Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Platforma sklepowa RedCart

Kategoria: Narzędzia

platforma sklepowa redcart

1. Platforma sklepowa RedCart. W pełni funkcjonalny sklep internetowy.

Platforma sklepowa RedCart to jedno z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych narzędzi dostępnych na polskim rynku, które umożliwia założenie i prowadzenie w pełni funkcjonalnego sklepu internetowego, bez posiadania specjalistycznej wiedzy informatycznej.

PAMIĘTAJ:

Platforma sklepowa RedCart umożliwia otworzenie i prowadzenie sklepu internetowego bez posiadania specjalistycznej wiedzy informatycznej. W sklepie dostępne są wszystkie narzędzia i funkcjonalności potrzebne do prowadzenia sprzedaży w sieci.

Platforma sklepowa RedCart, w dużym uproszczeniu pozwala na:

  • Zarządzanie całością procesów w sklepie za pomocą wygodnego i intuicyjnego panelu administracyjnego sklepu oraz dzięki systemowi kont pracowniczych,
  • Zarządzanie asortymentem w swoim sklepie dzięki narzędziom polityki magazynowej,
  • Zarządzanie klientami i zamówieniami, wystawianie faktur z panelu administracyjnego sklepu,
  • Realizację zamówień dzięki integracji ze wszystkimi najważniejszymi usługami e-commerce w zakresie logistyki i obsługi klienta,
  • Promocję i optymalizację sprzedaży dzięki szeregowi narzędzi marketingowych i integracji z systemami zewnętrznymi (m.in. Allegro, Ceneo, eBay).

Co to znaczy, że platforma sklepowa RedCart jest gotowym oprogramowaniem?

Platforma sklepowa RedCart zalicza się do oprogramowania typu saas, czyli systemów udostępnianych klientom na zasadzie dzierżawy. Klient nie wykupuje dostępu do licencji oprogramowania na swój komputer, a abonament za możliwość korzystania z narzędzia. Rozwiązanie tego typu wiąże się z określonymi cechami i korzyściami z punktu widzenia klienta.

Platforma sklepów RedCart jako gotowe rozwiązanie typu saas:

  • jest tańsze: oprogramowanie pisanie pod indywidualne zamówienie wiążą się z koniecznością poświęcenia dużej ilości czasu i pracy, co oczywiście generuje koszty. Tak zwane „gotowe rozwiązania” są znacznie tańsze, a na cenę składa się opłacany w systematycznych odstępach czasowych abonament.
  • zawiera hosting w cenie: hosting, czyli wykup zasobów serwerowych dla sklepu konieczny jest w przypadku posiadania oprogramowania na własność; abonament sklepów RedCart zawiera już usługę hostingu,
  • jest łatwe w obsłudze: sklepy na platformie RedCart wyposażone są w intuicyjny panel administracyjny, dzięki któremu możliwe jest prowadzenie sprzedaży bez posiadania specjalistycznej wiedzy,
  • jest systematycznie rozwijane i aktualizowane: w odróżnieniu od tzw. darmowego oprogramowania typu open source, którego rozwój wymaga albo specjalistycznej wiedzy albo środków, platforma sklepów RedCart jest systematycznie wzbogacana o nowe funkcjonalności a przez to dostosowywana do potrzeb zmieniającego się rynku,
  • oddaje do dyspozycji klientów pomoc biura obsługi klienta i support: support techniczny RedCart czuwa nad poprawnym działaniem sklepu oraz dokonuje indywidualne wdrożenia na życzenie, natomiast BOK pomaga w konfiguracji sklepu i odpowiada na bieżące pytania klientów.

Oprogramowanie dedykowane, open source i saas: podsumowanie.

2. Przetestuj bez zobowiązań i sprawdź możliwości platformy sklepowej RedCart.

Jak wybrać oprogramowanie sklepu, które będzie w najlepszy sposób spełniać nasze oczekiwania i potrzeby?

Nie istnieje narzędzie idealne dla każdego: rozwiązania dostępne na rynku różnią się znacznie ceną, poziomem wiedzy wymaganej w celu obsługi, funkcjonalnościami i możliwościami. Jedną za zalet platformy sklepowej RedCart jest możliwość darmowego i niezobowiązującego przetestowania sklepu przez 14 dni oraz sprawdzenia, czy posiada potrzebne narzędzia i funkcjonalności. Sklep już w tym czasie można konfigurować i ustawiać, oszczędzając czas potrzebny przy starcie z biznesem internetowym.

WAŻNE:

Przetestuj oprogramowanie sklepów RedCart przez 14 dni a darmo, bez zobowiązań. W tym czasie masz także możliwość konfiguracji sklepu i sprawdzenia wszystkich jego funkcjonalności.

