Strona główna Blog Co nowego w RedCart

Dlaczego warto inwestować w Google Ads i Facebook Ads? (we współpracy z NPROFIT)

Autor: Halszka Potrzebowska Kategoria: Co nowego w RedCart

Wraz z naszym nowym partnerem - firmą NPROFIT - odpowiadamy na to pytanie i przybliżamy zalety obydwu zastosowań. Opisujemy także rodzaje formatów reklam oraz wyjaśniamy zagadnienia ze świata SEO.

Zapisz się na bezpłatne
lekcje o e-commerce.

Zdobywaj wiedzę i inspirację potrzebne do budowania
dochodowego sklepu internetowego.

Podając e-mail akceptujesz politykę prywatności


Informujemy, że do grona naszych Partnerów dołącza poznańska firma NPROFIT!


Agencja marketingu internetowego NPROFIT od ponad 10 lat wspomaga proces pozyskiwania klientów za pomocą wyszukiwarki Google. Obecnie składa się z kilkudziesięcioosobowego i międzynarodowego zespołu specjalistów, co pozwala na kompleksowe podejście do każdego z obsługiwanych przedsiębiorstw. Prowadzone działania, między innymi w zakresie pozycjonowania czy prowadzenia kampanii reklamowych Google i Facebook Ads, doprowadziły do sukcesu już ponad 500 firm w Polsce i za granicą.


Na wstępie wyjaśnimy sobie dlaczego warto inwestować w Google i Facebook Ads? Jeśli jeszcze się wahasz postaramy się przybliżyć Ci plusy tych narzędzi.

a) Natychmiastowe efekty - Zajęcie pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania w Google oraz dobranie odpowiedniej reklamy na Facebooku umożliwia uzyskanie przychodu dzięki reklamom już w pierwszych dniach ich działania!

b) Statystyka - Dzięki takim działaniom mierzalnie przeanalizujesz wyniki kampanii. To jeden z kluczowych argumentów, żeby skorzystać z tego źródła zamiast tradycyjnych metod marketingowych. Dzięki możliwościom integracji panelu Google Ads oraz Facebook Ads     z Twoim sklepem, możesz co do złotówki wyliczyć przychód uzyskany dzięki reklamom oraz zwrot z inwestycji

c) Kierowanie - “Adsy” umożliwiają targetowanie na konkretne grupy osób (m.in. przez wiek, płeć, zainteresowania, rodzaje urządzeń, z których użytkownik korzysta itp.), oraz docierają przede wszystkim do użytkowników, którzy już są na etapie decyzji o zakupie           (np. “wygooglowali” produkt). Dzięki temu trafisz do dokładnie tych potencjalnych klientów, którzy mają największą szansę na sfinalizowanie zakupu właśnie w Twoim sklepie

d) Kontrola nad budżetem - Możesz wstrzymać budżet w każdej chwili lub testowo wpłacić określoną kwotę i sprawdzić, czy okaże się ona zadowalająca na start. Z czasem możesz stopniowo zwiększać budżet

e) Kontrola nad czasem wyświetlania reklam - Samodzielnie decydujesz o tym, jak długo ma trwać dana kampania i w jakim momencie ją wyłączyć. Jeżeli zaobserwujesz, że sprzedaż i konwersja są najwyższe o określonej porze w ciągu dnia - możesz ustawić kampanię właśnie w tym przedziale czasowym


Dzięki Google i Facebook Ads aktywnie dotrzesz do potencjalnych klientów i nieważne jest to, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w e-commerce albo czy Twój e-sklep generuje już określone dochody. Rezultaty kampanii są widoczne praktycznie natychmiast, co              w porównaniu z usługą pozycjonowania, której efekt jest budowany długofalowo, stanowi niewątpliwą przewagę. Już 95% internautów w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google - jeżeli klienci szukają Cię w internecie, to zdecydowanie Twój brand musi być tam widoczny!    Co ciekawe - znaczna część tych osób nie wie, że kierowany przekaz reklamowy w wynikach wyszukiwania jest formą promocyjną.



