Strona główna Blog Co nowego w RedCart

Praca Działu Obsługi Klienta RedCart w związku z koronawirusem

Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart

Zmieniająca się sytuacja na rynku związana z szerzącą się epidemią koronawirusa dotyczy wszystkich obszarów naszego życia. Zmiany dotknęły również naszą firmę, w związku z tym podjęliśmy działania mające na celu usprawnienie komunikacji z RedCart.

Zmieniająca się sytuacja na rynku związana z szerzącą się epidemią koronawirusa dotyczy wszystkich obszarów naszego życia. Zmiany dotknęły również naszą firmą, w związku z tym podjęliśmy działania mające na celu zniwelowanie skutków decyzji Prezesa Rady Ministrów z dnia 11.03.2020 i usprawnienie komunikacji z RedCart.


Funkcjonowanie firmy RedCart

W związku z decyzją Prezesa Rady Ministrów dotyczącą zamknięcia wszystkich placówek oświatowych na dwa tygodnie, a także mając na uwadze względy bezpieczeństwa i zdrowie pracowników spółki oraz ich rodzin, część zespołu RedCart może w okresie najbliższych dwóch tygodni pracować w systemie pracy zdalnej. Taka forma wykonywania pracy nie wpływa na jakość świadczonych przez nas usług.

W naszej codziennej pracy wykorzystujemy zaawansowany system helpdesk, który daje możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zarówno oprogramowanie RedCart, jak i również cała infrastruktura są w pełni przygotowane na taką ewentualność, dlatego możemy zapewnić ciągłość i wysoką jakość świadczonych usług, w tym także pełne wsparcie techniczne i bieżącą obsługę.


Nowy system do komunikacji

W celu usprawnienia komunikacji z Biurem Obsługi Klienta RedCart w ciągu najbliższych 2 dni uruchomiony zostanie nowy system do komunikacji online, który dostępny będzie bezpośrednio w Panelu administracyjnym sklepu. Dzięki niemu komunikacja z pracownikami poszczególnych działów RedCart odbywać będzie się w czasie rzeczywistym. Pozwoli to na dużo szybsze rozwiązywanie problemów oraz uzyskiwanie na bieżąco pomocnych informacji dotyczących funkcjonowania sklepu internetowego RedCart. W związku z tym już teraz zachęcamy do korzystania z nowego systemu komunikacyjnego.

Jednocześnie w okresie najbliższych 2 tygodni prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość podczas kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta. Zachęcamy w tym czasie do korzystania w pierwszej kolejności z elektronicznych kanałów komunikacji z RedCart.

Przypominamy, że poza wspomnianym nowym systemem do komunikacji w czasie rzeczywistym, dostępny jest również system zgłoszeń elektronicznych, kontakt poprzez pocztę e-mail pomoc@redcart, jak i również Facebook i Messenger.

Liczymy na wyrozumiałość w kontakcie z Biurem Obsługi Klienta RedCart.
Życzymy przede wszystkim zdrowia w tym trudnym dla nas wszystkich okresie!



Autor: RedCart Kategoria: Co nowego w RedCart
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Co nowego w RedCart