Pomysł na e-sklep: akcesoria do urządzeń mobilnych
Własny sklep internetowy w dropshipping to najłatwiejszy sposób na sprzedaż w Internecie. Twoja rola jako sprzedawcy polega TYLKO na przekazywaniu zamówień hurtowni i promocji e-sklepu. Co sprzedawać w dropshipping?
Własny sklep internetowy w modelu dropshipping to najłatwiejszy sposób na sprzedaż w Internecie. Jeśli dodatkowo znasz się na akcesoriach do urządzeń mobilnych, mogą one stać się doskonałym pomysłem na Twój własny biznes. Dowiedz się więcej, jak mogłoby to wyglądać.
Dropshipping najłatwiejszą drogą do własnego biznesu
Jednym z dobrych pomysłów na sam początek jest dropshipping, czyli model, który idealnie sprawdza się do testowania rynku i własnych umiejętności. Jego podstawową zaletą jest niski koszt prowadzenia sklepu, krótki czas uruchomienia oraz mniej obowiązków dla sprzedawcy.
Dropshipping polega na integracji z hurtownią, od której wirtualnie pobierasz określone przez siebie towary. Dzięki importowi wyłącznie opisów, zdjęć, nazw i cen, eliminujesz konieczność posiadania magazynu oraz włożenia dużej sumy w pierwsze zatowarowanie. Co więcej, za sprzedane produkty zapłacisz dopiero, gdy już ktoś je kupi.
Sama wysyłka także została przeniesiona na hurtownię. Eliminuje to konieczność wynajmowania i prowadzenia magazynu, zajmowania się realizacją zamówień, a także ryzyko pozostania z niesprzedanym towarem. Sprzedaż w dropshipping polega głównie na promowaniu sklepu oraz produktów, a także na docieraniu do klientów.
Akcesoria do urządzeń mobilnych w Twoim e-sklepie
Bogatą ofertę produktów znajdziesz w Forcetop Sp. z o.o., czyli u jednego z największych dystrybutorów akcesoriów do urządzeń mobilnych w Polsce. W ofercie znajdują się również urządzenia smart home i smart health, akcesoria gamingowe, drobny sprzęt elektroniczny czy małe AGD.
Jak sprzedawać?
Produkty hurtowni Forcetop możesz sprzedawać dzięki integracji na platformie RedCart.pl. W łatwy i szybki sposób zatowarujesz swój e-sklep poprzez integrację z hurtownią, polegającą na automatycznym zamieszczaniu produktów i ich stałej aktualizacji, w zgodzie ze stanami magazynowymi.
Obsługa zamówień w modelu dropshipping jest uproszczona do minimum. Kiedy sprzedasz produkt w swoim e-sklepie, składasz zamówienie za pośrednictwem B2Btrade.eu. Oprócz zamówienia czy rezerwacji, możesz tam także zarządzać procesami finansowymi i posprzedażowymi np. Uzsykać dostęp do faktur czy zgłoszenia serwisowego.
Reszta czynności leży po stronie hurtowni - to od niego zależy realizacja zamówienia. Na tym etapie możesz dodać jeszcze własne dokumenty, które mają zostać dołączone do przesyłki, np. dokument sprzedaży.
Na końcowym etapie zamówienia można wybrać także sposób wysyłki produktów do klienta końcowego. Proces ten można zlecić hurtowni, zgodnie z aktualnym cennikiem, lub przesłać list przewozowy własnej firmy kurierskiej. W przypadku pierwszej opcji, przy wyborze firmy kurierskiej, zamówienia złożone do godziny 14 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. W 99% przypadków towar trafia do klienta końcowego w następny dzień roboczy. Tak szybka przesyłka to niezwykła korzyść, wpływająca na zadowolenie konsumentów.
Płatności
Po każdym zamówieniu generowana jest faktura proforma, która automatycznie wysyłana jest na powiązany z zakupem adres e-mail. Wszelkie dokumenty finansowe dostępne są także w panelu klienta. Czas na opłacenie faktury wynosi z reguły 14 dni, choć nowi klienci zobowiązani są do uregulowania przedpłaty za pierwsze dwa zamówienia.
Serwis i procedura zwrotów
Wszelkie sprawy, związane z reklamacjami, załatwiane są na bieżąco poprzez wygodny panel w serwisie B2Btrade.eu. Większość zgłoszeń weryfikowana jest na podstawie opisu i zdjęć, nie ma więc potrzeby zlecać wysyłki produktów, co znacznie upraszcza całą procedurę reklamacji.
Sposób zwrotu produktów ustalany jest indywidualnie, a za każdy zwracany produkt naliczana jest opłata w wysokości 6 zł netto.
Udogodnienia
Po założeniu bezpłatnego konta w hurtowni, każdy klient otrzymuje indywidualnego opiekuna handlowego. Z pomocy osobistego doradcy można skorzystać w przypadku zapytań o ofertę lub dowolny proces np. sprzedażowy lub finansowy.
Dla właścicieli sklepów internetowych przygotowywane są nieodpłatnie materiały graficzne w postaci bannerów w kilkunastu najpopularniejszych rozmiarach. Bannery pozwalają na wyróżnienie określonych produktów i wzmocnienie ich sprzedaży.
Warto dodać, iż korzystanie z platformy nie wiąże się z koniecznością podpisywania jakichkolwiek umów ani odpłatnością za korzystanie z usług.
Dlaczego warto wybrać dropshipping?
Dropshipping to obecnie najnowocześniejszy i najprostszy sposób na sprzedaż w Internecie. Pozwala skrócić czas uruchomienia sklepu oraz zminimalizować koszty, jakie są z tym związane. Dropshipping będzie idealny dla osób, które stawiają pierwsze kroki w sprzedaży internetowej. Sprawdzi się dla ludzi, którzy cenią sobie mobilny tryb życia, jak i wśród tych, którzy chcą pracować z domu.
Dlaczego warto wybrać akcesoria do urządzeń mobilnych?
Jak wskazują raporty na temat polskiego e-commerce w 2019 roku, rynek produktów elektronicznych i akcesoriów do nich jest jednym z najszybciej się rozwijających. Każdego roku coraz większa liczba osób kupuje produkty tego rodzaju w sieci. Dlatego warto wykorzystać ten trend i czym prędzej zaoferować swoim klientom właśnie akcesoria m.in. do ich telefonów i tabletów.
Chciałbyś dołączyć do grona sprzedających? A może już to zrobiłeś?