansowych Klienta wobec Usługodawcy z tytułu Opłat Miesięcznych, Abonamentów lub wynagrodzenia za Usługi dodatkowe.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Sellaio.
- Rozporządzenie GDPR – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Obowiązek zapoznania się z Regulaminem i akceptacji jego treści stanowi integralną część umowy zawieranej pomiędzy Tobą, a nami z chwilą rejestracji konta w serwisie.
- Dokonując rejestracji przyjmujesz do wiadomości, że mamy prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Ewentualne zmiany obowiązują od chwili udostępnienia nowej wersji Regulaminu w serwisie.
- Dokonując rejestracji zobowiązany jesteś podać swój adres e-mail, nazwę użytkownika, dane Twojej firmy do rozliczeń (nazwa, adres, NIP) oraz ustawić unikalne hasło, chroniące Panel Administracyjny przed dostępem osób nieuprawnionych.
- Po ukończeniu rejestracji możesz zalogować się do Panelu Administracyjnego, podając swoją nazwę użytkownika i hasło.
- Wszelkie kopiowanie rozwiązań i elementów zastosowanych na platformie Sellaio, w ramach wszelkich świadczonych przez nas usług jest zabronione. W szczególności zabronione jest tworzenie kopii sklepu działającego w oparciu o udostępniane przez nas oprogramowanie, przy wykorzystaniu oprogramowania i narzędzi innych firm.
§ 3. USŁUGA PODSTAWOWA
- Po pierwszym zalogowaniu do Panelu Administracyjnego nabywasz prawo do korzystania z usługi podstawowej.
- W ramach Usługi podstawowej, oferujemy Ci możliwość skorzystania z trzech segmentów, niezbędnych do efektywnego prowadzenia handlu elektronicznego: PIM, CRM oraz OMS, a także usług automatyzacji systemów biznesowych.
- PIM (Product Information Management) to system do przechowywania i zarządzania informacjami o produktach. Dzięki tej funkcjonalności możesz w szczególności:
- dodawać i edytować informacje o poszczególnych produktach, tworzyć ich opisy oraz ustalać ceny;
- importować informacje o produktach z zewnętrznych nośników danych lub innych systemów lub serwisów elektronicznych;
- eksportować informacje o produktach na zewnętrzne nośniki danych, do innych systemów lub serwisów elektronicznych w różnych formatach danych;
- zarządzać polityką WMS ( pozwalającą na optymalizację magazynowania produktów z wykorzystaniem różnych lokalizacji, a także optymalizację procesami logistyki oraz dostawy towarów).
- OMS (Order Management System) to system do zarządzania zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży, dzięki któremu możesz:
- w jednym miejscu zarządzać wszystkimi zamówieniami, spływającymi ze wszystkich kanałów sprzedaży;
- kontrolować proces realizacji zamówień;
- kontrolować płatności;
- nadawać paczki za pomocą integracji z firmami kurierskimi;
- przygotowywać produkty do wysyłki za pośrednictwem dodatku „Pakowalnia”, który usprawnia proces zbierania i pakowania produktów.
- CRM (Customer Relationship Management) to system, w którym możesz:
- gromadzić, przechowywać i zarządzać danymi osobowymi (w tym danymi rozliczeniowymi oraz danymi dostaw) wszystkich swoich Klientów ze wszystkich kanałów sprzedaży;
- segmentować informacje o swoich klientach;
- wydatkowanych przez nich środków w ramach prowadzonego przez Ciebie handlu elektronicznego;
- przesyłać swoim Klientom powiadomienia i wiadomości za pośrednictwem korespondencji e-mail lub SMS;
- uzyskiwać podgląd do wszystkich wyrażonych przez Klientów zgód w zakresie przetwarzania danych osobowych (RODO);
- edytować oraz usuwać dane osobowe klientów (w tym dane rozliczeniowe, dane adresowe oraz dane dostaw).
- Usługa automatyzacji procesów biznesowych umożliwi:
- ustawienie automatycznych przypomnień o płatnościach ze strony Twoich Klientów;
- usprawnienie przepływu danych między poszczególnymi segmentami;
- usprawnienie procesów zachodzących w toku prowadzenia handlu elektronicznego, związanych ze sprzedażą, marketingiem i dostawą oferowanych przez Ciebie usług i produktów.
