Migracja sklepu internetowego to proces przenoszenia wszystkich danych, funkcji i zasobów ze starej platformy e-commerce na nową, obejmujący m.in. produkty, zamówienia, bazę klientów oraz ustawienia płatności i dostaw.
Migracja sklepu internetowego to proces polegający na przeniesieniu danych, które tworzą Twój sklep na inną platformę. Powodami, przez które przedsiębiorcy decydują się na migrację, jest co najmniej kilka np.:
Musisz liczyć się z faktem, że przeniesienie sklepu na inną platformę to proces i może trochę potrwać. Czas migracji jest zależny od różnych czynników między innymi od wielkości Twojego sklepu.
Daj sobie czas, aby na spokojnie móc przetestować przeniesienie danych i ocenić czy cały proces przebiega w prawidłowy sposób. W tym celu wykonuje się między innymi testy funkcjonalne służące do spojrzenia na sklep z perspektywy klienta. Można prześledzić zachowanie użytkownika w sklepie i dopasować go w całości pod jego potrzeby.
Migrację warto zaplanować na tzw. martwy sezon w Twojej branży, aby w jak największym stopniu zminimalizować straty. Warto też zlecić ten proces profesjonalistom, aby mieć pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.
Przeniesienie swojego sklepu internetowego do RedCart jest naprawdę proste, możemy zrobić to z każdej platformy SaaS czy Open Source. Wystarczy skontaktować się z nami i opowiedzieć o swoich planach oraz dostarczyć nam potrzebne dane. Całością procesu migracyjnego zajmą się nasi specjaliści. Cały proces przeniesienia sklepu nie powinien trwać dłużej niż 7 dni od momentu otrzymania przez nas dostępu do danych.
Proces przemieszczania sklepu jest bezpłatny pod warunkiem wybrania rocznego pakietu z naszej aktualnej oferty. W pozostałych przypadkach koszt ustalamy indywidualnie.
W ramach migracji Twojego sklepu internetowego na platformę RedCart przeniesiemy następujące dane:
Oferujemy wszystko, co najlepsze w jednym miejscu już od 2008 roku. Współpracujemy z największymi markami na rynku (już ponad 50 000 klientów założyło swój sklep na naszej platformie), a nasze oprogramowanie było wielokrotnie nagradzane.
Nie musisz podejmować decyzji w ciemno – oferujemy również możliwość bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. W tym czasie możesz przetestować swój sklep i podjąć decyzję czy chcesz zostać z nami na dłużej.
Eparagon fiskalny to dokument elektroniczny, który zastępuje tradycyjny paragon. Od samego początku budzi duże zainteresowanie, jak i wiele pytań branży e-commerce.
Co sprzedawać w sklepie internetowym? Jakie branże e-commerce i produkty cieszą się największą popularnością wśród klientów sklepów internetowych?
Czy sprzedaż rękodzieła jest trudna? Wyroby handmade cieszą się dużym zainteresowaniem, dzięki różnym kanałom dystrybucji – zarówno online, jak i stacjonarnie.
Chciałbyś założyć swój sklep internetowy, ale nie wiesz co sprzedawać? W Internecie można sprzedawać niemal wszystko. Aby odnieść sukces postaw na sprzedaż produktów, których poszukuje się obecnie najczęściej.
Szukasz sprawdzonej hurtowni lub producenta? Internet to najlepsze miejsce na rozpoczęcie poszukiwań!
Czy możliwy jest zwrot rozpakowanego towaru z powrotem do sklepu? W jakich sytuacjach rozpakowanie towaru uniemożliwia jego zwrot?
Bez ukrytych kosztów, bez zobowiązań.