Strona główna Blog Pomysły na e-biznes

One Page Shop jako pomysł na sklep ?

Autor: RedCart Kategoria: Pomysły na e-biznes

Masz do zaoferowania jeden, ale za to niezawodny i konkretny produkt? Zastanawiasz się jakie rozwiązanie wpasuje się idealnie w Twoim przypadku? Sprawdź One Page Shop (OPS)

baner RedCart Ekspress 

Czym jest One Page Shop?

W sklepach internetowych z szerokim asortymentem klient może wybrać kategorię, która go interesuje. By znaleźć idealny produkt można filtrować listę dostępnych artykułów po konkretnych cechach, a nawet sortować wyniki po cenie, ocenach klientów czy trafności wyszukiwania. Zazwyczaj w widocznym miejscu znajduje się też pole umożliwiające znajdowanie produktów po konkretnym haśle 

Jak sama nazwa wskazuje, witryna internetowa typu one-page, zwana również Long-Scrolling Website, to strona internetowa posiadająca tylko i wyłącznie landing page (stronę docelową). Cała treść, zawartość strony internetowej zostaje zebrana w jednym miejscu. Warto podkreślić, że na tego typu stronach nie powinno być za dużo treści – im mniej scrollowania tym lepiej. Dzięki konkretom i rzetelnym informacjom klient może skupić się na naszej gwieździe – najważniejszej ofercie.   

Jak stworzyć sklep One Page?

Przed podjęciem decyzji, powinieneś zastanowić się, co ma się pojawić na Twojej stronie. Chcesz przekazać dużą ilość informacji, czy wolisz skupić się na mniejszym, ale wyselekcjonowanym asortymencie bez owijania w bawełnę? Poznaj potrzeby zarówno swoje i swoich klientów przed tworzeniem strony internetowej 

Strony typu One Page (OPS) są używane do prezentacji jednego, głównego produktu. Mogą okazać się niezwykle przydatne przy prowadzeniu kampanii promocyjnej. Świetnie sprawdzą się przy sprzedaży sezonowej – w końcu przejrzystość podkreśla wyjątkowość produktu i wzbudza zaufanie.  

One Page Shop to opcja idealna dla osób, które nie chcą przeznaczać dużego budżetu na tworzenie e-sklepu. Jeśli potrzebujesz łatwego, szybkiego i efektywnego rozwiązania, możesz również stworzyć czytelny i estetyczny sklep wykorzystując gotowe warianty szablonu !   


Long scrolling website gwarantuje wysokie konwersje

Konwersja marketingowa oznacza jasno określony cel osiągany za pośrednictwem strony internetowej. Innymi słowy, to pożądana reakcja odbiorcy komunikatu – np. potencjalnego klienta. Może to być pobranie Twojego najnowszego poradnika, wypełnienie kwestionariusza czy zakupienie bestsellerowego towaru. Konwersja oznacza zysk.  

Sklepy jednostronne tworzone są po to, aby zrealizować cel – najczęściej, by wygenerować zysk. One Page Shop definitywnie konwertuje, a więc osiągasz swój cel! Zarabiasz pomimo braku zróżnicowanej oferty. Ponieważ cała Twoja witryna skupia się na zaprezentowaniu konkretnego produktu, klient nie zastanawia się nad wyborem. Tym samym skracasz jego proces decyzyjny 

Multi Page (sklep z wieloma zakładkami) ma zazwyczaj więcej celi, takich jak zaciekawienie kategoriami, zapisanie do newslettera czy zwiększenie ilości produktów w koszyku. Im większy wybór czynności, tym większe ryzyko, że klient w końcu nie zdecyduje się na żadną z opcji. Należy więc pamiętać, że wąska specyfika sklepu ma swoje plusy zwiększa konwersje! 

Long Scrollingi doskonale współgrają z reklamami Google Ads i Facebook Ads. Kampanie reklamowe przekierowują potencjalnych klientów na stronę docelową, na której mogą bez większego trudu w sposób bezpośredni dokonać zakupu. 

Korzyści z One Page Shop

One page shop ma wiele zalet.Taki e-sklep jest user-friendly, intuicyjny i prosty w obsłudze. Dzięki niemu możesz sprzedać jeden produkt, przy niedużej ilości treści. W większości przypadków pełni swoją funkcję idealnie!  Sklep OPS: 

  • Stworzysz szybciej i prościej potrzebna jest tylko jedna strona internetowa 

  • Jest przyjemny dla oka – klient łatwo przemieszcza się po stronie  

  • Uzupełnia Social Media – Klienci są bardziej skłonni do wykonania czynności 

  • Współgra ze smartphonami Witrynę przegląda się scrollując w dół, co sprzyja optymalizacji 

  • Wzbudza zaufanie Podkreśla wyspecjalizowaną wiedzę sprzedającego 

  • Skraca proces zakupowy – krótsza treść i brak podstron ułatwia Klientowi podjęcie decyzji 

  • Skupia uwagę na jednym produkcie idealnie podkreślając jego cechy i możliwe warianty  

  • Nie posiada rozpraszaczy skupia uwagę na jednym towarze, zwiększając szansę na zakończenie transakcji  

  • Umożliwia znacznie szybsze uzyskanie informacji( np. cena, opinie klientów, dostępność artykułu). 

  • Stanowi idealny content pod kampanie reklamowe. 

Warto wziąć pod uwagę, że  optymalizacja sklepów na jednej stronie jest możliwa, jednak wymaga konkretnego planu SEO. 

Dla kogo sklep internetowy z jedną pozycją? 

One page shop idealnie nadaje się dla twórców własnych produktów czy usług. To rozwiązanie wręcz dedykowane  dla sprzedawców self-publishingowych. Taki sklep to świetna opcja dla współtworzących branżę e-commerce influencerów, prowadzących wraz z partnerami różnego rodzaju kampanie marketingowe. 

Strona umożliwia sprzedaż przy jak najmniejszym nakładzie finansowym. Sklep One Page sprawdzi się dla tych, którzy chcą sprzedawać jeden, konkretny towarz możliwością wyboru jego wariantu i ilości. OPS to rozwiązanie dla osób oferujących unikalny, spersonalizowany produkt lub usługę.  

Kiedy warto wybrać Sklep One Page?

Jeżeli Twoim celem jest sprzedaż konkretnego, jedynego w swoim rodzaju produktu, to właśnie ten typ strony stanowi idealne narzędzie dla Ciebie. To rozwiązanie zdecydowanie nie odciąży Twojego  budżetu, a stanowi zasadniczą część perfekcyjnej  strategii marketingowej. 

Pamiętaj - tylko, że w tym przypadku mniej oznacza więcej. Używaj konkretów i minimalizuj treść, by zwiększyć swoje zyski .  

Docelowo nasz One Page Shop, został stworzony tak abyś mógł umieścić w nim od 1 do 10 konkretnych produktów. Do dyspozycji również masz możliwość tworzenia wariantów produktowych (np rozmiarowych, kolorystycznych).
Kliknij w link i Sprawdź sam :-)



Autor: RedCart Kategoria: Pomysły na e-biznes
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Pomysły na e-biznes