- To z jakich segmentów zdecydujesz się skorzystać, zależy wyłącznie od Ciebie i od Twoich potrzeb.
- Usługa Podstawowa jest przez nas świadczona przez czas nieokreślony i możesz z niej zrezygnować w dowolnym momencie.
- Z chwilą rejestracji na Platformie Sellaio automatycznie otrzymujesz dostęp do Usługi dodatkowej RedCart w pakiecie FREEMIUM, którego dokładny opis znajdziesz w Cenniku oraz Regulaminie Usług RedCart.
§ 4. USŁUGI DODATKOWE
- Korzystając z Panelu Administracyjnego możesz złożyć zamówienie na oferowane przez nas Usługi dodatkowe oraz je opłacić.
- Wśród usług dodatkowych znajdziesz:
a. dodatki i integracje do segmentu PIM;
b. dodatki i integracje do segmentu OMS;
c. dodatki i integracje do segmentu CRM;
d. dodatki i integracje do usługi automatyzacji procesów biznesowych;
e. usługi świadczone przez nas obok Usługi Podstawowej wraz z ich dodatkami oraz integracjami np. usługi RedCart. - Niektóre Usługi dodatkowe świadczymy w ramach rocznych lub miesięcznych planów subskrypcji.
- Zasady korzystania z poszczególnych usług dodatkowych zostały uregulowane w regulaminach tych usług.
- Wysokość opłat za korzystanie z usług dodatkowych została szczegółowo uregulowana w Cenniku.
§ 5. PŁATNOŚCI
- Płatność za Usługi dodatkowe może nastąpić przez zasilenie Salda widocznego w Panelu Administracyjnym środkami pieniężnymi, które są przeznaczane na pokrycie należności z tytułu opłat za Usługi Dodatkowe.
- Za usługi świadczone w ramach rocznych planów subskrypcji, z chwilą złożenia zamówienia na takie usługi musisz wpłacić na Saldo kwotę, odpowiadającą wysokości abonamentu rocznego.
- Za usługi świadczone w ramach miesięcznych planów subskrypcji z chwilą złożenia zamówienia musisz wpłacić na Saldo kwotę, odpowiadającą wysokości abonamentu miesięcznego za pierwszy miesiąc korzystania z tych usług. Płatność abonamentów miesięcznych w kolejnych miesiącach odbywa się na zasadach określonych poniżej.
- Płatności abonamentu miesięcznego można dokonywać również z wykorzystaniem systemu cyklicznej płatności kartą. Zgodnie z regulaminem operatora płatności PayU, dostępnym tutaj. Wybierając tę opcję płatności wyrażasz zgodę na automatyczne odnawianie miesięcznej subskrypcji.
- Niezwłocznie po opłaceniu pierwszej subskrypcji miesięcznej lub subskrypcji rocznej zamieścimy w Panelu Administracyjnym fakturę VAT w związku z dokonaną płatnością.
- 1-go dnia każdego miesiąca będziemy do Ciebie wysyłać elektroniczne rozliczenie, (obejmujące miesięczny abonament należny z góry za kolejny miesiąc korzystania z usługi i inne opłaty miesięczne naliczone z dołu wg. Cennika) z 10-dniowym terminem płatności. W przypadku, gdy nie uiścisz należności w podanym terminie, będziemy mieli prawo do ograniczenia lub zablokowania dostępu do usług, z uwzględnieniem ich dodatków i integracji.
- W przypadku wyboru rocznych planów subskrypcji, zobowiązujących do ponoszenia dodatkowych opłat (np. Opłat miesięcznych liczonych od złożonych zamówień), elektroniczne rozliczenie o którym mowa powyżej będzie wystawiane w związku z naliczeniem z dołu za poprzedni miesiąc tych opłat.
- Zablokowanie Usług nie zwalnia Klienta z obowiązku dokonania zaległych płatności oraz płatności w okresie wypowiedzenia Usługi.
