W Panelu administracyjnym sklepu internetowego masz dostęp do cennych informacji dotyczących sprzedaży w Twoim sklepie. Możesz wygenerować szczegółowe raporty sprzedażowe za dowolny okres i sprawdzić, które produkty sprzedają się najlepiej.
Źródło Klientów to jedna z ważniejszych informacji dla właściciela sklepu internetowego. RedCart.pl skutecznie gromadzi te dane i udostępnia bezpłatnie Sprzedawcom.
Analizuj szczegółowe informacje dotyczące ścieżki zakupu w Twoim sklepie internetowym. Sprawdź, w którym momencie Klienci porzucali koszyk, jakie produkty dodali do koszyka oraz z jakiego urządzenia dokonywali zamówienia.
Oprogramowanie RedCart posiada zintegrowany mechanizm analizy marketingowej wspierany przez system śledzenia danych RedCart Tracking. Dzięki niemu możesz efektywnie i szybko reagować na nieskuteczne i kosztowne działania marketingowe, a przez to znacznie zminimalizować ryzyko poniesienia ewentualnych kosztów promocji w popularnych porównywarkach cen jak Ceneo, Skąpiec, Nokaut czy Okazje.info.
Google Analytics to obecnie najbardziej rozbudowane, a przy tym całkowicie bezpłatne narzędzie do raportowania ruchu oraz śledzenia zachowania Klientów w Twoim sklepie internetowym. Dzięki rozbudowanej integracji z E-commerce Tracking możesz dodatkowo śledzić wyniki finansowe.