Strona główna Blog Co nowego w RedCart

Na czym polega pełna automatyzaja e-commerce i dlaczego warto na nią postawić? (we współpracy z QuarticOn)

Autor: Halszka Potrzebowska Kategoria: Co nowego w RedCart

Przedstawiamy nowego Partnera RedCart - firmę QuarticOn! Czy wiesz, co może e-commerce automation? Narzędzie przede wszystkim dostarcza klientom e-sklepów spersonalizowane rekomendacje produktowe na podstawie wyszukiwań. Pozwala także na rejestrowanie dan

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności


Na czym polega pełna automatyzaja e-commerce i dlaczego warto na nią postawić?

W gronie nowych partnerów RedCart witamy QuarticOn! To firma technologiczna, która za swą misję określiła usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez pełną automatyzację i optymalizację procesów i działań.

Głównym atutem działalności QuarticOn jest nowoczesne zaplecze technologiczne, które opiera się na wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji i machine learning, umożliwiających działanie usług w czasie rzeczywistym i przy minimalnym udziale zasobów ludzkich. Pozwala także na rejestrowanie danych behawioralnych każdego użytkownika danego sklepu, odtworzenie jego ścieżek zakupowych i przewidywanie podejmowanych akcji.

QuarticOn wchodzi zatem w rolę wirtualnego e-commerce managera, który poniższą zasadę wprowadza w życie: mając 1 milion klientów w sklepie online, potrzebujesz tak naprawdę 1 miliona oddzielnych sklepów online. Jak? Wszystkie powyższe działania przekładają się na możliwość tworzenia indywidualnych profili zakupowych, a następnie wyświetlania dopasowanych treści. Dzięki temu, każdy klient otrzymuję spersonalizowaną wersję oferty produktowej, wiadomości i komunikatów.

Starannie przemyślana strategia i stały rozwój portfolio biznesowego zaowocowały w powstanie e-commerce automation. 

Czym jest e-commerce automation?

E-commerce automation to zbiór funkcjonalności:

- silnika rekomendacji produktowych – czyli personalizowanych ramek rekomendacji, które, w oparciu o algorytmy AI, wyświetlają każdemu klientowi sklepu internetowego produkty dopasowane do jego indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zainteresowań;
- e-mail marketing automation – czyli rozwiązania, które pozwala na wysyłanie subskrybentom sklepu internetowego wiadomości e-mail wywoływanych po ustalonym czasie lub po rozpoznaniu przez system konkretnego działania ze strony potencjalnego odbiorcy;
- banerów – czyli automatycznych powierzchni reklamowych w sklepie online, wyświetlających treści w zależności od utworzonych segmentów użytkowników
- pop-upów – czyli powiadomień w formie wyskakujących okienek, których celem jest zachęcenie klienta do działania, zwrócenie jego uwagi na niedopełnioną lub niechcianą czynność, bądź przypomnienie mu o podjętym już działaniu np. pop-up pojawiający się w momencie wykrycia intencji wyjścia
- segmentacji użytkowników – czyli przypisywania użytkowników do grup na podstawie np. ich określonych działań, zainteresowań, źródeł ruchu i aktywności zakupowej. 

Jakie korzyści wynikają z zastosowania tego narzędzia?

  1. Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu, przez co zwiększysz zainteresowanie zakupami i zyskasz lojalnych klientów, którzy docenią indywidualne podejście

  2. Zredukujesz nietrafione decyzje zakupowe podejmowane przez Twoich klientów  dzięki rozpoznawaniu ich potrzeb i polecaniu produktów, które faktycznie znajdują się w kręgu ich zainteresowań

  3. Zwiększysz sprzedaż i kluczowe wskaźniki KPI, a zredukujesz współczynnik porzuceń strony

Zamawiając produkt jako Klient RedCart, otrzymujesz:

  • - korzystną cenę za wybrany pakiet
    - możliwość przetestowania, w jaki sposób działa system QuarticOn
    - pełny dostęp do panelu klienta
    - bezpłatną implementację i 14-dniowy okres próbny

Masz także pełne wsparcie QuarticOn:

  • - całość procesów implementacyjnych
    - rozwiązanie idealnie dopasowane do wyglądu Twojego sklepu
    - intuicyjny i łatwy w użyciu system
    - strategie i algorytmy dopasowane do potrzeb Twojego sklepu
    - dedykowany Customer Success Manager bez dodatkowych opłat

W propozycji RedCart x QuarticOn dostępne są oferty:

Co ważne, możesz skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego! Jeżeli czujesz, że Twój sklep internetowy jest gotowy na wdrożenie któregoś z pakietu lub chcesz poznać więcej szczegółów napisz, a chętnie odpowiemy Ci na wszystkie pytania!


Dział Sprzedaży RedCart:
tel. 222 822 114 (pn - pt godz. 9:00 - 17:00)
e-mail: sprzedaz@redcart.pl

szczegółowe informacje: https://platforms.quarticon.com/redcart_pl/


Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: Halszka Potrzebowska Kategoria: Co nowego w RedCart
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Co nowego w RedCart