- Określone w Cenniku opłaty za usługi są podane w wysokości netto i musisz do nich doliczyć aktualnie obowiązującą stawkę podatku Vat, którą wskażemy w rozliczeniu.
- Akceptując niniejszy Regulamin upoważniasz nad do wystawiania faktur VAT za korzystanie z Usług dodatkowych niewymagających podpisu. Oryginały faktur VAT zostaną dostarczone w formie elektronicznej w formacie PDF z zachowaniem standardów europejskiego modelu EDI opisanych w art.1 zaleceń Komisji Europejskiej z dnia 19.10.2004 roku nr 1994/820/WE.
- Jeśli regulaminy poszczególnych usług dodatkowych nie będą tego zabraniały, będziesz miał prawo do bezpłatnej zmiany planu subskrypcji przy czym zmiana nastąpi od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonałeś zmiany. Od tego momentu będziesz zobowiązany do zapłaty Abonamentu wg. stawek określonych w Cenniku dla nowo wybranego planu. Opłaty miesięczne według stawki określonej w Cenniku dla nowo wybranego planu, znajdą zastosowanie wobec Zamówień zarejestrowanych w pierwszym miesiącu korzystania z nowego planu.
- Jeśli z tytułu korzystania z poprzedniego planu zapłaciłeś już abonament roczny i przed upływem roku od tej daty podejmiesz decyzję o zmianie planu subskrypcji, masz prawo zaliczyć na poczet nowego abonamentu kwotę odpowiadającą iloczynowi liczby miesięcy pozostałych do zakończenia roku oraz 1/12 części wniesionego abonamentu rocznego.
- W każdym momencie możesz też zmieniać lub zlecać nam zmiany parametrów usług za pomocą systemu zgłoszeń dostępnego w koncie klienta.
- Jeśli po odjęciu od stanu Salda kwoty wskazanej w rozliczeniu, stan Salda na w Panelu Administracyjnym będzie ujemny, będziemy mieli prawo do wstrzymania świadczenia Usługi w całości bądź częściowo do czasu uzupełnienia przez Ciebie Salda.
- W szczególnych przypadkach możemy się z Tobą rozliczać na zasadach określonych indywidualnie.
§ 6. TWOJE OBOWIĄZKI
- Korzystając ze świadczonych przez nas usług oświadczasz, że:
a. posiadasz prawa do użytkowania wszelkich znaków towarowych i oznaczeń firmowych oraz;
b. przysługują Ci prawa autorskie do treści i innych elementów umieszczonych na stronach własnego sklepu internetowego na udostępnionym przez nas serwerze;
c. zawartość stron internetowych Twojego Sklepu internetowego na naszym serwerze nie narusza przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osób trzecich;
d. zobowiązujesz się do przestrzegania wszelkich przepisów regulujących działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia sklepu internetowego, w szczególności przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, oraz przepisów Rozporządzenia GDPR. Klient ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu naruszenia powszechnie obowiązujących przepisów prawa przy prowadzeniu sklepu internetowego;
e. zobowiązujesz się do podania prawdziwych i aktualnych danych dotyczących jego bądź jego przedsiębiorstwa;
f. wyrażasz zgodę na logowanie się do Panelu administracyjnego przez osoby wyznaczone przez Usługodawcę w celu pomocy technicznej;
g. wyrażasz zgodę na zbieranie danych statystycznych związanych z prowadzeniem przez niego Sklepu internetowego. Danymi statystycznymi nie są objęte dane osobowe Klienta lub jego Użytkowników. - Informujemy, że:
a. nie masz prawa do korzystania z usług świadczonych na naszym serwerze w celach innych niż prowadzenie handlu elektronicznego;
b. możesz korzystać z Platformy Sellaio tylko na udostępnionych przez nas serwerach;
c. jesteś zobowiązany do udostępniania aktualnej Informacji handlowej i ponosisz wyłączną odpowiedzialność za jej treść;
d. jesteś zobowiązany jest do realizowania zobowiązań wobec swoich Klientów zgodnie z warunkami oferty wskazanymi w Informacji handlowej na stronie Sklepu internetowego;
e. ponosisz pełną odpowiedzialność z tytułu realizacji zamówienia złożonego przez Twoich Klientów;
f. jesteś zobowiązany chronić otrzymane od nas hasła oraz niezwłocznie powiadomić nas w przypadku, gdy zostaną one udostępnione osobom trzecim;
g. w przypadku gdyby jakakolwiek osoba trzecia wystąpiła wobec Ciebie z roszczeniami z powołaniem się na prawa autorskie, jesteś zobowiązany niezwłocznie poinformować nas o tym fakcie, ze wskazaniem danych osoby trzeciej, w celu umożliwienia nam obrony swych praw;
h. jeśli zauważysz awarię w działaniu wykorzystywanego przez nas oprogramowania w ramach jakiejkolwiek usługi, oczekujemy, że w pierwszej kolejności zgłosisz zgłaszasz ten fakt przez swoje konto;
i. jeśli nie będziesz miał technicznej możliwości skorzystania ze Panelu Administracyjnego w celu zgłoszenia usterki, możesz zgłosić ją przez nasz chat online lub drogą elektroniczną na adres e-mail: help@redcart.pl.
