Pomysł na e-sklep: handluj gadżetami i prezentami
Jeżeli szukasz pomysłu na dochodowy biznes, który jednocześnie da Ci dużo satysfakcji, pozwoli na wykorzystanie kreatywnych pomysłów i kontakt z ciekawym asortymentem, zwróć uwagę na ciągle rozwijającą się branżę gadżetów i nietypowych prezentów.
Jeżeli szukasz pomysłu ma dochodowy biznes, który jednocześnie da Ci dużo satysfakcji, pozwoli na wykorzystanie kreatywnych pomysłów i kontakt z ciekawym asortymentem, zwróć uwagę na ciągle rozwijającą się branżę gadżetów i nietypowych prezentów.
ZRÓB TO NA SWÓJ SPOSÓB
Możliwości są naprawdę duże, bo gadżetowy asortyment jest bardzo zróżnicowany – od gadżetów imprezowych, przez romantyczne ale jednocześnie niebanalne upominki, produkty dla koneserów mocniejszych i lżejszych trunków, po prezenty dla młodych rodziców i noworodków. Od Ciebie zależy czy zdecydujesz się na szeroki profil, czy stworzysz osobny sklep tematyczny, a może uzupełnisz swoją aktualną ofertę o pasujące do niej produkty.
Wspomniana różnorodność sprawia, że jesteś w stanie stworzyć sklep o unikalnym charakterze, który pokochają Twoi Klienci.
WYKORZYSTAJ ATUTY BRANŻY
Atutami ryku gadżetów są: wysoka marża, pozwalająca na prowadzenie dodatkowych akcji promocyjnych bez straty zysku oraz bardzo niski odsetek zwrotów towaru. Jeżeli kiedykolwiek handlowałeś w sieci odzieżą lub obuwiem, wiesz jak dużo zajmuje to czasu i ile kapitału pochłania. Gadżety to temat lekki i przyjemny, gdyż łatwo przykuwają uwagę i dobrze promują się w mediach społecznościowych, jeżeli tylko pokażesz je w ciekawy sposób.
Ponieważ prezenty w handlu internetowym wymagają specjalnego traktowania, należy wybrać dostawcę, który ma doświadczenie i krótko mówiąc, wie co robi. Jest to szczególnie ważne w kontekście dropshippingu, gdzie większość prezentowych zamówień z Twojego sklepu będzie wysłanych do obdarowanych z pominięciem Twojej osoby. Na barkach producenta/hurtownika spoczywa odpowiedzialność za dobry produkt, solidne pakowanie i możliwie najkrótszy czas wysyłki towaru. Jeśli dostawca naprawdę dba o powyższe, to Twój klient będzie zadowolony, a zadowolenie klienta jest pierwszym krokiem do zdobycia jego zaufania i lojalności.
OKAZJE BUDUJĄ SPRZEDAŻ
W branży gadżetów okazji nie brakuje. Okres przedświąteczny to prawdziwe szaleństwo, którego pierwsze oznaki pojawiają się już z początkiem września, a grudzień dosłownie przyprawia o zawrót głowy. Mówiąc wprost – zimą nie wypoczniesz. Początek roku przywita Cię Dniem Babci, Dziadka, Walentynkami, Dniem Kobiet i zyskującym coraz większą popularność Dniem Mężczyzny.
Tuż po Wielkanocy szykuj się na Dzień Matki, Ojca, a następnie Dzień Dziecka. Wakacje to z kolei sezon gadżeciarskich wieczorów kawalerskich i panieńskich, po których (jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem) następują pełne prezentów śluby, wesela i pępkowe.
Dzień Chłopaka u schyłku lata oznacza, że możesz powoli szykować się do kolejnych świąt Bożego Narodzenia z uwzględnieniem mikołajkowego preludium, oczywiście. Nie zapomnij też o urodzinach, imieninach i rocznicach – tych w ciągu roku jest bez liku.
Handlując gadżetami poznasz też święta i okazje, o których mogłeś nigdy wcześniej nie słyszeć – jak obchodzony 12 kwietnia dzień czekolady czy dzień liczby Pi (14 marca). Na każde z tych świąt znajdzie się fajny prezent.
WYKORZYSTAJ MOC INTEGRACJI I DROPSHIPPINGU
Popularność dropshippingu rośnie. I nie bez przyczyny, bo taki model sprzedaży to korzyści, obok których ciężko przejść obojętnie:
- nie musisz utrzymywać magazynu;
- nie mrozisz kapitału w towarze, który zalega na półkach;
- skupiasz się na tym, co w handlu najważniejsze – na promocji, sprzedaży i zyskach;
- za towar płacisz dopiero po tym, jak go sprzedasz, opłacając wygodną fakturę zbiorczą.
Dzięki integracji sklepu RedCart z hurtownią Handlosfera.pl handel gadżetami możesz zacząć praktycznie od ręki. Wystarczy, że założysz sklep, zarejestrujesz się w hurtowni i za pomocą wbudowanej integracji pobierzesz wybrane produkty do sklepu.
Skoro dochodowy biznes możesz uruchomić przy niewielkim nakładzie czasu, pracy i praktycznie bez angażowania środków finansowych, to na co czekasz? Działaj, zanim Inni przejdą przez Mur! ;)