Strona główna Blog Co nowego w RedCart

Integracja sklepów internetowych RedCart.pl z Google Shopping

Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart

Wychodząc naprzeciw najnowszym trendom z branży e-commerce, platforma sklepów internetowych RedCart nawiązała pełną integrację z Google Shopping.

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności

Z przyjemnością pragniemy poinformować, że wychodząc naprzeciw najnowszym trendom w branży e-commerce, oraz licznym sygnałom od naszych Klientów,  uruchomiliśmy integrację z Google Shopping.


Google Shopping oficjalnie wkroczyło do Polski. Od dziś w wyszukiwarce będą pojawiały się reklamy AdWords z listą produktów, wraz z ich zdjęciami i dokładnymi opisami. Klient jeszcze przed kliknięciem na produkt uzyska wyczerpujące informacje na jego temat. Między innymi cenę, dostępność, stan. Daje to całkiem nowe korzyści dla właścicieli sklepów internetowych, którzy planują rozpocząć sprzedaż w Polsce, jak i za granicą. Produkty bowiem możemy kierować również do takich krajów jak: Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny, Czechy, Dania, Francja, Meksyk, Niemcy, Norwegia, Japonia, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Wielka Brytania, Włochy i Stany Zjednoczone.





Co zyskujemy dzięki integracji z Google Shopping?


- Przyciągnięcie większej liczby Klientów – dzięki reklamom, produkty oferowane przez Sprzedawców są wyświetlane jeszcze przed wyborem Klienta. Taka opcja umożliwia pozyskanie nowych, unikalnych użytkowników, a co za tym idzie - większą liczbę kliknięć i większy zysk.


- Zwiększenie zasięgu sprzedaży – gdy Klient będzie poszukiwał konkretnej kategorii produktów (np. buty do biegania) zobaczy listę reklam – w tym i reklamę produktu Twojego sklepu. Okno reklamowe będzie znajdowało się po prawej stronie w wynikach wyszukiwania.


- Zarządzanie – nie będzie konieczności używania słów kluczowych. Wystarczy określić miejsca docelowe w
Centrum Sprzedawcy. Takie rozwiązania pozwala dopasować Twoją reklamę do wyszukiwania Klienta.



W związku z nową usługą przygotowaliśmy dla Państwa krótką instrukcję jak dokonać integracji z Google Shopping.


Wystarczy aktywować usługę Google i wygenerować plik.


Następnie należy dokonać konfiguracji po stronie Google.


W panelu administracyjnym RedCart można tego dokonać w zakładce MARKETING – PORÓWNYWARKI CEN i wygenerować plik.



W razie jakichkolwiek problemów prosimy zapoznać się z następującymi poradnikami stworzonymi przez Google.

https://support.google.com/merchants/?hl=pl#

https://support.google.com/merchants/answer/188494?hl=pl&ref_topic=3404778






Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Co nowego w RedCart