§ 7. NASZE PRAWA I OBOWIĄZKI
- Zobowiązujemy się do świadczenia na Twoją rzecz usług, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Dołożymy wszelkich możliwych starań w celu zapewnienia bezawaryjności i ciągłości działania oprogramowania oraz serwerów udostępnionych w ramach świadczonych przez nas usług.
- Mamy prawo dokonywać czasowych przerw w dostępie do Usług w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych, uaktualnień oprogramowania, wymiany, rozbudowy lub konfiguracji sprzętu lub oprogramowania służących do realizacji Usług.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za poniesione przez Ciebie straty spowodowane krótkotrwałymi przerwami w działaniu Platformy Sellaio, wynikającymi z konieczności rozbudowy, zmiany konfiguracji lub wymiany sprzętu i oprogramowania oraz niezbędnych prac konserwacyjnych i uaktualnień.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za poniesione przez Ciebie straty wynikające z zakłóceń w pracy łączy internetowych oraz innych od niego niezależnych, które mogą wpłynąć na działanie Platformy Sellaio.
- Nie odpowiadamy za zakłócenia w realizacji Usługi spowodowane nieprawidłowym wprowadzeniem danych do Sklepu internetowego lub spowodowanych korzystaniem z Panelu Administracyjnego niezgodnie z zaleceniami.
- Nie odpowiadamy za skutki spowodowane ujawnieniem przez Ciebie hasła do Panelu Administracyjnego osobom trzecim.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Ciebie, spowodowane niezależnymi od nas i niezawinionymi przez nas zagrożeniami występującymi w sieci Internet, a w szczególności włamaniami do Twojego systemu, przejęciami haseł przez osoby trzecie, zainfekowaniem Twojego systemu operacyjnego wirusami.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za treść Informacji handlowej, ani pozostałych danych zamieszczonych przez Ciebie na udostępnionych przez nas serwerach, w tym także w prowadzonych u nas sklepach internetowych.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za jakość, bezpieczeństwo lub legalność oferowanych przez Ciebie towarów albo usług, ani za prawdziwość i rzetelność ich opisu oraz Twoją zdolność do ich sprzedaży.
- Nasza odpowiedzialność za szkodę wywołaną nieprawidłowym lub brakiem świadczenia usług ograniczona jest do wysokości ostatniego wniesionego przez Ciebie abonamentu miesięcznego lub 1/12 części abonamentu rocznego.
- Mamy prawo rozwijać i dowolnie modyfikować usługi.
- Zastrzegamy sobie prawo do zablokowania naszych usług w razie generowania przez Twój sklep obciążenia, stanowiącego zagrożenie dla stabilnego i bezpiecznego działania udostępnionych przez nas serwerów. Nie przysługuje CI żadna forma rekompensaty z tego tytułu.
- Udzielamy gwarancji na prawidłowe działanie wykorzystywanego przez nas oprogramowania przez cały okres współpracy pod warunkiem, że jest ono przez Ciebie używane zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu.
