Udany start platformy RedCart.cz na czeskim rynku
Debiut platformy sklepów internetowych RedCart na czeskim rynku wywołał duże zainteresowanie i odbił się szerokim echem w czeskich mediach internetowych.
Pojawienie się nowego gracza na czeskim rynku e-commerce nie obeszło się bez echa w mediach internetowych. Już pierwszego dnia liczące się na rynku serwisy internetowe z uwagą przyglądały się polskiemu produktowi.
Jednym z serwisów, który testował oprogramowanie RedCart był GroupMedia.cz. Uwagę zwróciło nowoczesne oprogramowanie sklepu, bogata funkcjonalność oraz duża łatwość posługiwania się Panelem Administracyjnym. Nie bez znaczenia jest także duży wybór bezpłatnych szat graficznych. Recenzja sklepów internetowych dostępna jest w języku czeskim stronie wydawcy http://groupmedia.cz/otestovali-jsme-poskytovatele-obchodu-redcart/
Podobnie było też na czeskich forach internetowych, pojawienie się nowoczesnego oprogramowania sklepów wywołało liczne dyskusje.