Strona główna Blog Sprzedaż na Allegro

Sprzedaż na Allegro bez dodatkowych aplikacji

Autor: RedCart Kategoria: Sprzedaż na Allegro

Czy posiadając sklep potrzebujesz dodatkowych aplikacji do obsługi kont na serwisach aukcyjnych? Na pewno nie, jeśli posiadasz sklep na platformie RedCart.

Serwis Allegro jest nieodłącznym elementem procesu sprzedaży i kupna w Internecie. Często sprzedawcy zaczynają właśnie od takiego sposobu zdobywania wiedzy na temat działania e-commerce.

W związku z wyłączeniem przez Allegro Menedżera Sprzedaży postaramy się odpowiedzieć na pytanie – czy posiadając sklep jesteś zmuszony do używania odrębnych aplikacji?

Jak wystawić aukcję na Allegro?

Czy posiadając sklep internetowy mogę jednocześnie sprzedawać na Allegro?


Pierwsze kroki sprzedawców internetowych były właśnie skierowane do serwisu Allegro. Wystawianie przedmiotów, licytacje, oferty Kup Teraz – to często wyznacznik bezpiecznych i szybkich zakupów. Wiele z tych osób nie wyobraża sobie rezygnacji z tego kanału sprzedaży.

Posiadanie sklepu internetowego nie przeszkadza w jednoczesnej sprzedaży w serwisach aukcyjnych (dodatkowo takich jak eBay czy Świstak). Wystawianie przedmiotów do Allegro z poziomu panelu administracyjnego za pomocą kilku kliknięć to prosty sposób na zwiększenie sprzedaży.



Krótka historia Allegro

Założony w 1999 roku serwis stał się gigantem transakcji aukcyjnych na polskim rynku, stając się jednocześnie głównym graczem na rynku e-commerce. Obecnie Grupa Allegro – GG zrzesza takie spółki jak Ceneo, Bankier, PayU, OLX czy otoMoto. Według danych przygotowanych przez Megapanel PBI/Gemius z listopada 2014 serwisy odnotowały 791 228 713 odsłon z samych urządzeń mobilnych, co daje jednocześnie liczbę internautów na poziomie 15 127 692. Ze swoimi ofertami witryny docierają do około 80% polskich użytkowników co stanowi rekord ciężki do pobicia.



Czy posiadając sklep na RedCart potrzebuję dodatkową aplikację do konfiguracji konta Allegro?


Jeśli masz na myśli Menedżera Sprzedaży (specjalnej aplikacji Allegro) od razu odpowiadamy – nie :) Menedżer sprzedaży oferuje szybkie wystawianie aukcji, automatyczne powiadomienia, grupowe zwroty prowizji czy zarządzanie sprzedażą.

W panelu administracyjnym swojego sklepu masz wszystko w jednym miejscu. Monitorujesz sprzedaż, wystawiasz przedmioty, a dwukierunkowa integracja i automatyzacja procesów pozwala na wznawianie aukcji zaraz po jej zakończeniu.

Oto kilka ciekawostek, o których mogłeś usłyszeć:

Czy wiesz, że.. Twój sklep online jest w pełni połączony z kontem Allegro i może posiadać wspólny magazyn?

Czy wiesz, że.. posiadasz w pełni zautomatyzowany panel sklepu, gdzie przesyłane są informacje o etapie zamówienia, nadawania paczki i sprawdzania płatności w jednym miejscu?

Czy wiesz, że.. możesz wybrać integrację jednokierunkową lub dwukierunkową? Przy czym dwukierunkowa pozwala między innymi na autowznawianie aukcji i stałą automatyzację na linii Allegro – sklep internetowy?

Czy wiesz, że.. możesz wystawiać produkty na wielu kontach i korzystać z darmowych szablonów Allegro?

Czy wiesz, że.. automatycznie przeliczany są ceny wysyłek w oparciu o wagę, ilość i wartość zamówienia (opcja wyliczaj na podstawie)?

Dowiedz się jak sprzedawać na Allegro by sprzedawać efektywniej.



INTEGRACJA Z ALLEGRO – CECHY WYRÓŻNIAJĄCE REDCART NA TLE INNYCH PLATFORM



- znaczniki w szablonach aukcji znaczniki – takie gotowe znaczniki jak np. RC_OPIS czy RC_FOTO pozwala na automatyczne podstawianie treści z produktu. To pozwala na stworzenie przejrzystego i uniwersalnego szablonu dla aukcji,

- automatyczne łączenie zamówień od tego samego Kupującego - gdy dana osoba kupi kilka przedmiotów na różnych aukcjach od tego samego sprzedającego - wszystkie trafią do jednego zamówienia w PA, całość można będzie zrealizować jako jedno zamówienie a nie kilka,

- rezerwacja produktów w sklepie po wystawieniu na Allegro – podczas wystawiania aukcji produktów, ich ilość jest rezerwowana wyłącznie na potrzeby aukcji. W tym momencie nie można ich kupić w sklepie. Po zakończeniu aukcji dana ilość produktów stanie się dostępna w e-sklepie,

- aktualizacja stanu magazynowego na Allegro po sprzedaży produktu w sklepie – w momencie kiedy produkt z aukcji zostaje zakupiony w sklepie – system zdejmuje z aukcji zakupione sztuki, a nawet zamyka aukcję. Dzięki temu gdy jest 5 produktów na stanie magazynowym, a Klient kupi w sklepie 2 produkty – na Allegro będą dostępne faktyczne 3 sztuki dostępne w magazynie,

- dodawanie prefixów/sufixów do nazw aukcji – do wszystkich tytułów aukcji można dopisać dowolne teksty z przodu/ z tyłu tytułu aukcji. Np. SUPER! [nazwa aukcji] albo [nazwa aukcji] NAJTANIEJ!,

- autokomentarz (pozytywny za pozytywny) – gdy za sprzedaż na Allegro dostanie się pozytywny komentarz, system sam wystawi komentarz zwrotny o podanej treści. Dzięki temu sprzedawca nie traci czasu na odpisywanie każdemu użytkownikowi, a pozytywne komentarze będą wystawiać się same,

- obsługa opcji do produktów – obsługiwanie magazynu opcji. Czyli, jeśli są 2 sztuki bluzki z opcjami „kolor: czerwony” i „rozmiar: M”, to aukcje wystawiane są dla tych konkretnych opcji,

- wieczne aukcje (do czasu sprzedaży ostatniej sztuki) - jeśli produkt nie sprzedał się po raz kolejny na aukcji, autowznawianie na nowo wystawia produkt na sprzedaż, aż do czasu wykupienia ostatniej sztuki.

Połączenie sklepu z serwisem aukcyjnym Allegro to obecnie najprostszy sposób na zwiększenie sprzedaży i znalezienie nowych Klientów. Bez dodatkowych aplikacji, bez dodatkowcyh programów i bez dodatkowych opłat - wszystko jest dostępne w jednym miejscu po to, byś wygodnie mógł dokonywać sprzedaży!


Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep internetowy

 

Autor: RedCart Kategoria: Sprzedaż na Allegro
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Sprzedaż na Allegro