- Nie odpowiadamy za awarie i usterki w działaniu Serwisu i Aplikacji, spowodowane czynnikami niezależnymi od nas, a w szczególności działania siły wyższej, ingerencji osób trzecich, awarii sieci komunikacyjnych, zakłóceń spowodowanych działaniem dostawcy Internetu, jak i również zakłóceń znajdujących się w obszarach ryzyka innych dostawców internetowych.
- Mamy prawo do zamieszczenia na stronie internetowej, na której znajduje się prowadzony przez Ciebie sklep internetowy, informacji, że Sklep ten korzysta z udostępnionego przez nas oprogramowania, zawierającej nazwę oraz link do Serwisu, odpowiedni element graficzny. Informacja taka zamieszczona będzie na każdej stronie Sklepu internetowego korzystającego z oprogramowania.
- Nie mamy obowiązku aktualizowania wykorzystywanego przez nas oprogramowania (dalej: Oprogramowania) z wyjątkiem opracowania aktualizacji, które okażą się niezbędne do prawidłowego jego funkcjonowania.
- Mamy prawo dokonania cesji świadczonych usług na inny podmiot, z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego. Wraz z cesją możliwa jest jednoczesna zmiana Regulaminu skuteczna w relacji z podmiotem, na rzecz którego dokonana zostanie cesja.
§ 8. WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUG
- W ramach świadczenia usług, zapewniamy poprawność wyświetlania danych, w tym wyświetlania sklepu internetowego w najnowszych wersjach następujących przeglądarek:
a. Edge,
b. FireFox,
c. Opera,
d. Chrome,
e. Safari. - Kod źródłowy Oprogramowania nie jest publicznie jawny. Korzystając z usług nie nabywasz prawa oraz dostępu do plików źródłowych Oprogramowania.
- Wszelkie modyfikacje w kodzie źródłowym Oprogramowania dokonywane mogą być tylko i wyłącznie przez nas.
- Oprogramowanie jest instalowane na udostępnionym przez nas serwerze. Nie ma możliwości jego instalacji na innym serwerze.
- W razie wykrycia błędów w działaniu Oprogramowania, leżących po naszej stronie (np. wad kodu źródłowego), zobowiązujemy się do usunięcia powodującej je wady.
- Termin do usunięcia wady uzależniony jest od jej charakteru i stopnia trudności jej usunięcia. Zobowiązujemy się się jednak podjąć stosowne zabiegi w terminie 30 dni od dnia dojścia do nas zgłoszenia o wykryciu wady.
- W celu usunięcia usterki upoważniasz nas do korzystania ze wszelkich zasobów zgromadzonych za pomocą Oprogramowania.
- Opłaty przewidziane w Cenniku nie obejmują wszelkich kosztów związanych z zakupem własnej domeny, zakupem niezbędnego sprzętu i oprogramowania, utworzenia strony WWW, opłat telekomunikacyjnych itp.
- W momencie zawarcia umowy nie nabywasz prawa własności do serwera, ani też prawa dostępu do pomieszczeń, w których znajduje się serwer.
- Kopie bezpieczeństwa wykonywane są automatycznie, co najmniej raz dziennie. Każda kopia zawiera wszystkie dane związane ze Sklepem internetowym Klienta.
- Kopie bezpieczeństwa będą przez nas przechowywane przez 30 dni.
- Za przywrócenie danych możemy pobrać wynagrodzenie określenie w Cenniku Usług.
- Przekazywanie, a w szczególności odsprzedaż osobom trzecim usług będących przedmiotem umowy jest zabronione i wymaga wyrażenia przez nas odrębnej, jednoznacznej, pisemnej zgody. Zabrania się także użytkowania udostępnionej przestrzeni dyskowej w celach innych niż wynika to z zakresu świadczenia usług.
§ 9. REKLAMACJE
- Masz prawo zgłaszać reklamacje co do niewykonania lub nienależytego wykonania przez nas Usług.
- Jeśli chcesz złożyć zastrzeżenia co do poprawności rozliczenia płatności za świadczone przez nas usługi, musisz złożyć reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia pobrania opłaty, której dotyczą zastrzeżenia.
- Niezgłoszenie reklamacji w terminie określonym powyżej, będzie oznaczało, że akceptujesz dokonane przez nas rozliczenia.
- Wszystkie reklamacje dotyczące świadczonych przez nas usług powinny być w formie elektronicznej z poziomu Panelu Administracyjnego przez nasz chat online lub wysyłając go na adres help@redcart.pl. W treści reklamacji należy opisać przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
- Za dzień wniesienia reklamacji przyjmuje się dzień wpływu do nas zgłoszenia.
- Zobowiązujemy się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni roboczych od daty jej wniesienia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji co do sposobu rozliczenia, nienależnie pobrana przez nas kwota podlega zwrotowi poprzez zwiększenie wartości Salda o uznaną kwotę.
- Prawo dochodzenia roszczeń reklamacyjnych w postępowaniu sądowym przysługuje po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.
- Nasza odpowiedzialność za szkodę wywołaną nieprawidłowym lub brakiem świadczenia Usług jest ograniczona do wysokości Abonamentu Miesięcznego lub 1/12 części Abonamentu Rocznego, uiszczanej przez Klienta według aktualnego Cennika usług.
§ 10. ROZWIĄZANIE UMOWY
- Możesz wypowiedzieć umowę z nami w każdym czasie, bez zachowaniem okresu wypowiedzenia z zastrzeżeniem dochowania poniższych postanowień.
- Wypowiedzenie umowy świadczenia usług wymaga formy pisemnej lub elektronicznej dyspozycji złożonej za pomocą systemu zgłoszeń dostępnego w Panelu Administracyjnym, w której wskażesz do jakiej daty chcesz korzystać z naszych usług.
- Warunkiem skutecznego rozwiązania umowy przez Ciebie jest uregulowanie wszystkich płatności należnych nam z tytułu świadczonych usług, w szczególności przez zapewnienia Salda na poziomie 0,00 zł.
- Jeśli wybrałeś plan subskrypcji z rocznym lub miesięcznym abonamentem, do rozwiązania umowy nie może dojść przed zakończeniem bieżącego okresu rozliczeniowego.
- Mamy prawo do zaprzestania świadczenia usług, rozwiązania umowy i zablokowania dostępu do części administracyjnej sklepu w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy:
- spóźniasz się z płatnością za świadczone usługi przez okres dłuższy niż 10 dni,
- przekazałeś nam nieprawdziwe lub nieaktualne dane,
- prezentujesz na stronach Sklepu internetowego informacje handlowe obejmujące towary i usługi zabronione przez prawo, bądź naruszające zasady dobrych obyczajów,
- swoim postępowaniem działasz na Naszą szkodę,
- dopuścisz się czynu karalnego w rozumieniu obowiązującego prawa,
- prowadzony przez Ciebie generuje obciążenie powodujące lub mogące spowodować niestabilne działanie bądź całkowite zaprzestani świadczenia przez nas usług lub też powodujące lub mogące spowodować znaczne pogorszenie jakości Usług świadczonych przez nas na rzecz innych użytkowników,
- posiadasz ujemne Saldo dłużej niż 10 dni,
- naruszasz którykolwiek z punktów niniejszego regulaminu.
- Informujemy, że rozwiązanie umowy spowoduje usunięcie Twojego konta klienta. Po rozwiązaniu umowy mamy również prawo do usunięcia wszelkich Twoich danych, w tym Informacji handlowej dotyczące Twojej oferty, oraz do zamknięcia i usunięcia Sklepu internetowego z udostępnionych przez nas serwerów. W takim przypadku nie będzie Ci przysługiwało żadne odszkodowanie.
- Po wypowiedzeniu umowy wartość nadpłaconego przez Ciebie Salda nie podlega zwrotowi i w całości jest rozliczna na poczet prac związanych z całkowitym usunięciem Sklepu internetowego z udostępnionych przez nas serwerów.
- Nie podlegają zwrotowi opłaty pobrane za usługi dodatkowe, których koszt został przez Ciebie zaakceptowany, a prace nad ich wykonaniem zostały rozpoczęte nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to również sytuacji, w której prace zostały rozpoczęte, jednak nie zostały w pełni zakończone.
§ 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Informujemy, że jesteśmy Administratorem Twoich danych osobowych.
