Tworzenie sklepów internetowych


Wydawać by się mogło, że tworzenie sklepu internetowego zależy wyłącznie od platformy na której chcesz ją założyć. Tymczasem, to właśnie od Ciebie zależy jak Twój e-biznes będzie wyglądał.
Chcesz tworzyć sklep internetowy, który będzie wyjątkowy? Przekonaj się jak możesz to osiągnąć.


POMYSŁ

Przepis na sukces często przychodził do głowy przez przypadek. Jednak Ty, decydując się na wkroczenie w branżę e-commerce musisz od początku wiedzieć czym chcesz się zajmować.

W taki sposób zatem wybrać branżę?Co pomyślałeś, wybierając tą konkretną? Być może myślałeś o tym:

* Znajomość rynku / zainteresowanie – bo im bardziej branża będzie zazębiała się z Twoimi zainteresowaniami, tym większą masz szansę na sukces.
* Nisza – interesujesz się czymś, kto nikt inny nie ma o tym pojęcia? Tym, lepiej dla Ciebie. W niezagospodarowanej niszy to Ty możesz stać się liderem. Dla wszystkich, którzy chcą postawić na coś popularniejszego proponujemy tworzenie sklepu specjalistycznego. Na przykład sklep sportowy – dla miłośników jazdy konnej.
* Popyt na produkt a sezonowość - warto, by w Twoim sklepie były produkty, które będą częściej kupowane niż tylko raz w roku. Jeśli będziesz posiadał atrakcyjny asortyment w dostępnej cenie, Klienci nie będą chcieli dalej poszukiwać innych ofert.
* Towar – czy wiesz jaki asortyment obowiązuje w sklepach u Twojej konkurencji? Warto sprzedawać produkty droższe, z których marża będzie kreowała dla nas wyższe zyski. Zadbaj o to, by produkty w Twojej ofercie były unikalne, wysokiej jakości a jednocześnie w atrakcyjnej cenie.


WYBÓR DOMENY

Odpowiedni wybór nazwy dla sklepu internetowego to ważny krok podczas procesu jego tworzenia.

Rejestracja domeny przypada przeważnie na okres 1 roku, po dokonaniu opłaty. Po upływie tego czasu jest możliwość jej przedłużenia. Stałym punktem w ofertach firm jest możliwość rejestracji domeny. Dzięki temu pozostaniemy jej jedynymi właścicielami.

Myśląc o sprzedaży w Polsce warto posiadać nazwę wraz z końcówką .pl
Nazwa domeny sklepu powinna być łatwa do wymówienia, zapisania oraz zapamiętania. Przecież zależy nam na tym, by Klient odwiedzający naszą stronę zapamiętał jej adres, a przekazując informację znajomym nie popełnił błędu w jej wymawianiu. Proste hasło, które szybko zostanie rozpoznawalne nie tylko wyróżni nas na tle konkurencji (bądź niszy w której działamy), ale również pozwoli zaoszczędzić nam na działaniach marketingowych. Jednocześnie, wybierając do tego odpowiednią domenę, pozostaniemy w świadomości Klientów na długi czas.

Najważniejsze zasady podczas wyboru domeny:


* Nazwa domeny powinna być taka sama jak nazwa Twojego e-biznesu. Ze względów marketingowych, jak i późniejszego pozycjonowania, a także samej budowy marki na rynku. Spójne zestawienie nazwy sklepu z adresem internetowym to kluczowe zadanie podczas budowania silnej marki w Internecie. Wybierając niewłaściwą domenę, możemy niechcący kierować Klientów do konkurencji o podobnej nazwie do naszej. Może warto pomyśleć nad nazwą własną?

* Im krótsza domena, tym lepiej. Jest łatwiejsza do zapamiętania przez przyszłych Klientów ;)

* Podczas tworzenia sklepu internetowego wykonaj test na rodzinie bądź znajomych pod względem przejrzystości Twojej nazwy. Czy fraza, którą wymyśliłeś jest jednoznaczna pod względem wymowy i czy łatwo ją zapisać? Jeśli jest wystarczająco prosta i chwytliwa, skutecznie zostanie przez nich zapamiętana – również podczas rozmowy przez telefon. 

* Twoja domena powinna być związana z branżą, którą się zajmujesz. Powinna też być skierowana do odpowiedniej grupy docelowej, do której planujesz się komunikować – bo przecież planujesz to robić? ;)

 

Jak jednak wybrać adres strony, dostosowany do branży, będący jednocześnie nazwą sklepu podczas gdy większość nazw już jest zajęta? W takiej sytuacji wyjścia są dwa:

1) odkupienie domeny, na której bardzo nam zależy i uważamy, że tylko ona idealnie pasuje do naszego biznesu
2) znalezienie innej nazwy
 

 

WYBÓR OPROGRAMOWANIA

Oprogramowanie posiada wiele cech i przydatnych narzędzi, które mogą pomóc w Twoim biznesie. Czy wiesz które są dla Ciebie najważniejsze?

Jeśli chcesz tworzyć sklep internetowy, którego asortyment będzie różnorodny to zdecydowanie potrzebujesz gotowej integracji z hurtowniami. Ponad 60 dostawców z Polski i zagranicy oferujących najlepsze produkty z branż takich jak odzież, elektronika, bielizna, zabawki dla dzieci, książki oraz wielu innych.

Jeśli szukasz najlepszych rozwiązań logistycznych to pomoże Ci w tym konfiguracja z kurierami.

