redcart-logoredcart-logo
  • Cennik
Zaloguj sięZałóż darmowe konto
Logo RedCart

Nowoczesna platforma AI do automatyzacji sprzedaży wielokanałowej, oferująca intuicyjny kreator sklepów internetowych.

facebook - RedCartyoutube - RedCartlinkedin - RedCart
RedCartDlaczego RedCart?CennikRegulaminPolityka prywatności
Pomoc i wsparcieBlogCentrum pomocyOpinieKontakt
InneLogowanieRejestracja kontaGotowe integracjeProgram partnerski

© 2025 sellAIO Wszystkie prawa zastrzeżone. Ustawienia Cookies.

Historie sukcesów

Pytaki: niezwykła gra, która już wkrótce podbije świat

Czy sklep z jednym produktem mam sens? Twórcy gry autorskiej, nagradzanej gry odpowiadają na to i wiele innych pytań.

Pytaki: niezwykła gra, która już wkrótce podbije świat
Spis treści

Sprzedawaj i zarządzaj z jednego miejsca

Bez ukrytych kosztów i bez zobowiązań

Załóż darmowe konto

O sklepie, w którym jest tylko jeden, ale za to absolutnie niezwykły produkt, który powstał na bazie pięknej idei, porozmawialiśmy z jednym z jego twórców, Michałem Kreczmańskim.


RedCart: Mówimy pytaki.pl, a myślimy....

Michał Kreczmański: Wartościowy czas dla rodziny.


W swoim sklepie internetowym sprzedajecie Państwo tylko jeden, ale za to absolutnie niezwykły produkt: autorską grę dla całej rodziny – jaka jest geneza gry Pytaki?

Tak. Jeden produkt, za to już ponad 10 000 sztuk :) A zamierzamy dalej przyśpieszać. Pytaki to niezwykła gra rodzinna, tak ją nazwaliśmy, bo to rzeczywiście nie jest zwykła gra. Wiele osób mówiło nam nawet, że według nich to nawet nie jest gra. Ale nie wierzymy im.


Za co klienci najbardziej cenią grę Pytaki?

Przede wszystkim za tym projektem stoi genialny pomysł i serce. A jest to serce kobiety, matki trójki córeczek, która jako dynamiczna i twórcza osoba, będą na urlopie wychowawczym nie chciała jedynie być w domu i zajmować się codziennymi rzeczami. Choć to właśnie w domu, dzięki rodzinie i właśnie dzieciom zrodziły się Pytaki.


Otrzymaliście Państwo za swoją grę nagrody, zebraliście sporo rekomendacji i bardzo dobrych opinii. Czy macie już poczucie osiągnięcia sukcesu, czy planujecie jeszcze intensywniejszą promocję gry? A może na horyzoncie są już nowe plany i pomysły?

Mamy za sobą trzy edycje, 10 000 sprzedanych egzemplarzy, wyróżnienie Feniks 2014, kwalifikację do Gry Roku 2014 a ostatnio przyznano nam Certyfikat Jakości KIDZONE 2015. Do tego rzeczywiście fantastyczne recenzje i opinie zarówno ekspertów jak i samych rodzin, co jest dla nas zawsze największą radością i satysfakcją.


Jeśli chodzi o nowości planujemy bardzo dużo. Największą w najbliższym, 4. już wydaniu Pytaków. Będzie to nowa, autorska kostka uczuć, która od tego roku będzie drewniana i kolorowa.


Jednak najważniejsze zmiany dotyczą rzeczywiście rozwoju i planów na kolejne lata. Naszym benchmarkiem jest Monopoly, który sprzedał 300 mln egzemplarzy, choć zajęło mu to, co prawda 80 lat :) Innym dobrym przykładem są gry Carcassonne czy Scrabble. Każda z nich została przetłumaczona na wiele języków i rozeszła się w milionowych nakładach. Co roku w Polsce wydaje się kilkaset nowych tytułów. Większość z nich, a szczególnie te największe hity, są sprowadzane do Polski na zasadzie licencji.


My robimy to samo z Pytakami, tylko w odwrotnym kierunku.


Chcemy aby Pytaki stały się taką eksportową marką Polski na świat. Made in Poland, Designed in Warsaw. Pytaki to ma być marka oznaczająca polską jakość na świecie.
Marcin Kreczmański, pytaki.pl

PYTAKI_3wydanie.jpg
źródło: pytaki.pl

Wasza gra dostępna jest w sprzedaży w wielu punktach stacjonarnych w całej Polsce. Jaką rolę na początku miał odegrać sklep internetowy, a jaką rolę odgrywa teraz, w wielokanałowej sprzedaży gry?

Koncepcja strony www.pytaki.pl i sklepu internetowego zarazem była od początku przemyślana. Ten adres służy nam zarówno do budowania marki, kontaktu z klientami detalicznymi, jak również jako kanał komunikacji w dystrybucji B2B. Działamy innowacyjnie i niestandardowo w wielu, wielu obszarach. To tylko jeden z jego wymiarów.


Wybraliśmy gotowe oprogramowanie sklepu, ponieważ...

Poświęciłem sporo czasu i uwagi na wybór odpowiedniej platformy, narzędzia. Przeznaczyłem na to 3 tygodnie. W tym czasie rozważałem wszystkie opcje, włącznie ze zleceniem stworzenia własnego dedykowanego sklepu na autorskim silniku. Wiedziałem czego szukam i czego potrzebuję. Gdy zdecydowałem, że chcę skorzystać z gotowego rozwiązania sprawdziłem i przetestowałem 5 największych i najpopularniejszych platform w Polsce.


