MyCart - o początkach e-biznesu, pasji i wytrwałości opowie właściciel sklepu plytki-lazienki.pl
O początkach swojego e-biznesu, pasji i wytrwałości w dążeniu do celu opowie Łukasz Manikowski, właściciel sklepu internetowego plytki-lazienki.pl
Prosperujący e-biznes, to powód do dumy, a my lubimy się chwalić! Dlatego w ramach cyklu wywiadów "MyCart – opowiem Ci o e-biznesie", prezentujemy wzorcowe sklepy internetowe RedCart.pl, które odniosły sukces w e-handlu. To nasze podziękowanie, dla e-partnerów biznesowych z którymi możemy efektywnie działać w branży. |
Mówię plytki-lazienki.pl, myślę...
Profesjonalna obsługa i dbałość o klienta, pomoc w doborze materiałów i zaprojektowaniu łazienki.
Zanim otworzyłem sklep internetowy...
Nie spodziewałem się, że tak szybko rozwinie się nasz sklep. Posiadamy już przeszło 17.000 zadowolonych klientów
Otwarcie sklepu internetowego zajęło mi...
Około dwa miesiące, a RedCart.pl znacznie ułatwił nam to zadanie, poprzez pomoc w zaprojektowaniu szaty graficznej i kategorii sklepu. Czas ten przeznaczaliśmy na analizę rynku i konkurencji.
Wybrałem gotowe oprogramowanie ponieważ...
Zdecydowaliśmy się na gotowe rozwiązanie sklepu, ze względu na duża ilość opcji oferowanych przez RedCart.
Koszty otwarcia e-sklepu są...
Biorąc pod uwagę sam sklep to około 5000zł - kwota ta została wydana na szatę graficzną, i wprowadzenie dodatkowych funkcji sklepu, marketing początkowy.
Pierwsze realne zyski odczułem...
Po dwóch latach.
plytki-lazienki.pl wyróżnia się na tle konkurencji tym, że...
Posiadamy szeroką ofertę ponad 30.000 produktów, kontakt z nami jest bardzo szybki, odpowiadamy na każde zapytanie i służymy fachową pomocą techniczną. Łazienki i ich projektowanie to nasz pasja - zajmujemy się tym czym lubimy.
Wśród narzędzi marketingowych w e-sklepie najbardziej sprawdza się...
W zależności od zapotrzebowania klienta ale w naszym przypadku najlepiej sprawdza się pozycjonowanie serwisu i reklama Adwords, aczkolwiek nie rezygnujemy z porównywarek cenowych.
Sklep plytki-lazienki.pl jest wyjątkowy ponieważ...
Posiada status dostępności produktów, wygodny proces zakupowy i łatwe w obsłudze kategorie sklepu.
Ten kto chce prowadzić sklep internetowy musi...
Uzbroić się w cierpliwość i pomimo niepowodzenia nie rezygnować, nie poddawać się.