Migracja sklepu internetowego to proces przenoszenia wszystkich danych, funkcji i zasobów ze starej platformy e-commerce na nową, obejmujący m.in. produkty, zamówienia, bazę klientów oraz ustawienia płatności i dostaw.

Migracja sklepu internetowego to proces polegający na przeniesieniu danych, które tworzą Twój sklep na inną platformę. Powodami, przez które przedsiębiorcy decydują się na migrację, jest co najmniej kilka np.:
Musisz liczyć się z faktem, że przeniesienie sklepu na inną platformę to proces i może trochę potrwać. Czas migracji jest zależny od różnych czynników między innymi od wielkości Twojego sklepu.
Daj sobie czas, aby na spokojnie móc przetestować przeniesienie danych i ocenić czy cały proces przebiega w prawidłowy sposób. W tym celu wykonuje się między innymi testy funkcjonalne służące do spojrzenia na sklep z perspektywy klienta. Można prześledzić zachowanie użytkownika w sklepie i dopasować go w całości pod jego potrzeby.
Migrację warto zaplanować na tzw. martwy sezon w Twojej branży, aby w jak największym stopniu zminimalizować straty. Warto też zlecić ten proces profesjonalistom, aby mieć pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.
Przeniesienie swojego sklepu internetowego do RedCart jest naprawdę proste, możemy zrobić to z każdej platformy SaaS czy Open Source. Wystarczy skontaktować się z nami i opowiedzieć o swoich planach oraz dostarczyć nam potrzebne dane. Całością procesu migracyjnego zajmą się nasi specjaliści. Cały proces przeniesienia sklepu nie powinien trwać dłużej niż 7 dni od momentu otrzymania przez nas dostępu do danych.
Proces przemieszczania sklepu jest bezpłatny pod warunkiem wybrania rocznego pakietu z naszej aktualnej oferty. W pozostałych przypadkach koszt ustalamy indywidualnie.
W ramach migracji Twojego sklepu internetowego na platformę RedCart przeniesiemy następujące dane:
Oferujemy wszystko, co najlepsze w jednym miejscu już od 2008 roku. Współpracujemy z największymi markami na rynku (już ponad 50 000 klientów założyło swój sklep na naszej platformie), a nasze oprogramowanie było wielokrotnie nagradzane.
Nie musisz podejmować decyzji w ciemno – oferujemy również możliwość bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. W tym czasie możesz przetestować swój sklep i podjąć decyzję czy chcesz zostać z nami na dłużej.

Popularność sklepów w sieci daje szansę nowym przedsiębiorcom. Czy istnieje możliwość, aby sprzedawać bez inwestycji we własny sklep internetowy?

Zastanawiasz się, jak skutecznie chronić swój kapitał przed inflacją? Sprawdź, w jakie inwestycje warto ulokować pieniądze, aby nie straciły na wartości!

Eparagon fiskalny to dokument elektroniczny, który zastępuje tradycyjny paragon. Od samego początku budzi duże zainteresowanie, jak i wiele pytań branży e-commerce.

Chcesz zacząć sprzedawać na Allegro, ale nie wiesz jak oszacować koszty sprzedaży?

Czy prowadzenie sklepu stacjonarnego zawsze wymaga posiadania kasy fiskalnej i wystawiania paragonów oraz faktur?

Jeśli zastanawiasz się jak zmniejszyć rozmiar pliku, skorzystaj z narzędzi i prostych wskazówek. Zobacz, jak zrobić to najszybciej.
Bez ukrytych kosztów, bez zobowiązań.