3. Co zyskujesz kupując sklep w RedCart i ile to kosztuje?

Abonament sklepu internetowego RedCart zawiera w pełni funkcjonalne oprogramowanie przeznaczone do prowadzenia sprzedaży w internecie. Pakiety cenowe różnią się przede wszystkim pojemnością serwera w przeliczeniu na ilość produktów w sklepie, jednak co ważne – zawierają prawie ten sam, kompleksowy zestaw narzędzi potrzebnych w celu prowadzenia sprzedaży w sieci. W odróżnieniu od np. oprogramowania open source, nie jest potrzebne kompletowanie aplikacji i modułów umożliwiających prowadzenie sprzedaży czy realizację zamówień, takich jak np. integracja z firmami kurierskimi.

Zakładając sklep na platformie RedCart:

  • Otrzymujesz w pełni funkcjonalne oprogramowanie sklepu internetowego już w najniższym pakiecie abonamentowym,
  • Zyskujesz dostęp do aplikacji i integracji pozwalających prowadzić sprzedaż wielokanałową – w ramach abonamentu sklepu, m.in. najbardziej zaawansowaną na rynku integarcją z Ceneo,
  • Dysponujesz darmowym szablonem graficznym sklepu, który możesz edytować i konfigurować z poziomu panelu administracyjnego sklepu lub w CSS,
  • Dysponujesz darmowymi szablonami aukcji na Allegro i darmowymi szablonami newsletter,
  • Masz możliwość zamówienia indywidualnej, zaprojektowanej specjalnie dla Twojego sklepu szaty graficznej w nowym standardzie v4,
  • Masz możliwość zamówienia usług prawnych potrzebnych w celu prowadzenia sklepu, takich jak profesjonalny regulamin czy zgłoszenie bazy klientów do GIODO.

PAMIĘTAJ:

Sklep internetowy to bardzo ważny element sprzedaży wielokanałowej. Zakładając sklep na platformie RedCart dysponujesz integracją z najważniejszymi serwisami aukcyjnymi, pasażami handlowymi i porównywarkami cen.

Integracje z systemami zewnętrznymi dostępne w RedCart.

4. Co jeszcze możemy Ci zaoferować? Co nas wyróżnia?

Jedną z rzeczy, która odróżnia platformę sklepową RedCart od wielu firm z konkurencji jest wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu sklepów internetowych – niektórzy z naszych klientów są z nami już siedem lat.

W ciągu tym siedmiu lat systematycznie dostosowywaliśmy oprogramowanie do dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce, wdrożyliśmy całą masę narzędzi i aplikacji jednocześnie ograniczając się do tych, które rzeczywiście przydają się w codziennym prowadzeniu sklepu. Doświadczenie to nieprzeceniony atut, dzięki któremu sklepy na oprogramowaniu RedCart odnoszą rynkowy sukces.

WAŻNE:

Zakładając sklep na platformie RedCart zyskujesz dostęp do oprogramowania bogatego w narzędzia, funkcjonalności i aplikacje umożliwiające prowadzenie efektywnej sprzedaży internetowej. To, co wyróżnia nas na tle konkurencji, to wieloletnie doświadczenie i kompleksowość: brak konieczności inwestowania w rozwój sklepu, który zapewnia platforma RedCart.

Do innych, właściwości, które odróżniają nas od konkurencji zaliczyć należy:

  • Kompleksowość: oprogramowanie RedCart należy do jednego z najbardziej zaawansowanych na rynku, a większość narzędzi dostępna jest już w najniższym abonamencie sklepu,
  • Integracje z dostawcami: dysponujemy tak zwaną gotową integracją z większością dużych hurtowni internetowych dostępnych na rynku, umożliwiając m.in. prowadzenie sklepu w modelu dropshipping,
  • Sprzedaż wielokanałową: integracja ze wszystkimi najważniejszymi serwisami aukcyjnymi, pasażami handlowymi i porównywarkami cen, m.in. integracja z eBay i najbardziej zaawansowana na rynku integracja z Ceneo,
  • Autorską, nowoczesną maska graficzna w standardzie v4, której zaletami są m.in. dostosowanie do wytycznych Google, nowoczesna wersja na urządzenia mobilne RWD oraz narzędzia marketingowe mające na celu zwiększenie sprzedaży w sklepie,
  • Jeden z najlepszych działów obsługi klienta na rynku, z którym możesz kontaktować się za pomocą maila, telefonu, live-chata lub poprzez wewnętrzny komunikator w panelu administracyjnym swojego sklepu,
  • Pakiet Gotowy Sklep: system pakietów Gotowy Sklep został opracowany specjalnie z myślą o klientach, którzy chcą zyskać kompleksowe i gotowe do sprzedaży narzędzie, obejmujące nie tylko oprogramowanie sklepu, ale także indywidualnie zaprojektowaną szatę graficzną, zestaw usług prawnych, certyfikat SSL. Ponadto, Gotowy Sklep to sklep przygotowany na sprzedaż, dzięki zatowarowaniu poprzez automatyczną integrację z hurtownią oraz wsparcie w konfiguracji sklepu.

Gotowy Sklep Internetowy

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)