RODZAJE FORMATÓW REKLAM GOOGLE ADS:

1. Reklama tekstowa - To te najbardziej klasyczne, które pojawiają się na górze w wynikach wyszukiwania lub na samym dole pod wynikami organicznymi. Istnieje zależność, że im większa powierzchnia w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa, że klient odwiedzi dany adres. 

2. Reklama produktowa - Ma elementy, których nie ma reklama tekstowa, a są istotne dla użytkownika . Widoczny jest tytuł, cena, nazwa sklepu, a także (czasami) opinie. Dzięki temu użytkownik może zapoznać się z reklamowanym produktem zanim jeszcze kliknie w link reklamy, co jest szczególnie istotne w przypadku działalności e-commerce. Dzięki zastosowaniu reklamy produktowej częściej dochodzi do transakcji. 

3. Reklama graficzna - Dzięki możliwości wyświetlania się na każdej witrynie uczestniczącej w programie Google Adsense, reklamy graficzne docierają do 81% użytkowników internetu, co oznacza nawet ponad 20,5 miliona użytkowników na terenie Polski dziennie!

Procesy związane z ustawianiem “Adsów” warto powierzyć wyspecjalizowanej agencji, która zbada, jakie działania będą najbardziej optymalne dla Twojego biznesu. Agencja taka jak NPROFIT, pomoże Ci w stworzeniu i skutecznym prowadzeniu kampanii, gromadzeniu danych, oraz dostarczy Ci wnikliwych raportów.

Przed podjęciem współpracy z Agencją należy przemyśleć dotychczasowe kwestie, które mają znaczenie:

- jakie dokładnie działania marketingowe były podejmowane wcześniej?

- jakiej skali były te działania?

- jakie działania podejmowane są teraz?

- ile dotychczas płacone było na ich poczet?

- jaki budżet masz do dyspozycji?

- od kiedy prowadzisz swój e-commerce?

- od kiedy prowadzisz działania biznesowe na aktualnej domenie sklepu internetowego?

- jeśli prowadzono wcześniej pozycjonowanie, jakie dokładnie działania były podejmowane?

- jeśli prowadzono wcześniej kampanię Google Ads/Facebook Ads, jakie dokładnie reklamy były organizowane?

- jaki jest preferowany target sklepu internetowego?

* przy podjęciu współpracy z NPROFIT mile widziany będzie dostęp do Google Analytics (może być tylko „wgląd”, bez edycji).

NPROFIT może bezpłatnie wykonać audyt dotychczasowych kampanii i proponuje miesiąc próbny, który pokaże jak dużo można zaoszczędzić na budżecie reklamowym, przeznaczając go jednocześnie na więcej ruchu internautów w Twoim sklepie.

W propozycji RedCart x NPROFIT dostępne są oferty:

1. FACEBOOK ADS
Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Na początku współpracy tworzone jest konto reklamowe lub przeprowadzamy audyt istniejącego konta, na podstawie czego NPROFIT opracowuje strukturę kampanii. W czasie trwania kampanii Facebook Ads efekty są monitorowane na bieżąco. 

Opłata za reklamę Facebook Ads obejmuje między innymi czynności takie jak:
- Opieka dedykowanego specjalisty
- Cykliczne raportowanie przebiegu kampanii
- Reklama na nowe polubienia
- Promocja postów
- Remarketing FB
- Kampania na pozyskanie kontaktów
- Promocja strony WWW – reklama banerowa, karuzelowa
- Promocja strony WWW na Instagramie
- Promocja strony WWW – reklama dynamiczna
- Promocja aplikacji na FB
- Optymalizacja kampanii

 W ofercie FACEBOOK ADS dostępne są cztery pakiety cenowe:

START

MEDIUM

PREMIUM 

ENTERPRISE

300 – 1.499 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 25% od kwoty budżetu (minimum 200 zł)

1.500 – 2.999 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 22% od kwoty budżetu

3.000 – 5.999 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 20% od kwoty budżetu