- Twoje dane osobowe będą przez nas przechowywane i przetwarzane na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
- Podanie przez Ciebie danych osobowych jest konieczne do zrealizowania świadczonych przez nas Usług. Brak znajomości Twoich danych osobowych uniemożliwi nam wywiązanie się z umowy.
- Informujemy, że mamy prawo wykorzystywać wybrane dane charakteryzujące prowadzony przez Ciebie sklep internetowy do własnych analiz, których celem jest zapewnienie rozwoju funkcjonalności platformy Sellaio. Dane te mogą być przez nas publikowane tylko w ramach zbiorczych podsumowań w sposób uniemożliwiający Twoją identyfikację.
- Informujemy, że możemy w ramach referencji opublikować nade Twojej firmy, które nie zawierają danych osobowych, grafiki oraz adresu sklepu internetowego, w Serwisie lub innych stronach internetowych. W każdej chwili możesz się sprzeciwić takiemu działaniu. Wówczas, na Twoją prośbę zobowiązujemy się możliwie szybko usunąć Twoje dane z listy referencyjnej oraz z naszych materiałów marketingowych.
- Akceptując niniejszy Regulamin oświadczasz, że pełnisz rolę administratora danych osobowych klientów Twojego Sklepu internetowego prowadzonego w ramach Usług i przetwarzasz je zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Zawierając z nami umowę, powierzasz nam przetwarzanie danych osobowych klientów Twojego Sklepu internetowego, w zakresie ich przechowywania, opracowywania i udostępniania w zakresie niezbędnym do realizacji Usług. Zobowiązujemy się przetwarzać dane osobowe sklepu klientów Twojego sklepu internetowego zgodnie z przepisami prawa i przyjętą polityką prywatności.
- Wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub wykorzystanie, komunikatów z Panelu Administracyjnego, korespondencji z naszymi pracownikami oraz wiadomości z wewnętrznego systemu zgłoszeń jest niedozwolone - poufne i może spowodować odpowiedzialność prawną.
- Korzystając za pośrednictwem platformy Sellaio z integracji z usługami firm zewnętrznymi udostępniasz im swoje dane osobowe oraz dane osobowe swoich klientów samodzielnie i na własne ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za konsekwencje udostępnienia tych danych przez Ciebie.
- Akceptacja niniejszego Regulaminu przez Klienta stanowi udokumentowane polecenie, o którym mowa w art. 28 ust. 3.a Rozporządzenia GDPR.
- Zobowiązujesz się do przestrzegania polityki prywatności publikowanej na naszej Platformie.
- Ponosimy odpowiedzialność za szkody spowodowane przetwarzaniem powierzonych nam przez Ciebie danych osobowych Twoich oraz Twoich klientów, wyłącznie w sytuacji, gdy , gdy nie dopełnimy obowiązków, które Rozporządzenie GDPR bezpośrednio nakłada nas, jako podmiot przetwarzający. W takim wypadku nasz odpowiedzialność ograniczona jest do wysokości jednej Abonamentu Miesięcznego lub 1/12 Abonamentu Rocznego w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu subskrypcji.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Platformie Sellaio
- W każdej chwili możesz pobrać Regulamin, zapisać go lub wydrukować.
- Jeśli nie zgłosisz pisemnego sprzeciwu w terminie 14 dni od momentu publikacji zmian warunków regulaminu, będzie oznaczało, że w pełni je akceptujesz. Zgłoszenie sprzeciwu rozumiane jest jako złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy zgodnie z § 10 ust. 1.
- Wszelkie ustalenia ustne pomiędzy nami wymagają pisemnego potwierdzenia.
- Akceptując treść Regulaminu wyrażasz gotowość rozwiązywania ewentualnych sporów z nami wynikłych z realizacji umowy przede wszystkim na drodze wzajemnego porozumienia.
- W przypadku braku osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej, sądem właściwym rzeczowo do rozpoznania wszelkich sporów między Tobą a nami będzie sąd właściwy dla naszej siedziby.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i odpowiednich ustaw.
Załączniki do regulaminu:
Załącznik nr 1: Polityka Prywatności
Załącznik nr 2: Umowa powierzenia danych osobowych
Załącznik nr 3 Regulamin Usług RedCart