Bezpieczna praca ze sklepem internetowym
RedCart.pl wprowadza nowatorski system pozwalający na monitorowanie zdarzeń wykonywanych w Panelu Administracyjnym sklepu. Sprawdź nowe rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo pracy ze sklepem internetowym.
Platforma sklepów RedCart.pl wprowadza kolejne rewolucyjne rozwiązanie, wyznaczając tym samym nowe standardy w zakresie bezpieczeństwa i obsługi sklepów internetowych. Przedstawiamy zupełnie nowy, innowacyjny system rejestrujący najważniejsze operacje wykonywane w Panelu Administracyjnym sklepu. Możesz odtąd w pełni kontrolować procesy zachodzące w Twoim sklepie internetowym. Praca ze sklepem jeszcze nigdy dotąd nie była tak bezpieczna.
Nowe narzędzie pozwala śledzić czynności dokonywane przez wszystkich Użytkowników zarządzającym Twoim sklepem internetowym. System gromadzi m.in. informacje dotyczące logowania do Panelu Administracyjnego, drukowania faktur, zmian statusu zamówienia, zmian statusu produktów, a także usuwania produktów czy usuwania zamówień. Dodatkowo dla Twojej wygody do 7 dni od zaistnienia określonego zdarzenia np. usunięcie produktów, usunięcie zamówień możesz cofnąć operację i przywrócić usunięte dane. Dzięki temu znacząco wzrasta bezpieczeństwo pracy ze sklepem internetowym. Nowe rozwiązania pozwala skutecznie wyeliminować sytuacje, w których np. przez pomyłkę usunąłeś produkt w sklepie. Teraz masz możliwość samodzielnego przywrócenia wszystkich danych!
Nowy system zwiększa bezpieczeństwo oraz komfort pracy ze sklepem internetowym. Moduł przywracania danych znakomicie sprawdza się w sytuacjach, gdy chcemy powrócić do usuniętych danych.
Korzystaj z rozwiązań bezpiecznych, ułatwiających pracę.
Załóż sklep internetowy na najszybciej rozwijającej się platformie sklepów.