redcart-logoredcart-logo
  • Przenieść sklep
  • Cennik
Zaloguj sięZałóż darmowe konto
Logo RedCart

Nowoczesna platforma AI do automatyzacji sprzedaży wielokanałowej, oferująca intuicyjny kreator sklepów internetowych.

facebook - RedCartyoutube - RedCartlinkedin - RedCart
RedCartDlaczego RedCart?CennikRegulaminPolityka prywatności
Pomoc i wsparcieBlogCentrum pomocyOpinieKontakt
InneLogowanieRejestracja kontaGotowe integracjeProgram partnerski

© 2025 Sellaio Wszystkie prawa zastrzeżone. Ustawienia Cookies.

Integracje z hurtowniami

Jak zintegrować sklep internetowy z hurtownią dropshipping?

Zastanawiasz się nad wyborem hurtowni dropshipping? Poniżej opisano korzyści, które możesz osiągnąć, korzystając z hurtowni dropshipping, oraz dlaczego warto zainteresować się tym modelem biznesowym.

Jak zintegrować sklep internetowy z hurtownią dropshipping?
Spis treści

Sprzedawaj i zarządzaj z jednego miejsca

Bez ukrytych kosztów i bez zobowiązań

Załóż darmowe konto

Chcesz połączyć swój sklep z asortymentem hurtowni dropshipping? Zastanawiasz się jakie są zalety i ryzyka związane z integracją z hurtownią? Jeśli tak, to poniższy artykuł pozwoli Ci poznać niezbędne szczegóły i wskazówki.



Jaki jest cel integracji hurtowni z własnym sklepem internetowym?

Integracja własnego sklepu internetowego z hurtownią dropshipping pozwala na szybkie i sprawne pobranie jej bazy produktowej do własnego sklepu internetowego. Z gotowymi opisami, zdjęciami, aktualnymi stanami magazynowymi i szczegółowymi informacjami jak np. kod EAN czy kod producenta. Jest to szczególne ułatwienie, zwłaszcza, gdy do naszej oferty chcemy dodać kilka czy nawet kilkanaście tysięcy różnych produktów. Za sprawą integracji hurtowni ze sklepem internetowym, informacje o ofercie dostawcy aktualizują się samodzielnie.



Co jest potrzebne do integracji z hurtownią dropshipping?

Najczęściej do integracji hurtowni ze sklepem internetowym wykorzystuje się plik XML. Jest to plik, tworzony przez dostawcę, który umożliwia przekazywanie informacji i danych o jego asortymencie pomiędzy hurtownią, a sklepem internetowym.


Standardowo plik XML z asortymentem dostawcy zawiera takie informacje jak:

  • nazwa produktu,
  • nazwa producenta,
  • cena brutto,
  • cena netto,
  • stan magazynowy
  • wartość podatku VAT,
  • opis produktu,
  • zdjęcia produktu,
  • kod EAN/GTIN.

Ważne

O tym jakie dane znajdują się w pliku XML decyduje bezpośrednio hurtownia lub dostawca. Bardzo często zdarza się, że dane są niezupełne lub budowa pliku uniemożliwia przeprowadzenie poprawnej integracji co jest częstym problemem osób, które korzystających z dropshippingu. W takiej sytuacji zintegrowanie hurtowni ze sklepem internetowym może być utrudnione lub niemożliwe.


Jak znaleźć i zintegrować hurtownię dropshipping?

Istnieje kilka metod poszukiwania hurtowni dropshipping. Pierwszą z nich jest samodzielne szukanie ich w Internecie, na forach internetowych, social media lub starając się je znaleźć np. w Google. Jest to żmudna i pracochłonna metoda, wymagająca poświecenia znacznej ilości czasu. Dodatkowo znalezienie interesującej nas hurtowni dropshipping nie musi oznaczać, że będziemy w stanie powiązać ją z naszym sklepem internetowym np. ze względu na ograniczenia platformy, z której korzystamy. Może się również okazać, że dokonanie takiej integracji będzie nas dodatkowo kosztować.

Drugą znacznie łatwiejszym sposobem na znalezienie dostawcy jest sprawdzenie gotowej listy hurtowni dropshipping zintegrowanych i dostępnych w RedCart.


1 (1).jpg
źródło: Google.com


Podsumowanie

Dropshipping jest idealny dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą wejść na rynek e-commerce bez dużych inwestycji początkowych. Jest to również dobre rozwiązanie dla firm, które chcą szybko testować nowe produkty lub rozszerzać swoją ofertę bez ryzyka związanego z magazynowaniem.

Może Cię również zainteresować...
Kiedy muszę wystawić paragon?
Bezpieczeństwo i prawo

Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna - kiedy zachodzi konieczność wystawienia paragonu?

Czy prowadzenie sklepu stacjonarnego zawsze wymaga posiadania kasy fiskalnej i wystawiania paragonów oraz faktur?

17 czerwca 2024
Kod QR - jak go zeskanować i wygenerować?
Marketing i promocja

Kod QR - jak go zeskanować i wygenerować?

Kody QR, czyli Quick Response Code są nowoczesnym sposobem szyfrowania dużej liczby danych z możliwością szybkiego dostępu do nich.

16 kwietnia 2024
Gdzie sprzedawać rękodzieło w Internecie i stacjonarnie?
Pomysły na e-biznes

Gdzie sprzedawać rękodzieło w Internecie i stacjonarnie?

Czy sprzedaż rękodzieła jest trudna? Wyroby handmade cieszą się dużym zainteresowaniem, dzięki różnym kanałom dystrybucji – zarówno online, jak i stacjonarnie.

26 czerwca 2024
Jak zmniejszyć rozmiar pliku PDF, Word, JPG i MP4?
Pierwsze kroki

Zmiana objętości załącznika - jak zmniejszyć rozmiar pliku PDF, Word, JPG i MP4?

Jeśli zastanawiasz się jak zmniejszyć rozmiar pliku, skorzystaj z narzędzi i prostych wskazówek. Zobacz, jak zrobić to najszybciej.

12 lutego 2024
Na czym polega promowanie kanału YouTube? Co zrobić, by zwiększyć oglądalność
Social Media

Na czym polega promowanie kanału na YouTube?

Na czym polega promowanie kanału na YouTube?

29 maja 2024
Paragon bez kasy fiskalnej- Czym są Eparagony
Co nowego w RedCart?

Eparagony: jak to działa i dlaczego się opłaca?

Eparagon fiskalny to dokument elektroniczny, który zastępuje tradycyjny paragon. Od samego początku budzi duże zainteresowanie, jak i wiele pytań branży e-commerce.

03 lutego 2025

Załóż darmowe konto już teraz. To nic nie kosztuje. Serio.

Załóż darmowe konto

Bez ukrytych kosztów, bez zobowiązań.