Strona główna Blog Marketing i promocja

8 wskazówek dla lepszej optymalizacji znacznika "title" #4

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Zapraszamy do zapoznania się z kolejną częścią wskazówek dotyczących lepszej optymalizacji znacznika "title"

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności

Wskazówka #5: wyeliminuj powtórzenia tytułów
Błąd w tej materii popełnił jeden z największych graczy na rynku sklepów z elektroniką użytkową: www.komputronik.pl. Tylko strony produktów mają w tym sklepie unikalne tytuły (np.). Wszystkie pozostałe podstrony – od strony głównej, poprzez kategorie i podkategorie, na podstronach statycznych kończąc – mają ten sam tytuł (!):

Torba Case Logic TBC306 Colt - Komputronik RTV AGD Notebooki, komputery i elektronika

Jest to niedopuszczalne zaniedbanie.


Wskazówka #6: skróć tytuły, jeśli trzeba
Tytuł powinien mieć minimum 5, a maksimum 65 znaków (wliczając w to wszystkie zastosowane znaki, w tym spacje). Jeśli zatem Twoje tytuły przekraczają 65 znaków, skróć je. Oczywiście zrób to umiejętnie, wyrzucając najmniej istotne wyrazy.

Przykładowo: za długi tytuł (87 znaków):

Telefon dla seniora - sklep internetowy z telefonami - Senio pl - telefony dla seniorów


po skróceniu (60 znaków):

Telefon dla seniora - sklep Senio.pl - telefony dla seniorów


Źródło: mensis.pl

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja