RedCart zintegrowany w systemem Subiekt GT
Platforma sklepów RedCart uruchomiła aplikację, która pozwala na szybki i bezpieczny przepływ danych pomiędzy sklepem internetowym a zewnętrznym systemem magazynowo-księgowym (np. Subiekt GT).
Prowadzenie sklepu internetowego w oparciu o własny system magazynowo-księgowym stanowi zawsze wyzwanie dla Sprzedawców i wymaga dużego nakładu pracy. Głównym problemem jest zachowanie zgodności stanów magazynowych w e-sklepie i systemie zewnętrznym.
Z przyjemnością informujemy o zakończeniu prac nad tworzeniem aplikacji stanowiącej rozwiązanie dotychczasowych problemów. Platforma sklepów internetowych RedCart.pl wprowadza rozwiązanie pozwalające skutecznie połączyć sprzedaż internetową z tradycyjnym sklepem. Oprogramowanie sklepu zintegrowane zostało z zewnętrznym programem do obsługi sprzedaży Subiekt GT. Nowa aplikacja to całkowicie bezobsługowy system, którego zadaniem jest stała synchronizacja pomiędzy sklepem internetowym a systemem magazynowo-księgowym. Odtąd oferta w sklepie internetowym będzie zgodna z magazynem. Dzięki temu można uniknąć sytuacji, w której w sklepie internetowym oferujemy produkty niedostępne w sprzedaży.
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp. Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Nowa aplikacja to duże ułatwienie dla Sprzedawców korzystających z własnych programów magazynowo-księgowych. RedCart zapewnia szybki i bezpieczny przepływ danych pomiędzy sklepem internetowym a zewnętrznym systemem sprzedażowym. Wprowadzone rozwiązanie pozwala przede wszystkim zaoszczędzić czas, który potrzebny był dotąd na ręczne uzupełnienia i aktualizowanie danych.
Program uruchamiany jest na komputerze i jest całkowicie bezinwazyjny. Nowe rozwiązanie pozwala na automatyczną wymianę informacji w zakresie:
- aktualizacji stanów magazynowych
- aktualizacji cen
Współpraca sklepu z programem magazynowo-księgowym pozwala na wygodne zarządzanie sprzedażą, w tym także wystawianie dokumentów sprzedażowych, z jednego miejsca. W ten sposób ryzyko popełnienia błędu zminimalizowane zostało praktycznie do zera.
W kolejnych etapach rozwijana będzie integracja z takimi systemami, jak:
- WF-MAG
- CDN Optima
- Enova
Aplikacja została uruchomiona dla Klientów RedCart w wersji beta, w dalszym ciągu trwają prace nad rozbudową jej funkcjonalności. Przy wykorzystaniu dostępnego rozwiązania będzie możliwa także integracji sklepu z dowolnym systemem używanym w Państwa firmie. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta.
Oprogramowanie sklepu RedCart stale poszerzane jest o nową funkcjonalność, stając się w ten sposób jednym z najbardziej rozwiniętych produktów dostępnych na polskim rynku e-commerce. Kompleksowość oferty sprawia, że sklepy internetowe są chętnie wybierane przez osoby poszukujące rozwiązań wspierającym e-handel, a przy tym dających możlwość realizowania własnych pomysłów biznesowych.