Materiały pomocnicze w Panelu Administracyjnym RedCart
W Panelu Administracyjnym RedCart pojawiła się nowa forma materiałów pomocniczych w postaci filmów oraz plików PDF. Znajdziecie je w zakładce CENTRUM WIEDZY --> Materiały pomocnicze.
W Panelu Administracyjnym RedCart pojawiła się nowa forma materiałów pomocniczych w postaci filmów oraz plików PDF. Rozszerzyliśmy zakładkę CENTRUM WIEDZY, została ona rozbudowana o materiały pomocnicze niezbędne do sprawnej obsługi e-sklepu:
Krok 1:
Ścieżka dojścia do materiałów pomocniczych: Zakładka CENTRUM WIEDZY → Materiały pomocnicze
Krok 2:
Spis dostępnych materialów
*Materiały znajdują się także przy możliwości wysłania zgłoszenia z poziomu zakładki CENTRUM WIEDZY:
Ścieżka dojścia: Zakładka CENTRUM WIEDZY → Zgłoszenia → Napisz zgłoszenie
Na ten moment materiały zawierają szczegółowe instrukcje z zakresu:
1. Podstawowa obsługa panelu
2. Dodanie domeny do sklepu
3. Grupowa edycja produktów
4. Edycja kategorii
5. Obsługa Zamówień
6. Dodanie płatności w sklepie
7. Dodanie wysyłki w sklepie
8. Edycja wyglądu sklepu - cz. 1
9. Edycja wyglądu sklepu - cz. 2
10. Konfiguracja FV
11. Ustawianie promocji w sklepie
12. Pobranie produktów z hurtowni
13. Obsługa Allegro w sklepie
14. Tworzenie kuponu rabatowego
15. Ustawienia SEO sklepu
16. Jak dodać domenę?
17. Jak wystawić fakturę bez VAT?
18. Reguły wysyłek (wysyłka produktów z wielu magazynów)
19. Zaawansowane reguły rabatowe
20. Opcje do produktów i magazyn opcji
Baza będzie stale poszerzana o nowe pomoce. Zachęcamy do zapoznania się z dostępnymi instrukcjami, mogą one pomóc Państwu w konfiguracji całego oprogramowania. Polecamy subskrybcję naszego kanału na YouTubie: youtube.com/c/RedcartPl
Przypominamy, że do dyspozycji naszych Klientów jest 5 form kontaktu z RedCart: infolinia, e-mail, ticket system, livechat, FB Messenger. W razie problemów zachęcamy do korzystania z systemu zgłoszeń elektronicznych, który dostępny jest w panelu administracyjnym sklepu RedCart. Dzięki temu zgłoszony problem trafia bezpośrednio do pracowników wsparcia technicznego, którzy mogą w krótkim czasie pomóc w rozwiązaniu problemu.