Support RedCart

Baza wiedzy

Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy mogę dodać własną domenę?

Jeśli posiadasz własną domenę np. www.mojsklep.pl możesz ją bezpłatnie dodać w Panelu Sprzedawcy w zakładce USTAWIENIA - DOMENY.

2. Czy pomagacie przy uruchomieniu sklepu?

Tak, zapewniamy bezpłatnie pełne wsparcie i pomoc przez cały okres współpracy, począwszy od konfiguracji sklepu aż po jego promocję.

3. W jaki sposób wyliczane są koszty wysyłki?

Możliwych jest kilka ustawień wyliczania kosztów wysyłki w zależności od wagi produktów, wartości zamówienia lub ilości zamówionych sztuk towaru.

4. Czy klienci mogą płacić kartą w moim sklepie?

Płatność kartą obsługiwana jest poprzez systemy płatności online (np. PayU), które dostępne są bezpłatnie w ramach funkcjonalności RedCart.

5. Czy mogę dodać produkt z wariantem np. kolor?

Sklep wspiera sprzedaż produktów z wariantami, a dodatkowo pozwala zarządzać polityką magazynową (np. kolor zielony, rozmiar XL - 5 szt.)

6. Gdzie mogę zmienić wygląd sklepu?

Uruchamiając tryb developerski otrzymujesz dostep do edycji pliku stylów CSS. Opcja dostępna jest w zakładce WYGLĄD SKLEPU - SZABLONY.

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)