Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Darmowy sklep internetowy

Kategoria: Jak rozpocząć

Darmowy sklep internetowy - wszystki brzmi pięknie, lecz jak to w życiu - nie ma nic za darmo. Dlatego postanowiliśmy poszukać informacji, które najczęściej pojawiają się jako atuty darmowego oprogramowania sklepu. Czy atuty pozostaną nimi nadal w porównaniu z rzeczywistością i wygodą użytkownia platformy RedCart? Zaczynamy!

MIT 1: Darmowy sklep internetowy jest....zupełnie darmowy

FAKT: tak naprawdę nie ma nic całkowicie za darmo. Czy zastanawiałeś się dlaczego teoretycznie darmowy sklep internetowy nie jest takim do końca? To pewnie wynika z jednej, bardzo prostej przyczyny - ktoś wcześniej to oprogramowanie stworzył. Gotowe, zmodyfikowane i w pełni skonfigurowane darmowe oprogramowanie na pewno będzie wymagało nie tylko czasu i nerwów, ale również nakładów finansowych. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż korzystając z tzw. gotowego oprogramowania dostępnegp na rynku, które jest bardzo ograniczone w narzędzia, trzeba będzie zainwestować, całkiem nie mało w chociażby szablon graficzny lub moduły integracyjne z usługodawcami e-commerce. 

ROZWIĄZANIE: jeśli zależy Ci na korzystaniu w pełni dostosowanego sklepu internetowego, bez dodatkowych ukrytych kosztów - możesz wybrać dogodny dla siebie abonament w opłacie rocznej. Możesz rozbudowywać swój sklep o dodatkowe integracje, pakiety graficzne, certyfikaty oraz tworzyć multiskklepy. Wszystkie ceny znajdują się w cenniku szczegółowym.

MIT 2: Proste wdrażanie

FAKT: ktoś będzie musiał go wdrożyć, chyba, że będziesz sam starał się to zrobić. Jeśli jednak nie posiadasz dostatecznej wiedzy informatycznej, czekają Cię długie godziny spędzone przed monitorem. Inną opcją jest zatrudnienie specjalistów informatycznych, którzy mogą zainstalować i wdrożyć system. Nie zrobią tego jednak za darmo, a na pewno nie będą też tani. Decydując się na ich pomoc musisz także wydać pieniądze nie tylko za ich prace, ale także za czas poświęcony na zaznajomienie się z systemem. Dlatego, zamiast mieć czas oraz możliwości na rozwijanie własnego sklepu, musisz poświęcać czas na wdrażanie sklepu, które może i tak w efekcie być dla Ciebie niezadowalające.
Rozwiązanie: RedCart gwarantuje zawsze udane wdrożenie. Dzięki testom, które zawsze są wykonywane przed wdrożeniem, jesteśmy w stanie wykryć elementy, które wymagają jeszcze poprawy. To odróżnia platformę RedCart od innych pod względem jakości i dokładności wykonywanych wdrożeń sklepów internetowych.

MIT 3: Brak problemów związanych z hostingiem

FAKT: jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem domeny to jeden problem masz już z głowy. Co jednak z hostingiem? Czy zamierzasz uwzględniać w swoich kosztach dodatkowe wydatki na serwer i jego utrzymanie? Tutaj znów przewagę zyskują platformy z gotowymi sklepami internetowymi, które w swoich pakietach oferują pełną opiekę techniczną nad serwerami oraz oferują swoją pomoc w zakresie modyfikacji i ulepszeń technicznych. Dlaczego zatem masz wybierać coś, do czego musisz dokładać niż wybrać gotowe rozwiązanie? Załóżmy, że przenosisz swój sklep na darmowe oprogramowanie - podczas przenoszenia istotnych informacji takich jak dane Klientów, czy cała baza produktowa z plkach XML poprzez niespodziewany błąd systemu zostają utracone.

Rozwiązanie: w RedCart otrzymujesz pełne wsparcie hostingowe bez limitów przez cały okres trwania Twojego sklepu na naszej platformie. Dzięki wysokiej jakości serwerów dedykowanych, gwarantowany jest wysoki współczynnik bezawaryjności oprogramowania a także szybka instalacja sklepu. Dla podwojenia bezpieczeństwa Klientów, tworzone są zapasowe kopie danych, po to by żadne istotne elementy Twojego sklepu nigdy nie zostały utracone. W porównaniu do darmowego sklepu, stały monitoring sklepów zapewniony jest przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu w ramach abonamentu sklepu. Dzieki temu masz zapewniony całkowity brak kosztów związanych z administracja i obsługą serwerów. Wszelkie aktualizacje oraz poprawy w systemie są konfigurowane przez specjalistów wraz z poprzedzającymi tego typu zmiany testami.

MIT 4: Intuicyjny Panel Administracyjny

FAKT: czy brak instrukcji często sprawiał Ci trudność w obsługiwaniu się daną rzeczą? Tak samo jest ze sklepem internetowym. Jeśli nie potrafisz się poruszać w wmiejscu, którego nie znasz, będziesz błądził po omacku i nikt Ci w tym nie pomoże. Panel Administracyjny to serce systemu – to dzięki niemu będziesz mógł szybko i sprawnie zarządzać sklepem, by efektywnie sprzedawać swoje produkty. Typowy darmowy sklep internetowy posiada Panel Administracyjny, który może być nie do końca czytelny, a na dodatek nie znajdziesz możliwości pomocy ze strony obsługi technicznej. Wyskakujące błędy skutecznie mogą uniemożliwić Ci korzystanie z Twojego damrowego sklepu internetowego. Wtedy jedyną opcją staje się „znajdź rozwiązanie na forum".