6.000 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 18% od kwoty budżetu

2. GOOGLE ADS
Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Opłata za reklamę Google Ads obejmuje między innymi czynności takie, jak:
- Przeprowadzenie audytu istniejącej kampanii
- Założenie nowego konta Google Ads
- Konfiguracja metody płatności na koncie i kampanii
- Utworzenie konta Analytics oraz instalacja kodu śledzącego na stronie (jeśli Klient nie posiada konta Analytics)
- Promocja w sieci wyszukiwania
- Promocja w ramach remarketingu
- Promocja w sieci reklamowej
- Promocja w Youtube
- Przygotowanie listy słów kluczowych z podziałem na grupy
- Tworzenie wszystkich dostępnych dla danej kampanii rozszerzeń
- Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych i zastosowanie jej w kampanii
- Codzienna optymalizacja kampanii
- Raport miesięczny kampanii Google Ads

W ofercie GOOGLE ADS dostępne są cztery pakiety cenowe:

START

MEDIUM

PREMIUM

ENTERPRISE

500 – 2.499 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 25% od kwoty budżetu 

2.500 – 4.999 zł netto + prowizja dla agencji  w wysokości 22% od kwoty budżetu

5.000 – 9.999 zł netto

+ prowizja dla agencji w wysokości 20% od kwoty budżetu

10.000 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 18% od kwoty budżetu

 

3. MODEL POZYCJONOWANIA LONG TAIL
Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Pozycjonowanie pozwala w pełni wykorzystać potencjał witryn o większej strukturze oraz stron e-commerce. Przez budowanie widoczności dla wszystkich słów kluczowych odnoszących się do przedmiotu działalności, doprowadzamy do wzrostu ruchu klientów z wyszukiwarki.

Trzy przykładowe pakiety cenowe; w każdym pozycjonowanie bez limitu słów kluczowych, między innymi w postaci:
- analizy popularności wątków wśród klientów
- wytycznych do pisania tekstów
- treści stworzonych pod klientów oraz pod wyszukiwarkę Google
- analizy tekstów konkurencji
- wykorzystania wewnętrznej infrastruktura wspomagająca pozycjonowanie
- linkowania drugiego i trzeciego stopnia
- artykułów eksperckich na portalach tematycznych
- własnych portali
- zaplecz dedykowanych klientowi
- artykułów sponsorowanych na portalach tematycznych.

1.200 zł netto

3.000 zł netto

6.000 zł netto

- 500 zł - budżet na treści (20 tys. znaków miesięcznie),

- 500 zł - budżet na link building (w tym wykorzystanie infrastruktury SEO, marketing rekomendacji, publikacje sponsorowane),

- 200 zł - praca specjalisty (rozliczana 100 zł netto/h).

- 1000 zł - na treści (40 tys. znaków miesięcznie),

- 1000 zł - na link building      (w tym wykorzystanie infrastruktury SEO, marketing rekomendacji, publikacje sponsorowane również z uwzględnieniem dedykowanych witryn wsparcia. Budżet na link building rozdysponowany jest przez specjalistę w oparciu o ustaloną przez niego strategię oraz reakcję klienta na działania),

- 1000 zł - praca specjalisty   (w tym działania analityczne, rozwojowe, analiza konkurencji itp.).

- 2000 zł - na treści (80 tys. znaków treści miesięcznie),

- 1500 zł – dedykowany budżet na publikacje sponsorowane,

- 1500 zł - praca specjalistów (zgodnie z powyższym),

- 1000 zł - budżet na dedykowane witryny sprzedażowe (ich celem jest nie tylko pomoc w pozycjonowaniu, ale również budowanie realnej sprzedaży w SEO).

Jeżeli jesteś zainteresowany poznaniem większej ilości szczegółów lub chciałbyś wdrożyć u siebie któryś z pakietów czekamy na Twój kontakt!

Dział sprzedaży RedCart:
tel. 222 822 114 (pn - pt godz. 9:00 - 17:00)
e-mail: sprzedaz@redcart.pl

Pozycjonowanie sklepu RedCart: https://nprofit.net/pl/pozycjonowanie-redcart/

Przetestuj sklep internetowy RedCart

14 dni za darmo, w każdej chwili możesz zrezygnować.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Autor: Halszka Potrzebowska Kategoria: Co nowego w RedCart
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Co nowego w RedCart