Strona główna Blog Co nowego w RedCart

Booste - nie przegap okazji na rozwój

Autor: Natalia Podgórska Kategoria: Co nowego w RedCart

Czy też masz tak, że kiedy chcesz coś kupić, najpierw zerkasz do komputera i szukasz produktu w sieci, a dopiero później ewentualnie decydujesz się na wyjście do sklepu stacjonarnego?

 


Czy też masz tak, że kiedy chcesz coś kupić, najpierw zerkasz do komputera i szukasz produktu w sieci, a dopiero później ewentualnie decydujesz się na wyjście do sklepu stacjonarnego? No właśnie… Nikt już chyba nie ma wątpliwości, że ecommerce to przyszłość handlu.

W czasach ciągłego pędu i braku czasu zakupy w internecie to rzecz po prostu wygodna: szybki wybór, płatność kartą i dostawa przez kuriera. Cały proces zakupu trwa kilka minut, nie dziwi więc fakt, że sprzedaż internetowa rośnie w siłę, a coraz większe grono przedsiębiorców decyduje się na ten model prowadzenia interesu.

Są jednak sprawy, o które należy zadbać, aby nie stać w miejscu ze sprzedażą. Ruch na stronie sam się nie zrobi, klienta trzeba przekonać, że wybór sklepu będzie lepszą decyzją, niż zakup u konkurencji. Do tego potrzebne są inwestycje w marketing, ale jak skąd wziąć na to wszystko pieniądze?

Booste


Z rozwiązaniem na tego rodzaju problemy przychodzi Booste. Jest to firma, która już od 2022 roku wspiera sklepy internetowe w rozwoju marketingu, zapewniając im finansowanie na wdrażanie takich działań w modelu recenue-based financing. Jest to metoda pozyskiwania środków korzystna dla przedsiębiorców, chociaż w Polsce nie jest jeszcze bardzo popularna. Booste ze swoją ofertą wychodzi naprzeciw potrzebom e-sklepów.


Dzięki tej firmie mogą one opłacać faktury związane z marketingiem – może być to Google Ads, inwestycja w pozycjonowanie strony lub koszty związane z usługami zewnętrznych agencji marketingowych. Zakres możliwości jest szeroki.


Revenue-based financing (RBF) to rozwiązanie, które daje przedsiębiorcą duży komfort w kontekście spłaty pożyczki. Finansowanie oparte na przychodach zapewnia, że miesięczna wysokość raty nie zrujnuje Twojego budżetu w miesiącach gorszej sprzedaży. Jest to jeden z głównych aspektów, dla których ten model tak szybko nabiera na popularności.


Doświadczenie w branży technologicznej i ecommerce oraz wywiad środowiskowy pozwoliły Booste zdefiniować podstawowe problemy, z którymi borykają się przedsiębiorcy w sieci i wyjść im naprzeciw z odpowiednim dla nich rozwiązaniem: revenue-based financing.

Czas to pieniądz


Proces składania wniosku o finansowanie w Booste został skrócony do absolutnego minimum. Sama aplikacja trwa kilka chwil, decyzja udzielana jest do 24 godzin, a dostęp do środków, w przypadku decyzji pozytywnej, klienci uzyskują już w 48 godzin! To wielka zaleta w porównaniu do przeciągającego się w nieskończoność procesu wnioskowania o kredyt bankowy.

Minimum formalności


Booste nie sprawdza zdolności kredytowej. Często bywa tak, że decyzja o przyznaniu kredytu jest negatywna z powodu jakichś zaległości, o których nawet nie pamiętamy. Tutaj wystarczy, że prowadzisz sklep internetowy od co najmniej 6 miesięcy, a Twój średni miesięczny przychód nie jest mniejszy niż 10 000zł. Jeśli oba te wymogi są spełnione, po prostu podepnij silnik swojego e-sklepu i konto do systemu Booste. Minuta osiem i po sprawie.

Pewność co do kwoty spłaty


W Booste możesz zapomnieć o podnoszonych co chwilę stopach procentowych. Tutaj opłata za finansowanie jest stała i wynosi 6%.Takie rozwiązanie się po prostu opłaca. Jeśli chcesz rozwijać swój sklep internetowy, pozyskiwać więcej klientów i zwiększać sprzedaż, powinieneś raczej odwiedzić stronę Booste.com, lub przynajmniej porozmawiać z ich przedstawicielem. Na rozmowę możesz umówić się tutaj.


Do zobaczenia wkrótce!

Autor: Natalia Podgórska Kategoria: Co nowego w RedCart
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Co nowego w RedCart