RedCart debiutuje za granicą
Z przyjemnością informujemy, że od dnia dzisiejszego oprogramowanie sklepu RedCart dostępne jest również w Niemczech. Tym samym otwieramy dla naszych Klientów nowe możliwości prowadzenia sprzedaży zagranicznej.
RedCart jako pierwsza polska platforma sklepów internetowych debiutuje za granicą. Odtąd oprogramowanie sklepu dobrze znane na rynku polskim dostępne będzie również w Niemczech. Po ponad 12 miesiącach intensywnych prac i przygotowań projekt RedCart.de oficjalnie wystartował. Podobnie jak w Polsce produkt dostępny będzie w 3 pakietach: BASIC, PREMIUM oraz PROFI. Zasadniczą zmianą jest wydłużenie bezpłatnego okresu testowego aż do 90 dni!
Impulsem do wprowadzenia rozwiązania sklepów internetowych na rynku niemieckim były liczne zapytania jakie docierały do nas z zagranicy. Wysoki poziom wsparcia technicznego, jak i również zaawansowane technologie i duża funkcjonalność oprogramowania były najczęściej wymienianą zaletą sklepów RedCart. Doświadczenie jakie zdobyliśmy w Polsce, ale również stała analiza rynków zagranicznym pozwoliły nam dobrze przygotować się do wejścia z naszym produktem na rynki zagraniczne.
Oprogramowanie sklepu dostępne pod marką RedCart.de jest w pełni przystosowane do prowadzenia sprzedaży na rynku niemieckim. Sklep internetowy wyposażony jest w integracje z czołowymi pasażami handlowymi billiger.de, ciao.de czy dooyoo.de. Obsługuje również bardzo popularny system płatniczy PayPal. W trakcie przygotowywania są kolejne integracje.
Specjalnie na potrzeby rynku zagranicznego kod oprogramowania zoptymalizowany został pod popularne wyszukiwarki internetowe Google.de, Bing oraz Yahoo.
Sklep, jak i również jego część administracyjna dostępne są w pełni w języku niemieckim. Na potrzeby projektu RedCart.de powołany został specjalny zespół wsparcia technicznego, który oferuje swoją pomoc zarówno w języku niemieckim, jak i polskim. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które od lat przebywają za granicą, jednak na co dzień posługują się językiem polskim. Polskie wsparcie techniczne zapewni wysoki komfort pracy. Podobnie jak w Polsce głównym kanałem komunikacji pozostaje doskonale sprawdzający się system zgłoszeń elektronicznych, który zapewnia krótki czas oczekiwania na odpowiedź.
RedCart.de to zaledwie pierwszy etap, a zarazem początek zagranicznej ekspansji projektu. W trakcie przygotowywania są już kolejne wersje językowe, jako następna zadebiutuje wersja w języku angielskim, która swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię i Irlandię. Uruchomienie kolejnych projektów to realizacja zapowiadanych zmian. Dzięki poczynionym inwestycjom oprogramowanie sklepu RedCart będzie swobodnie konkurować z zagranicznymi markami.
Wraz z nowymi projektami otwieramy również dla naszych Klientów nowe możliwości prowadzenia sprzedaży zagranicznej, a tym samym nowe kanały pozyskiwania kontrahentów oferując sklep internetowy w pełni przygotowany i dostosowany do wymogów danego rynku. Spółka obsługuje obecnie nie tylko sklepy z rynku polskiego, ale prowadzi także sklepy internetowe firm m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Czech.