Strona główna Blog Pierwsze kroki w e-commerce

Kartony do pakowania. Jak pakować paczki w e-commerce?

Autor: Natalia Podgórska Kategoria: Pierwsze kroki w e-commerce

Pakowanie przesyłek w sklepie internetowym to przede wszystkim kwestia właściwego zabezpieczenia towarów. Karton do pakowania wypełniony poduszkami powietrznymi zagwarantuje sprzedawcy to, iż towar dotrze do klienta w stanie nienaruszonym. Jak pakować pac

Jak wygląda dziś rynek opakowań?


Czasy szarego papieru dawno już minęły. Obecnie rynek oferuje cały szereg wyspecjalizowanego asortymentu do wysyłki towarów, w tym różnego rozmiaru pudełka tekturowe do pakowania, pudełka na prezenty czy ozdobne taśmy. Opakowanie, prócz swoich praktycznych funkcji, stanowi twoją wizytówkę, nie warto więc na nim oszczędzać.


Jeśli chodzi o pakowanie paczek w sklepie e-commerce, kluczowa będzie nie tylko grafika, która znajdzie się na kartonie czy też kopercie. Równie istotna jest decyzja dotycząca kształtu, rozmiaru kartonu czy jego wytrzymałości – musi być on dostosowany do specyfiki sprzedanego przedmiotu.

Gdzie można kupić kartony do pakowania?


Karton do pakowania możesz kupić zarówno w punkcie stacjonarnym, np. sklepie papierniczym, jak i w sklepach wysyłkowych. Najtaniej kupisz go u producenta lub – zamawiając większą ilość – w hurtowni. Opłacalne jest kupowanie kartonów do pakowania paczek hurtem, zazwyczaj można wówczas liczyć na rabat czy promocje.


Karton do wysyłki ma za zadanie przede wszystkim ochronić dany produkt w taki sposób, by w nienaruszonym stanie dotarł do odbiorcy. Nie zawsze artykuł będzie wieziony 10 km.

Zdarzają się długie trasy, a wówczas ryzyko uszkodzenia produktu wzrasta. Najlepiej więc zdecyduj się na stałą współpracę z profesjonalnym dostawcą, którego pudełka do pakowania będą bardzo trwałe i wykonane solidnie. Takie pudełka, w przeciwieństwie do niskiej jakości, tanich kartonów, nie wgniotą się podczas przenoszenia z miejsca na miejsce, a towar dotrze do klienta w stanie idealnym.

Znajdź producenta, który oprócz kartonów różnych rozmiarów ma w ofercie również ozdobne pudełka na prezenty oraz wypełnienie, folię bąbelkową, szary i kolorowy papier czy też taśmy klejące konieczne do należytego zapakowania przesyłek. Wówczas pakowanie stanie się przyjemnością, a klienci z pewnością docenią dobrze przygotowaną wysyłkę zamówionych rzeczy.

Autor: Natalia Podgórska Kategoria: Pierwsze kroki w e-commerce
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Pierwsze kroki w e-commerce