Dla tych, którym zależy na bezpieczeństwie swoich danych oraz danych Klientów, proponujemy pakiet bezpieczny sklep. W skład pakietu wchodzi Certyfikat SSL, który zapewnia bezpieczeństwo m.in. podczas dokonywania płatności on-line. W cenie pakietu znajduje się również regulamin sklepu internetowego - opracowany przez prawników serwisu eKomercyjnie, wraz z informacjami o najnowszych aktualizacjach.

Chcesz oferować swój asortyment w najlepszej cenie i jednocześnie znaleźć się w ścisłej czołówce z najlepszymi? Konkuruj z innymi dzięki integracji z popularnymi porównywarkami cen i pasażami handlowymi.

Twój sklep odniósł sukces - może czas na kolejny? Dzięki RedCart możesz mieć wiele sklepów w obrębie jednego Panelu Administracyjnego. To pozwoli Ci zbudować sieć handlową stworzoną wyłącznie z tworzonych przez Ciebie sklepów internetowych.

Zarządzanie Twoim sklepem internetowym może być proste – ponad 300 funkcji oferowanych przez platformę RedCart jest do Twojej dyspozycji. Od teraz możesz importować oraz eksportować dane ze swojego sklepu, wystawiać faktury prosto z obrębu sklepu, obsługiwać reklamacje swoich Klientów za pomocą modułu RMA a także na bieżąco prowadzić politykę magazynową.

Przyciągnij Klientów za pomocą skutecznego newslettera, promocji, kuponów rabatowych, oraz innych narzędzi marketingowych oferowanych przez oprogramowanie sklepów RedCart.

Nie lubisz się ograniczać i chcesz stworzyć coś sam, nie posiadając specjalistycznej wiedzy informatycznej? Zintegrowany system CMS pozwoli Ci na zarządzanie treścią i tworzenie dowolnych stron informacyjnych. WebAPI natomiast stworzy możliwość ciągłego rozbudowywania i tworzenia sklepu internetowego o nowe funkcjonalności według Twoich pomysłów!

Wszystkie wymienione funkcje oprogramowania są dostępne na platformie RedCart.

 

HOSTING

Czym jest hosting?

Jest to nic innego, jak miejsce w którym przechowywane są wszystkie Twoje dane. Wirtualny serwer, który działa non-stop by tworzyć Twój sklep internetowy. Wybór platformy RedCart gwarantuje Ci hosting bez ograniczeń. Nie będziesz musiał się martwić kupowaniem drogich serwerów oraz opieką administracyjną nad nimi.

Wybierając platformę RedCart, której oprogramowanie działa na zasadzie modelu SaaS. Opłata za usługę jest wliczona w cenie abonamentu za dzierżawienie oprogramowania. W tym przypadku wszelkie kwestie techniczne oraz opiekę nad hostingiem sprawują specjaliści. Jest to gwarancja skuteczności oraz niezawodności. Od teraz Twój sklep zawsze będzie dostępny dla Twoich Klientów.

Platforma RedCart, której priorytetem jest bezpieczeństwo oraz niezawodność, stawia na serwery z klasy premium. To dzięki nim wszelkie dane dotyczące Klientów i Twojego sklepu są bezpieczne a jednocześnie są wydajne pod względem przekazywania danych. Wszystkie sklepy internetowe naszych Klientów są instalowane na specjalnych, dedykowanych serwerach. To gwarantuje bardzo wysoki współczynnik bezawaryjności oprogramowania.

Szyfrowanie połączeń za pomocą SSL to dodatkowe zabezpieczenie, które stosujemy w Panelu Administracyjnym Twojego sklepu. Wszystko po co, abyś miał pewność, że Twoje dane są bezpieczne.

Nowe aktualizacje oprogramowania są wprowadzane niemal codzienne. To nieunikniony proces tworzenia sklepów internetowych. Dla naszych Klientów dodajemy nowe opcje by umożliwić jak najlepsze zarządzanie biznesem. Aby być pewnym nadchodzących zmian, testujemy każde wdrożenie przed wprowadzeniem ich do sklepów naszych Klientów.

Dla chcących ulepszać swój sklep o nowe, dodatkowe możliwości, oferujemy zainstalowanie sklepu na serwerze dedykowanym, co gwarantuje szybkość przesyłania danych, bezpieczeństwo oraz nowe możliwości w tworzeniu sklepu internetowego.

Zainstalowanie sklepu na naszej platformie nie wiąże się z niczym więcej, jak bezpiecznym oraz swobodnym korzystaniem, bez dodatkowych instalacji na swoim komputerze.

Czy hosting bez limitów jest możliwy? Zdecydowanie. Wraz z RedCart otrzymasz możliwość tworzenia sklepu internetowego bez jakichkolwiek limitów i ograniczeń.

Aby wszystko zawsze było zgrane – oferujemy codzienne tworzenie kopii zapasowych Twoich danych na przypadek awarii. Wszystko po to, by zagwarantować Ci, że cenne dane nigdy nie zostaną utracone.

W przypadku jakiejkolwiek awarii, platforma RedCart posiada system szybkiego powiadamiania swoich Klientów o zaistniałym problemie. Stały monitoring sklepów 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu pozwala na dotarcie do źródła problemu.



Na platformie RedCart uzyskasz niezbędną pomoc w kwestii tworzenia sklepów internetowych pełnych pasji i profesjonalizmu!