Strona główna Blog Historie sukcesów

MyCart - zapach luksusu na wyciągnięcie ręki

Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów

Luksusowa perfumeria zamknięta w wyjątkowym sklepie internetowym. Dla wielu kobiet jest to miejsce, do którego lubią wracać po kolejne nowości, a dla nas jest to kolejny sukces naszej Klientki.



1. Czym jest sklep Luxuryforless.pl ?


To wyjątkowe miejsce gdzie można kupić wyszukane perfumy luksusowe i niszowe, a także najbardziej znane zapachy popularne. Ofertę uzupełniają wyselekcjonowane produkty do pielęgnacji ciała i makijażu. Poszukiwacze dobrych cen mogą wybrać coś dla siebie z kategorii Outlet w której przez cały rok dostępne są wyprzedaże dla kobiet i mężczyzn.



2. Jak wyglądały początki Państwa biznesu?


Zaczynaliśmy sprzedaż w sklepie stacjonarnym, lokalnie na terenie Jeleśni i Żywca. W między czasie prowadziliśmy sprzedaż hurtową w południowej Polsce. woj. Nasz rozwój był ograniczony, głównie przez lokalną działalność. Internet to zmienił, e-handel pozwala nam nawiązywać relacje i sprzedawać praktycznie każdemu! Bez ograniczeń!



3. Dlaczego wybrali Państwo oprogramowanie RedCart?


Wybraliśmy RedCart ze względu na opinie, firma działa na rynku od wielu lat. Dodatkowym atutem były koszty utrzymania sklepu, porównywaliśmy abonamenty i usługi. Red Card wypadł dobrze! Ale najważniejsze były i są dla nas integrację zarówno z platformami sprzedażowymi, jak i kurierami, płatnościami itd. Chcemy zarządzać sklepem przeznaczając na to, jak najmniej czasu.




4. Co było największym wyzwaniem na Państwa biznesowej drodze?


Największym wyzwaniem było zdobycie umiejętności dopasowania się do panującym trendów i zmian. Część zespołu Luxury for Less ma duże doświadczenie, pamiętamy pierwsze kroki w e-handlu, pierwsze fascynacje platformami sprzedażowymi. Doskonale wiemy, że żeby utrzymać się na rynku trzeba być w ciągłym ruchu i zmieniać się. W tym roku Covid-19 mocno odcisnął się na naszym życiu i ponownie przypomniał nam, że nie można wszystkiego do końca zaplanować.



5. Z jakich narzędzi do obsługi sklepu lub firmy, korzystają Państwo najczęściej? Co się przydaje?


Tak jak wspomnieliśmy, są to integracje, do których mamy bardzo łatwy dostęp poprzez panel RedCart.



6. Czy według Państwa, sklep internetowy to duża inwestycja?


Sklep internetowy może być dużą inwestycją ale nie musi. Wszystko zależy od tego jakie cele chcemy realizować. Modny concept store będzie wymagał dużych nakładów finansowych. A np. sklep internetowy, który ma być dopełnieniem lokalnego sklepu już nie. :)





7. Jakie mają Państwo rady dla początkujących właścicieli sklepów?

Wyznaczyć sobie cel i go realizować. Być o krok do przodu... zawsze!



8. Na koniec - czym chcieliby się Państwo pochwalić, jakie są plany rozwoju biznesu?


Planujemy rozszerzyć sprzedaż o ofertę hurtową. Być może b2b, myślimy o przygotowaniu naszej oferty do dropshippingu. Widzimy, że jest ogromne zainteresowanie perfumami i kosmetykami właśnie w tym sektorze.



Podsumowanie


Na przykładzie Pani Joanny widzimy, że szczególnym zainteresowaniem cieszą się nisze w e-commerce. Okazuje się, że to właśnie kosmetyki luksusowe są w branży bardzo pożądane. Jesteśmy dumni z sukcesu jaki udało się osiągnąć właścicielce - Luxuryforless.pl.

Pani Joanna Bąk - specjalistka d/s sprzedaży w Luxury for Less



Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Historie sukcesów