Obsługa reklamacji RMA w sklepach RedCart
Rozbudowany system do obsługi reklamacji jest już dostępny dla Klientów sklepów internetowych RedCart
Klienci sklepów internetowych RedCart mogą od dziś korzystać z rozbudowanego systemu do obsługi reklamacji. Nowe narzędzie pozwala na znaczne usprawienie procesu przyjmowania oraz realizacji reklamacji.
Moduł RMA umożliwia składanie przez Klientów reklamacji na wybrane produkty zakupione w sklepie.
Aktywacja funkcji dostępna jest w zakładce: USTAWIENIA > PODSTAWOWE USTAWIENIA > ZARZĄDZANIE SKLEPEM > Włącz moduł reklamacji
Składnie reklamacji przez Klienta
Na liście zamówień w koncie Klienta sklepu, przy każdym zakupionym produkcie dostępna jest opcja składania reklamacji. W oknie składania reklamacji Klient podaje szczegółowy opis usterki.
Klient ma możliwość podglądu zgłoszonych reklamacji po zalogowaniu się do sklepu w zakładce MOJE KONTO > REKLMACJE. Dodatkowe istnieje możliwość sortowania reklamacji wg:
- Reklamacje w toku
- Zakończone reklamacje
Każda złożona reklamacja przez Klienta jest monitowana poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
Zarządzanie reklamacjami w panelu administracyjnym
W zakładce ZAMÓWIENIA > REKLAMCJE (przycisk) dostępna jest lista wszystkich złożonych reklamacji oraz dane Klientów. Dodatkowo mogą Państwo zamykać reklamacje oraz zmieniać i tworzyć własne statusy.