Rozwiązanie: w RedCart otrzymujesz w pełni czytelny oraz łatwy w obsłudze Panel administracyjny, dzięki któremu będziesz mógł efektynie zarządzać swoim sklepem internetowym. Prosty oraz funkcjonalny interfejs, w którym wszystkie niezbędne narzędzia są łatwo dostępne i sprawiają, że sklepem skutecznie się zarządza. Bezproblemowe a także bezpieczne logowanie zapewnia codziennie łatwy początek w zarądzaniu Twoim sklepem internetowym.

MIT 5: Łatwe zarządzanie sklepem

FAKT: łatwo jest zarządzać czymś, co nie zmienia się nieustannie. Jednak, gdy to ludzie tworzą oprogramowanie, nie zawsze jesteś w stanie wiedzieć co dana osoba miała na myśli. Często błędy, które z biegiem czasu nawarstwiały się, są w stanie wyjść na światło dzienne w najmniej oczekiwanym momencie. Błędy podczas dodawania produktów lub specjalnych cen mogą skutecznie zniechęcić użytkownika do korzystania z darmowego oprogramowania sklepu internetowego.

Rozwiązanie: stabilność to jedna z cech, która charakteryzuje biznes a także wszystkie inne, pokrewne działania z nią związane. Jest ona silnie związana z poczuciem bezpieczeństwa a także gwarancją sukcesu w e-biznesie. Łatwe zarządzanie wiąże się bezpośrednio z dogodnym Panelem Administracyjnym. Na platformie RedCart nie musisz obawiać się o problemy, które w darmowym sklepie internetowym zdażają się dosyć często. Wielokrotne testy oraz pomysły od samych Klientów sprawiły, że stworzyliśmy przyjazne oprogramowanie sklepu.

MIT 6: Łatwość uzyskania pomocy w razie problemów (czyli Obsługa Klienta i Pomoc Techniczna)

FAKT: czy zdażyło Ci się, że potrzebowałeś porozmawiać na żywo z konsultantem a nie poprzez mail lub z maszyną? Dla wielu osób żywy kontakt z człowiekiem jest jedyną możliwością rozwiązania problemu z jego sklepem internetowym.Wiele darmowych rozwiązań na zakładanie własnego sklepu internetowego nie ma i nigdy nie miało opcji pomocy przez telefon. Jest to ogromny wada, ponieważ Klient lubi wiedzieć, że ktoś jest mu w stanie pomóc, chociażby wspierając informacją jak dalej postąpić. W takim przypadku wsparcie konsultantów bywa wręcz niezbędne. Klient, wiedząc, że ktoś jest w stanie go wysłuchać jest bardziej skłonny pozostać przy takim rozwiązaniu, chociażby ze względu na więź jaka się nawiązała podczas wspólnego rozwiązywania problemów.Co do pomocy technicznej - jest ona wręcz wymagana podczas każdej usterki sklepu. Lecz zaraz, zaraz.. Darmowy sklep internetowy, ponieważ jest rozwijany przez wszystkich użytkowników po trochę, nie posiada natychmiastowej, a nawet normalnie działającej pomocy technicznej. Jedyne co Ci pozostaje podczas awarii to opisanie tego co się stało na forum internetowym. Licząc na pomoc ze strony innych właścicieli sklepów internetowych, czas, który tracisz na rozwiązanie problemu sprawia, że tracisz automatycznie Klientów, a co za tym idzie – tracisz dochód ze swojego biznesu. Na taki stan rzeczy nikt nie może sobie pozwolić.
Rozwiązanie: na platformie RedCart możesz zgłaszać swoje usterki przez całą dobę, przez wszystkie dni tygodnia dzięki specjalnemu systemowi zgłoszeń, który jest dostępny w Panelu Administracyjnym. Nasi konsultanci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku pod numerem infolinii oraz na Live Chat, który dostępny jest na stronie głównej. Zapraszamy do kontaktu w godzinach od 9:00 do 17:00. Specjaliści od spraw administracyjnych oraz technicznych w RedCart dokładają wszelkich starań, by problemy techniczne nie istniały. Przeprowadzane wielokrotne testy oraz dokonywanie aktualizacji oprogramowania mają na celu poprawienie jakości systemu.

MIT 7: Budowanie systemu jako lepsze rozwiązanie niż gotowe rozwiązanie

FAKT: rozbudowując darmowy sklep internetowy masz poczucie, że tworzysz coś wyjątkowego i własnego. Korzystając z usług doświadczonych firm informatycznych bądź freelancerów znów zapłacisz więcej, niż się tego spodziewałeś. Nie masz dodatkowo gwarancji, że efekt końcowy będzie zadowalał Cię w pełni. Wtedy każde kolejne wdrożenie i modyfikacja to nieustanne próby i czas, który mógłbyś już wykorzystać - sprzedając produkty.
Rozwiązanie: jeśli ktoś ma żyłkę konstruktora, projektanta i informatyka w jednym – to czemu nie! ;) Jednak większość osób, które chcą założyć sklep internetowy, nie posiada specjalistycznej wiedzy. Dlatego dla nich przygotowaliśmy specjalne narzędzia ułatwiające efektywną i skuteczną obsługę sklepu internetowego. Panel Administracyjny z najważniejszymi zakładkami posiada funkcje, dzięki którym stworzymy w pełni profesjonalny e-biznes.

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)