Strona główna Blog Co nowego w RedCart

Materiały pomocnicze w Panelu Administracyjnym RedCart

Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart

W Panelu Administracyjnym RedCart pojawiła się nowa forma materiałów pomocniczych w postaci filmów oraz plików PDF. Znajdziecie je w zakładce CENTRUM WIEDZY --> Materiały pomocnicze.

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności

W Panelu Administracyjnym RedCart pojawiła się nowa forma materiałów pomocniczych w postaci filmów oraz plików PDF.  Rozszerzyliśmy zakładkę CENTRUM WIEDZY, została ona rozbudowana o materiały pomocnicze niezbędne do sprawnej obsługi e-sklepu:

Krok 1:

Ścieżka dojścia do materiałów pomocniczych: Zakładka CENTRUM WIEDZY → Materiały pomocnicze


Krok 2:

Spis dostępnych materialów

*Materiały znajdują się także przy możliwości wysłania zgłoszenia z poziomu zakładki CENTRUM WIEDZY:


Ścieżka dojścia: Zakładka CENTRUM WIEDZY → Zgłoszenia → Napisz zgłoszenie 



Na ten moment materiały zawierają szczegółowe instrukcje z zakresu: 

1. Podstawowa obsługa panelu

2. Dodanie domeny do sklepu

3. Grupowa edycja produktów

4. Edycja kategorii

5. Obsługa Zamówień

6. Dodanie płatności w sklepie

7. Dodanie wysyłki w sklepie

8. Edycja wyglądu sklepu - cz. 1

9. Edycja wyglądu sklepu - cz. 2

10. Konfiguracja FV

11. Ustawianie promocji w sklepie

12. Pobranie produktów z hurtowni

13. Obsługa Allegro w sklepie

14. Tworzenie kuponu rabatowego

15. Ustawienia SEO sklepu

16. Jak dodać domenę?

17. Jak wystawić fakturę bez VAT?

18. Reguły wysyłek (wysyłka produktów z wielu magazynów)

19. Zaawansowane reguły rabatowe

20. Opcje do produktów i magazyn opcji


Baza będzie stale poszerzana o nowe pomoce. Zachęcamy do zapoznania się z dostępnymi instrukcjami, mogą one pomóc Państwu w konfiguracji całego oprogramowania. Polecamy subskrybcję naszego kanału na YouTubie: youtube.com/c/RedcartPl

Przypominamy, że do dyspozycji naszych Klientów jest 5 form kontaktu z RedCart: infolinia, e-mail, ticket system, livechat, FB Messenger. W razie problemów zachęcamy do korzystania z systemu zgłoszeń elektronicznych, który dostępny jest w panelu administracyjnym sklepu RedCart. Dzięki temu zgłoszony problem trafia bezpośrednio do pracowników wsparcia technicznego, którzy mogą w krótkim czasie pomóc w rozwiązaniu problemu.

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Co nowego w RedCart