Pierwsze kroki

Skąd wziąć towar do sklepu internetowego?

Szukasz sprawdzonej hurtowni lub producenta? Internet to najlepsze miejsce na rozpoczęcie poszukiwań!

Skąd wziąć towar do sklepu internetowego?
Spis treści

Chcesz zacząć sprzedawać w dropshippingu?

Zarejestruj się już dziś!

Załóż darmowe konto

Najlepszym źródłem informacji o dostępnych hurtowniach i producentach jest Internet. Sprzedawcy tam właśnie najczęściej rozpoczynają swoje poszukiwania. Przede wszystkim warto przeglądać strony internetowe, fora, serwisy społecznościowe i grupy dyskusyjne np. Facebook – można tam znaleźć wiele ciekawych ofert i propozycji.


Jak pozyskać towar od producenta?

Producenci, u których można zatowarować swój sklep internetowy zwykle ogłaszają się w Internecie. Jest to bez wątpienia rozwiązanie najtańsze, choć może pociągać za sobą konieczność nawiązania kilkunastu kontraktów i inwestycji w kilkadziesiąt tysięcy sztuk każdego rodzaju produktów.

Często producenci pokazują asortyment na mediach społecznościowych, grupach Facebook oraz na Instagramie, gdzie można podejrzeć ich zdjęcia. Wielu sprzedawców zastanawia się skąd sklepy odzieżowe biorą towar. Najczęściej są to duże hurtownie i producenci, dający możliwość integracji na platformach e-commerce.

Kolejnym miejscem, gdzie można znaleźć produkty od hurtowni i producentów do sprzedaży w Internecie jest platforma Droplo.com. To właśnie tam można podejrzeć po zdjęciach i opisach miliony produktów gotowych do sprzedaży w Internecie (również tych w dropshippingu).


Załóż konto w Droplo już dziś i pobierz produkty od dowolnej hurtowni czy producenta do swojego kanału sprzedaży (e-sklepu lub Allegro) kilkoma kliknięciami.


Dropshipping – produkty do sprzedaży

Znalezienie godnego zaufania oraz posiadającego asortyment odpowiadający naszym oczekiwaniom dystrybutora nie jest łatwe. W przypadku braku doświadczenia w e-biznesie może się to okazać jednym z większych przeszkód na drodze do szybkiego wejścia na rynek.

Dobrym pomysłem na start jest prowadzenie sklepu internetowego w oparciu o system dropshipping. Pozwala to skrócić czas uruchomienia sklepu oraz zminimalizować koszty, a produkty do sprzedaży w Internecie pozyskać od hurtownika wirtualnie.


Na czym polega dropshipping?

Dropshipping polega na pośredniczeniu pomiędzy hurtownią, a odbiorcą. W praktyce oznacza to, iż nie musisz fizycznie kupować towaru, ani posiadać miejsca na jego przechowywanie. Nie jesteś także odpowiedzialny za wysyłkę i pakowanie, a jedynie za znalezienie Klienta i nawiązanie transakcji.

Model dropshippingu jest idealny dla osób, które pragną rozpocząć działalność ze stosunkowo małym nakładem środków i bez zaopatrywania się “na zapas” w towar. Dzięki takiej organizacji pracy nie ma także konieczności zatrudniania osób pracujących na magazynie czy osobistej obsługi firm kurierskich.


Ceny towarów do sklepu internetowego

Poszukiwania dostawców mogą znacznie opóźnić otwarcie własnego e-sklepu. Trzeba pamiętać, że to od nich zależy jakość produktów, ilość i różnorodność. Nie bez znaczenia są także ceny, które proponują. Musisz pamiętać, że w Twoim sklepie będą one nieco wyższe, abyś mógł zarabiać na swoim biznesie.


Jeśli zależy Ci na pozyskaniu Klientów, którzy kierują się przede wszystkim niską ceną, powinieneś wybrać odpowiednich dostawców, którzy oferują tani towar do sklepu internetowego.


Produkty własne do sprzedaży


tworcy.png

Innym sposobem na zaopatrzenie sklepu w towar jest jego własnoręczna produkcja. Unikatowe przedmioty handmade zyskały sobie w ostatnich latach na popularności, dlatego nie może dziwić, iż powstaje coraz więcej sklepów internetowych, oferujących je w swoim asortymencie. To doskonały pomysł zwłaszcza dla osób rozpoczynających działalność w biznesie, a posiadających unikalne umiejętności, jak choćby wyrób biżuterii.


tw.png
źródło: Google.com

Decydując się na sprzedaż produktów handmade, należy pamiętać, iż asortyment z reguły jest dość wąski. Przekłada się to z jednej strony na łatwość promocji i obsługi sklepu, z drugiej na stosunkowo mały wybór z punktu widzenia Klienta. Dlatego, aby go przyciągnąć, warto postawić na oryginalność wykonania, jak i opakowania. Dzięki temu budujemy własny brand i wyróżniamy się od masowo produkowanych wyrobów.


