Klienci RedCart wspierani są przez zespół profesjonalnych konsultantów, webmasterów, grafików, webdeveloperów, programistów, specjalistów od promocji i marketingu. Począwszy od pomocy w wyborze optymalnego planu, poprzez uruchomienie sklepu, aż po jego promocję - przez cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Twój sklep internetowy monitorowany jest przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Zespół wsparcia technicznego dba o bezpieczeństwo oprogramowania sklepu i w razie potrzeby szybko podejmuje działania.
Dla Twojej wygody uruchomiliśmy kilka kanałów komunikacji z pracownikami RedCart. Możesz kontaktować się z nami telefonicznie poprzez infolinię, e-mailowo lub wygodny system zgłoszeń elektronicznych dostępny w Panelu administracyjnym Twojego sklepu.
W Centrum Wiedzy znajdziesz gotowe odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzenia sklepu internetowego RedCart, rozwiązania problemów oraz instrukcje opisujące ustawienia i poprawną konfigurację e-sklepu.