Strona główna Blog Co nowego w RedCart

Obsługa reklamacji RMA w sklepach RedCart

Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart

Rozbudowany system do obsługi reklamacji jest już dostępny dla Klientów sklepów internetowych RedCart

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności

Klienci sklepów internetowych RedCart mogą od dziś korzystać z rozbudowanego systemu do obsługi reklamacji. Nowe narzędzie pozwala na znaczne usprawienie procesu przyjmowania oraz realizacji reklamacji.


Moduł RMA umożliwia składanie przez Klientów reklamacji na wybrane produkty zakupione w sklepie.
Aktywacja funkcji dostępna jest w zakładce: USTAWIENIA > PODSTAWOWE USTAWIENIA > ZARZĄDZANIE SKLEPEM > Włącz moduł reklamacji

Składnie reklamacji przez Klienta
Na liście zamówień w koncie Klienta sklepu, przy każdym zakupionym produkcie dostępna jest opcja składania reklamacji.  W oknie składania reklamacji Klient podaje szczegółowy opis usterki.
Klient ma możliwość podglądu zgłoszonych reklamacji po zalogowaniu się do sklepu w zakładce MOJE KONTO > REKLMACJE. Dodatkowe istnieje możliwość sortowania reklamacji wg:

  • Reklamacje w toku
  • Zakończone reklamacje

Każda złożona reklamacja przez Klienta jest monitowana poprzez wysłanie wiadomości e-mail.

Zarządzanie reklamacjami w panelu administracyjnym     
W zakładce ZAMÓWIENIA > REKLAMCJE (przycisk) dostępna jest lista wszystkich złożonych reklamacji oraz dane Klientów. Dodatkowo mogą Państwo zamykać reklamacje oraz zmieniać i tworzyć własne statusy.

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Co nowego w RedCart