Skąd wziąć zdjęcia do sklepu internetowego?

W przypadku towaru od hurtowni, która udostępnia do integracji XML, zdjęcia i opisy wszystkich produktów powinny znajdować się w tym pliku. Jeżeli posiadasz towar na własność od hurtowni, bądź producenta tutaj również powinni oni udostępniać materiały w postaci zdjęć dodawanych do oferty. Jeżeli zależy Ci na personalizowanych zdjęciach np. Twoich własnych produktów, możesz zorganizować profesjonalną sesję zdjęciową, lub zrobić zdjęcia własnoręcznie dobrym aparatem.


fot.jpg
źródło: Google.com

Jak zoptymalizować pracę hurtowni?

Szukając hurtowni, kieruj się między innymi różnorodnością jej asortymentu. Im więcej będziesz mógł zamówić z jednej hurtowni, tym lepiej - najpewniej wynegocjujesz lepsze ceny. Co więcej, pamiętaj, iż praktycznie każdy dostawca może zapewnić Ci indywidualne ceny, tym korzystniejsze, im bardziej zaufanym odbiorcą będziesz. Nie zapominaj więc o regulowaniu swoich rachunków w terminie.

Warto także z poziomu sklepu internetowego dokonać integracji z hurtownią. Dzięki temu dla wszystkich zamawianych z niej produktów ustalisz tylko marżę i będziesz mógł automatycznie dodać je do swojego sklepu. Oszczędzi Ci to ręcznego ich wprowadzania, a co za tym idzie, prowadzenie sklepu zajmie mniej czasu, a sprzedaż będzie mogła zacząć się natychmiast.


100% zamówień w jednym miejscu?

Tak. W nowym RedCart.

Załóż darmowe konto

Podsumowanie

Internet to najlepsze źródło informacji o dostępnych hurtowniach i producentach, które mogą dostarczyć towar do Twojego sklepu internetowego. Warto przeglądać strony internetowe, grupy dyskusyjne na Facebooku oraz platformy takie jak Droplo.com, gdzie można szybko znaleźć odpowiedni asortyment do sprzedaży, również w modelu dropshipping.

Model dropshipping pozwala na sprzedaż bez konieczności posiadania fizycznego towaru oraz magazynu, co jest idealne dla początkujących przedsiębiorców z ograniczonym budżetem. Alternatywnie można postawić na sprzedaż produktów handmade, budując swój unikalny brand.

Integracja sklepu z hurtownią pozwala na automatyzację procesów sprzedaży i oszczędność czasu, co sprzyja szybkiemu rozwojowi biznesu. Warto negocjować ceny z hurtowniami, by osiągnąć korzystniejsze warunki współpracy i zwiększyć zyski ze sprzedaży.

Może Cię również zainteresować...
Na czym polega promowanie kanału YouTube? Co zrobić, by zwiększyć oglądalność
Social Media

Na czym polega promowanie kanału na YouTube?

Na czym polega promowanie kanału na YouTube?

Jak otworzyć sklep internetowy z biżuterią
Pomysły na e-biznes

Jak otworzyć sklep internetowy z biżuterią?

Zastanawiasz się, czy otwarcie sklepu z biżuterią online jest dla Ciebie? Sprawdź, jak zacząć sprzedaż i czy to biznes, który możesz prowadzić bez dużych inwestycji!

Kod QR - jak go zeskanować i wygenerować?
Marketing i promocja

Kod QR - jak go zeskanować i wygenerować?

Kody QR, czyli Quick Response Code są nowoczesnym sposobem szyfrowania dużej liczby danych z możliwością szybkiego dostępu do nich.

 profesjonalne serwisy sprzedażowe w Polsce i na świecie
Pierwsze kroki

Portale aukcyjne - profesjonalne serwisy sprzedażowe w Polsce i na świecie

Czy wiesz, gdzie znaleźć najlepsze okazje online lub gdzie najlepiej sprzedawać swoje produkty? Sprawdź, które portale aukcyjne cieszą się największą popularnością w Polsce i na świecie!

W co warto zainwestować 10 000 zł?
Pomysły na e-biznes

W co warto zainwestować 10 000 zł? 10 gotowych pomysłów

Zastanawiasz się, jak skutecznie chronić swój kapitał przed inflacją? Sprawdź, w jakie inwestycje warto ulokować pieniądze, aby nie straciły na wartości!

Jak obliczyć prowizję z Allegro
Sprzedaż na Allegro

Kalkulator Allegro - szybkie obliczanie prowizji Allegro

Chcesz zacząć sprzedawać na Allegro, ale nie wiesz jak oszacować koszty sprzedaży?

Załóż darmowe konto już teraz. To nic nie kosztuje. Serio.

Załóż darmowe konto

Bez ukrytych kosztów, bez zobowiązań.