Strona główna Blog Pierwsze kroki w e-commerce

Współpraca z firmą kurierską - jakie płyną z niej korzyści?

Autor: Natalia Podgórska Kategoria: Pierwsze kroki w e-commerce

Współpracę z kurierem podejmują przede wszystkim firmy i przedsiębiorstwa, najczęściej z branży e-commerce, które w zależności od zakresu działalności czy lokalizacji często wysyłają przesyłki kurierskie do klientów lub punktów odbioru. Jak nawiązać taką

Współpraca z firmą kurierską DHL


Firma kurierska DHL wprowadza nowoczesne rozwiązania technologiczne, oferuje szeroki wybór usług kurierskich w Polsce i za granicą oraz wspiera branżę e-commerce, której jest częścią. Kurierzy DHL współpracują z firmami, wiedząc, jak ważne dla e-handlu jest skuteczne doręczanie przesyłki. Przesyłki docierające na czas przekładają się na zadowolenie i lojalność klientów, a co za tym idzie, na ponowne zakupy w e-sklepie. Aby wybrać sprawdzoną firmę kurierską, dobrze jest upewnić się, czy dostawca spełnia oczekiwania klientów. To w dużej mierze zadecyduje o rozwoju firmy – polepszy jej sprzedaż, wpłynie na budowę marki i poszerzenie bazy klientów.

Sprzedawcy na platformie RedCart mają możliwość zintegrowania w swoim sklepie internetowym kuriera DHL. Więcej na temat integracji znajdziesz tutaj.

Oferty współpracy z firmą kurierską


Obecnie nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale i małe firmy chętnie podejmują współpracę z firmami kurierskimi. Nietrudno dziś znaleźć rzetelnego kuriera, który dostarczy produkty prosto pod drzwi klienta. Aby być absolutnie pewnym dobrego wyboru firmy, powinno się nawiązać współpracę z kurierami ze sprawdzonych i doświadczonych na polskim rynku marek. Przed dokonaniem wyboru warto zapoznać się z ofertą współpracy oraz z opiniami klientów, rankingami czy ogólnymi zasadami współpracy.

Jak nawiązać współpracę z firmą kurierską?


W celu znalezienia najkorzystniejszej oferty, dobrze jest skorzystać z pomocy brokera kurierskiego, który wyszuka najlepszą dostępną na rynku opcję, dostosowaną do ilości wysyłek, ich rodzaju, gabarytów i innych szczegółowych danych. Aby znaleziona oferta była jak najlepsza, warto skorzystać z usług platformy pośredniczącej, która zrzesza kilka firm kurierskich.


Główne powody, dla których warto podjąć współpracę z brokerem, to:

  • zabezpieczenie kosztu wysyłki,
  • brak nagłych podwyżek czy opcja darmowej dostawy,
  • możliwość negocjowania kosztu wysyłki przy większych zamówieniach,
  • dostęp do wszystkich usług,
  • takich jak m.in. płatność za pobraniem czy dostarczanie paczek w konkretnych godzinach.

Współpraca z firmą kurierską Siódemka


Kurier Siódemka powstał w 1998 roku. Firma odniosła wiele sukcesów i w kwietniu 2015 roku została w całości przejęta przez firmę DPD, a jej pracownicy zasilili szeregi DPD Polska, nawiązując współpracę z dotychczasowymi klientami i partnerami biznesowymi firmy Siódemka.

Obecnie firma prężnie się rozwija i posiada ponad 46 tys. punktów ulokowanych w 23 krajach. W związku z tym, poszukując drogi do współpracy z firmą kurierską Siódemka, należy zapoznać się z ofertą DPD.


Jeśli prowadzisz własny biznes lub jedynie małą firmę związaną z wysyłką produktów, potrzebujesz sprawdzonego i rzetelnego dostawcy. Stała współpraca z firmą kurierską zapewni szybkie i bezpieczne dostarczenie twoich produktów do klienta. Zarówno współpraca z kurierem DHL, jak i DPD oraz innymi przewoźnikami (np. InPost, FedEx, UPS, GLS) może przynieść wiele korzyści, zwłaszcza podczas realizowania częstych dostaw. Warto zatem poświęcić trochę czasu i wybrać najatrakcyjniejszą i najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb ofertę.

Autor: Natalia Podgórska Kategoria: Pierwsze kroki w e-commerce
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Pierwsze kroki w e-commerce