Sprawdź jak uzyskać wysokie wyniki w Google PageSpeed Insights i przygotować sklep internetowy zgodnie z najnowszymi wytycznymi.
Google PageSpeed Insights to aplikacja, która analizuje zawartość strony lub sklepu internetowego, a następnie sugeruje sposoby zwiększenia jej wydajności i szybkości jej wyświetlania. Maksymalny możliwy do osiągniecia wynik to 100/100 punktów.
Analizie poddawane jest wyświetlanie witryny na komputerach stacjonarnych oraz urządzeniach mobilnych.
Obie wersje są bardzo istotne i mają wpływ na wyświetlanie strony internetowej lub sklepu w wynikach wyszukiwania Google.
Sklep internetowy to bardzo specyficzny i dość skomplikowany typ witryny internetowej.
Uzyskanie wysokiego rankingu w sklepach internetowy jest w związku z tym bardzo trudne do realizacji. Mimo tego sklepy internetowe RedCart zyskują bardzo wysokie noty.
Jakie noty udało się uzyskać na sklepie internetowym RedCart?
Nasz wynik to 95/100 punktów!
Sprawdź czy Twój sklep internetowy jest optymalnie przygotowany pod najnowsze wytyczne Google
Narzędzia do sprawdzania znajdziesz na stronie Google PageSpeed Insights