Wybrałem RedCart, bo łączył najwięcej zalet: dobry wygląd, rozbudowany panel, łatwość obsługi. Decydowało jeszcze wiele mniejszych funkcjonalności. Tym co było także istotne to super podejście obsługi Klienta.
Marcin Kreczmański, pytaki.pl

Zdecydowaliśmy się na indywidualną szatę graficzną ponieważ...

Pierwszą wersję zbudowałem sam od zera. Spełniła swoją rolę przy pierwszym wydaniu Pytaków. Przy kolejnych, gdy zatrudniliśmy nowego, znanego grafika, chciałem by strona wizualna była spójna i dlatego zdecydowałem się zlecić wykonanie strony grafikowi RedCart na podstawie wytycznych moich i mojego głównego grafika.


Pierwsze realne zyski ze sklepu internetowego odczuliśmy...

Zależy co rozumiemy przez „realne zyski". Generalnie zaczęliśmy sprzedawać bardzo szybko. Terminy produkcji, marketingu, strony www były ze sobą zgrane więc wszystko poszło bardzo szybko. System ruszył pełną parą przed świętami i poszło. Od tamtej pory co kilka miesięcy udoskonalamy stronę oraz korzystamy z dodatkowego API aby połączyć się z naszym magazynem i zautomatyzować maksimum działań procesu.


Sklep internetowy pytaki.pl jest wyjątkowy, ponieważ...

Sprawdź www.pytaki.pl i sam wyrób sobie zdanie.


Ten, kto chce prowadzić sklep internetowy musi..

Tylko mocno chcieć. I wiedzieć, czego chce.



Podsumowanie

Historia Pytaków to doskonały przykład na to, jak prosta, ale przemyślana idea może przerodzić się w produkt, który podbija serca tysięcy rodzin. Twórcy gry pokazali, że jeden dobrze zaprojektowany produkt, oparty na prawdziwych wartościach, może zbudować silną markę, rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Ich ambicje, by uczynić Pytaki eksportową wizytówką polskiej jakości, są inspiracją dla wszystkich przedsiębiorców marzących o globalnym sukcesie.

Ta opowieść to także dowód na to, jak kluczową rolę w rozwoju marki może odegrać odpowiednio dobrana platforma e-commerce. Dzięki RedCart twórcy Pytaków zyskali narzędzie, które wspiera ich w skalowaniu biznesu i docieraniu do nowych klientów – zarówno w Polsce, jak i za granicą.


Zachęcamy do odwiedzenia sklepu pytaki.pl i przekonania się, jak jedna gra potrafi zmienić sposób, w jaki spędzamy czas z najbliższymi. A jeśli i Ty masz pomysł, który zasługuje na globalny sukces – RedCart pomoże Ci go zrealizować.

Może Cię również zainteresować...
Paragon bez kasy fiskalnej- Czym są Eparagony
Co nowego w RedCart?

Eparagony: jak to działa i dlaczego się opłaca?

Eparagon fiskalny to dokument elektroniczny, który zastępuje tradycyjny paragon. Od samego początku budzi duże zainteresowanie, jak i wiele pytań branży e-commerce.

03 lutego 2025
Dropshipping na Allegro, czyli jak prowadzić sprzedaż bez sklepu
Dropshipping

Dropshipping na Allegro, czyli jak prowadzić sprzedaż bez sklepu

Popularność sklepów w sieci daje szansę nowym przedsiębiorcom. Czy istnieje możliwość, aby sprzedawać bez inwestycji we własny sklep internetowy?

02 lipca 2024
Jak zmniejszyć rozmiar pliku PDF, Word, JPG i MP4?
Pierwsze kroki

Zmiana objętości załącznika - jak zmniejszyć rozmiar pliku PDF, Word, JPG i MP4?

Jeśli zastanawiasz się jak zmniejszyć rozmiar pliku, skorzystaj z narzędzi i prostych wskazówek. Zobacz, jak zrobić to najszybciej.

12 lutego 2024
Jak obliczyć prowizję z Allegro
Sprzedaż na Allegro

Kalkulator Allegro - szybkie obliczanie prowizji Allegro

Chcesz zacząć sprzedawać na Allegro, ale nie wiesz jak oszacować koszty sprzedaży?

23 czerwca 2025
Kiedy muszę wystawić paragon?
Bezpieczeństwo i prawo

Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna - kiedy zachodzi konieczność wystawienia paragonu?

Czy prowadzenie sklepu stacjonarnego zawsze wymaga posiadania kasy fiskalnej i wystawiania paragonów oraz faktur?

17 czerwca 2024
Gdzie sprzedawać rękodzieło w Internecie i stacjonarnie?
Pomysły na e-biznes

Gdzie sprzedawać rękodzieło w Internecie i stacjonarnie?

Czy sprzedaż rękodzieła jest trudna? Wyroby handmade cieszą się dużym zainteresowaniem, dzięki różnym kanałom dystrybucji – zarówno online, jak i stacjonarnie.

26 czerwca 2024

Załóż darmowe konto już teraz. To nic nie kosztuje. Serio.

Załóż darmowe konto

Bez ukrytych kosztów, bez zobowiązań.