Strona główna Blog Marketing i promocja

Black Friday pobije wszystkie rekordy sprzedaży w e-commerce!

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Black Friday (Czarny piątek) zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim fala wyprzedaży i akcji promocyjnych. W Polsce z roku na rok ten dzień staje się coraz bardziej wyczekiwany, a konsumenci wydają w tym okresie najwięcej.

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności

Nadchodzący Czarny Piątek budzi emocje zarówno wśród konsumentów, jak również wśród właścicieli sklepów internetowych. Dane z wewnętrznego raportu prowadzonego dla sklepów na platformie RedCart podają, że podczas Black Friday można osiągnąć najwyższe wyniki sprzedażowe w skali całego roku! 


Black Friday w dobie pandemii

Pandemia Covid-19 zabrała klientom możliwość dokonywania zakupów w galeriach handlowych, dlatego spodziewamy się wysokiego zainteresowania zakupami online. Warto przygotować specjalne czarnopiątkowe rabaty dla swoich klientów wykorzystując odpowiednie narzędzia dedykowane do tego typu akcji. Aby przyciągnąć klientów należy wdrożyć przemyślaną strategię promocyjną już na kilka dni przed Czarnym Piątkiem, by zwrócić na siebie uwagę w skali ogromnej konkurencji. Warto zauważyć, że większość klientów skorzysta z promocji tylko wtedy, gdy okażą się one naprawdę atrakcyjne. Według naszych badań wewnętrznych ubiegłoroczny ostatni kwartał roku był rekordowy jeśli chodzi o sprzedaż - od listopadowego Black Week po świąteczne oferty, a ten rok może być pod tym kątem znacznie lepszy.


Zakupy online 2019/2020

Już w pierwszym kwartale 2020 roku wyniki sprzedażowe sklepów na platformie RedCart były blisko o 30% wyższe względem 2019 roku. Warto zwrócić uwagę na najchętniej wybierane branże w ciągu bieżącego roku i trwającej pandemii Covid-19. Najwyższe przychody w pierwszej połowie 2020 roku osiągnęły kolejno branże: uroda, dom i ogród, oraz moda. Zdecydowaną popularnością cieszyły się w tym okresie płyny do dezynfekcji, maseczki i rękawiczki. W tej chwili zbliżamy się do sezonu świątecznego, dlatego duża część kupujących z niecierpliwością czeka na wysokie rabaty i promocje związane z czarnopiątkową tradycją.


Narzędzie marketingowe RedCart

Warto zadbać o to, aby klienci zachęcani promocjami z Black Friday zostali z nami na dłużej - w tym celu przydadzą się kupony rabatowe dostępne po zapisie do newslettera czy zniżki na kolejne zakupy. RedCart umożliwia ustawienie szeregu promocji, zaczynając od zwykłej przeceny, po produkty gratisowe, a nawet program lojalnościowy. Większość opcji znajdziecie w zakładce -> Marketing, a szczegółowe instrukcje w -> Materiałach pomocniczych. Z myślą o Was przygotowaliśmy specjalne markery na Black Friday – którymi można ozdobić promowane produkty i wyróżnić je spośród innych. Aby użyć naszego markera zaznaczamy konkretny produkt i wybieramy opcję z menu na dole. Wszystkie dostępne markery, do obejrzenia w zakładce Produkty->Więcej (po prawej stronie) -> Markery zdjęć. 

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja