MyCart - o pasji, zaangażowaniu i wierze w siebie w stylion.pl
O pasji, zaangażowaniu i wierze w siebie opowie Rafał Wróbel, właściciel sklepu stylion.pl
Prosperujący e-biznes, to powód do dumy, a my lubimy się chwalić! Dlatego w ramach cyklu wywiadów "MyCart – opowiem Ci o e-biznesie", prezentujemy wzorcowe sklepy internetowe RedCart.pl, które odniosły sukces w e-handlu. To nasze podziękowanie, dla e-partnerów biznesowych z którymi możemy efektywnie działać w branży. |
Mówię stylion.pl, myślę...
Sklep internetowy w którym każdy znajdzie odpowiednie dla siebie okulary przeciwsłoneczne, spośród niemal 2000 modeli.
Zanim otworzyłem sklep internetowy...
Długo szukałem pomysłu na biznes internetowy, gdyż tutaj widziałem największy potencjał. Padło na szeroko pojętą galanterię z nastawieniem na okulary przeciwsłoneczne. Z miesiąca na miesiąc poszerzamy asortyment, tak aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Otwarcie sklepu internetowego zajęło mi...
Tak naprawdę otwarcie sklepu internetowego nie trwało długo, zajęło około miesiąca wielogodzinnej pracy. W tym czasie głównie wprowadzaliśmy asortyment, przygotowywaliśmy szatę graficzną sklepu, a także zawieraliśmy współpracę z różnymi firmami od spraw marketingowych.
Wybrałem gotowe oprogramowanie ponieważ...
Jest to najwygodniejsza, najszybsza i najmniej kosztowna forma otwierania pierwszego sklepu internetowego, szczególnie dla osób z niewielkim początkowym budżetem. Przed dokonaniem wyboru przejrzeliśmy wiele gotowych oprogramowań. Postawiliśmy na Redcart, gdyż to oprogramowanie posiadało szeroką ofertę, wiele ciekawych funkcji, oraz co ważne oprogramowanie RedCart jest na bieżąco aktualizowane. To wszystko w ramach rozsądnego abonamentu.
Koszty otwarcia e-sklepu są...
W naszym przypadku początki były skromne. Na samo wejście zainwestowaliśmy ok. dwóch tysięcy złotych. Cały czas staramy się udoskonalać swój e-sklep, stąd koszty są niemałe, ale traktujemy to jako inwestycję na przyszłość. Natomiast aby nie zostać w tyle, należy cały czas inwestować w swój e-biznes.
Pierwsze realne zyski odczułem...
Pierwsze realne zyski pojawiły się po około 2 latach od otworzenia sklepu internetowego.
stylion.pl wyróżnia się na tle konkurencji tym, że...
Posiadamy bardzo bogatą ofertę produktową w różnych przedziałach cenowych. Priorytetem jest dla nas kontakt z klientem, stąd też można kontaktować się z nami przez 6 dni w tygodniu od godz 8.00 do godz 19.00. Towar staramy się wysyłać nie później niż do 24h.
Wśród narzędzi marketingowych w e-sklepie najbardziej sprawdza się...
Sądzimy, że jednym z ważniejszych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w e-sklepie jest newsletter. Bazę klientów zdobywa się dosyć długo, natomiast są to wierni klienci, którzy nie zawodzą. Jest to również dobra forma kontaktu z klientem, który lubi być informowany o promocjach, rabatach a także nowościach w sklepie.
Sklep stylion.pl jest wyjątkowy ponieważ...
Jest prowadzony z pasją, dbając o klienta, jego potrzeby i wymagania
Ten kto chce prowadzić sklep internetowy musi...
Nastawić się na wielogodzinną pracę oraz z uporem dążyć do postawionego sobie celu, który na pewno nie przyjdzie szybko. Na sukces e-sklepu składa się bardzo wiele czynników. Natomiast jest to jedna z niewielu gałęzi gospodarki, która ciągle się rozwija w tak szybkim tempie. Dlatego jeśli będziemy prowadzić swój sklep internetowy z pasją, zaangażowaniem i wiarą w siebie, to nie warto się obawiać.