Strona główna Blog Pierwsze kroki w e-commerce

Migracja sklepu internetowego do RedCart - wszystko, co musisz wiedzieć

Autor: RedCart Kategoria: Pierwsze kroki w e-commerce

Posiadając swój sklep internetowy, możesz kiedyś stanąć przed decyzją o przeniesieniu go na inną platformę. Istnieje wiele powodów, przez które można zdecydować się na taki krok.


Istnieje wiele powodów, przez które można zdecydować się na taki krok. Bez względu na to, dlaczego musisz dokonać migracji sklepu internetowego, w poniższym artykule dowiesz się jak przenieść sklep internetowy i jak wykonać to dobrze, aby nie stracić ruchu na stronie, widoczności w Google i nie odnotować spadku sprzedaży.

Co to jest migracja sklepu internetowego?


Migracja sklepu internetowego to proces polegający na przeniesieniu danych, które tworzą Twój sklep na inną platformę. Powodami, przez które przedsiębiorcy decydują się na migrację, jest co najmniej kilka np.:

  • Ogólne niezadowolenie z obecnej witryny;
  • Chęć rozwijania swojej strony, lecz obecna platforma jest do tego celu niewystarczająca;
  • Nastąpił brak wsparcia ze strony twórców, np. stało się tak w przypadku silnika Magneto;
  • Chęć spersonalizowania swojego serwisu w większym stopniu niż jest to możliwe na obecnej platformie.



Przeniesienie sklepu na inną platformę


Musisz liczyć się z faktem, że przeniesienie sklepu na inną platformę to proces i może trochę potrwać. Czas migracji jest zależny od różnych czynników między innymi od wielkości Twojego sklepu.


Daj sobie czas, aby na spokojnie móc przetestować przeniesienie danych i ocenić czy cały proces przebiega w prawidłowy sposób. W tym celu wykonuje się między innymi testy funkcjonalne służące do spojrzenia na sklep z perspektywy klienta. Można prześledzić zachowanie użytkownika w sklepie i dopasować go w całości pod jego potrzeby.


Migrację warto zaplanować na tzw. martwy sezon w Twojej branży, aby w jak największym stopniu zminimalizować straty. Warto też zlecić ten proces profesjonalistom, aby mieć pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.



Jak przenieść swój sklep internetowy do RedCart?


Przeniesienie swojego sklepu internetowego do RedCart jest naprawdę proste, możemy zrobić to z każdej platformy SaaS czy Open Source. Wystarczy skontaktować się z nami i opowiedzieć o swoich planach oraz dostarczyć nam potrzebne dane. Całością procesu migracyjnego zajmą się nasi specjaliści. Cały proces przeniesienia sklepu nie powinien trwać dłużej niż 7 dni od momentu otrzymania przez nas dostępu do danych.


Proces przemieszczania sklepu jest bezpłatny pod warunkiem wybrania rocznego pakietu z naszej aktualnej oferty. W pozostałych przypadkach koszt ustalamy indywidualnie.



Jakie dane możemy przenieść?


W ramach migracji Twojego sklepu internetowego na platformę RedCart przeniesiemy następujące dane:

  • Domenę sklepu;
  • Produkty i ich pełne dane (np. nazwa, cena i zdjęcia produktów);
  • Struktura kategorii;
  • Baza danych klientów (np. imiona, nazwiska oraz dane kontaktowe);
  • Konto na Allegro;
  • Przekierujemy linki, dzięki którym nie stracisz ruchu w swoim sklepie.



Co zyskujesz, przenosząc sklep do RedCart?


Oferujemy wszystko, co najlepsze w jednym miejscu już od 2008 roku. Współpracujemy z największymi markami na rynku (już ponad 50 000 klientów założyło swój sklep na naszej platformie), a nasze oprogramowanie było wielokrotnie nagradzane. Decydując się na przeniesienie swojego sklepu internetowego na platformę RedCart, otrzymujesz od nas:

  • Całkowicie bezpieczne przeniesienie sklepu oraz bezpłatny audyt i wycena szaty graficznej;
  • Wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu internetowego;
  • Duże limity produktowe, dzięki którym, w ramach pakietów, możesz sprzedawać nawet do 150 000 produktów;
  • Jedną z najlepszych integracji z serwisem Allegro. W tej dziedzinie jesteśmy bezkonkurencyjni;
  • Możliwość integracji z 600 + hurtowniami – jeśli pracujesz w modelu dropshipping i współpracujesz z hurtowniami, będziesz zachwycony naszym integratorem z automatyczną aktualizacją danych;
  • Brak prowizji od sprzedaży, za korzystanie z płatności online i współpracę z firmami kurierskimi;
  • Certyfikat SSL + regulamin zgodny z RODO;



Oferta specjalna dla przenoszących sklep do RedCart


Przenosząc swój sklep do RedCart, zyskujesz o wiele więcej niż świetny, nowoczesny sklep internetowy. Otrzymasz również:

  • Możliwość korzystania z naszej platformy bezpłatnie aż do 3 miesięcy;
  • Integrację z 3 hurtowniami za darmo;
  • Bezpłatne, piękne i nowoczesne szablony graficzne dla Twojego sklepu;
  • Narzędzia takie jak mini księgowość czy raporty sprzedażowe – również za darmo.


Nie musisz podejmować decyzji w ciemno – oferujemy również możliwość bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. W tym czasie możesz przetestować swój sklep i podjąć decyzję czy chcesz zostać z nami na dłużej.



Podsumowanie:

  • Migracja sklepu internetowego polega na przeniesieniu danych tworzących Twój sklep na inną platformę.
  • Przeniesienie sklepu jest procesem, na który potrzebny jest czas.
  • Migrację warto wykonywać w tzw. martwym sezonie dla Twojej branży.
  • Aby cały proces przebiegł zgodnie z planem, warto współpracować w tym zakresie z profesjonalistami.
  • Do RedCart możesz przenieść sklep internetowy z każdej innej platformy.
  • Cały proces migracji nie trwa dłużej niż 7 dni i jest bezpłatny pod warunkiem wykupienia dowolnego rocznego pakietu z naszej oferty.
  • Decydując się na przeniesienie swojego sklepu do RedCart, masz pewność, że będziesz współpracować z profesjonalną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Oferujemy bezkonkurencyjną integrację z Allegro.
  • Nasi specjaliści dadzą Ci wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu.
  • Możesz dać sobie czas i skorzystać nieodpłatnie z 14-dniowego okresu próbnego.
  • Korzystając z naszej oferty, masz możliwość korzystania z naszej platformy bezpłatnie aż do 3 miesięcy!
Autor: RedCart Kategoria: Pierwsze kroki w e-commerce
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Pierwsze kroki w e-commerce