Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Gotowy Sklep Internetowy w RedCart

Kategoria: Jak rozpocząć

Gotowy sklep intermetowy - co to oznacza? 

Sklep intermetowy przygotowany do sprzedaży to nie tylko w pełni funkcjonalne oprogramowanie, wyposażone w szereg integracji z usługami i serwisami zewnętrznymi umożliwiającymi m.in. realizację zamówień. Należy pamiętać o spełnieniu co najmniej kilku obowiązków sprzedawcy - w tym profesjonalnym regulaminie sklepu, umieszczeniu odpowiednich informacji na stronie sklepu, zgłoszeniu bazy danycb do GIODO.  Zanim otworzymy sklep, musimy zadabać o jego odpowieni wygląd oraz zatowarowanie, czyli załadowanie produktów w formie zdjęć i opisów - co oznacza sporo pracy na start. Dla wszystkich klientów, którzy myślą o szybkim uruchomieniu sprzedaży przygotowaliśmy

których szybkie uruchomienie sprzedaży jest priorytetem Redcart przygotował pakiet Gotowy Sklep - zawierający m.in integrację z hurtownią i support w konfiguracji sklepu. 

Gotowość do otwarcia biznesu to dla wielu Klientów wyznacznik chęci posiadania sklepu. Szybkość założenia sklepu to równoczesne szybkie rozpoczęcie biznesu. Można kupić na rynku wiele modeli sklepów internetowych, lecz czy będą one dokładnie takie, jaki chcemy? Pakiet Gotowy sklep to nie tylko w pełni funkcjonalne oprogramowanie sklepu intermetowego, ale wszytkie narzędzia, potrzebne przy uruchamianiu e-biznesu. 

1. Przede wszystkim – funkcjonalność

Projektując oprogramowanie przede wszystkim kierowaliśmy się tym, co dla każdego właściciela sklepu powinno być najważniejsze. Intuicyjne prowadzenie sklepu nie sprawi trudności, a dostępność narzędzi sprawi, że zarządzanie sklepem będzie skuteczne.Wygodne oraz bezpieczne robienie zakupów to priorytetowa sprawa dla każdego właściciela sklepu – to gwarancja zadowolenia Klienta oraz sukcesu naszego biznesu. Dzięki systemowi zabezpieczeń SSL dane Klientów jak i sklepu są skutecznie chronione.

Gotowy sklep internetowy, będący na platformie RedCart charakteryzuje się intuicyjnością nie tylko ze strony posiadacza. Szybkie ładowanie się strony oraz funkcjonalny układ sklepu sprawia, że Klient bez problemu odnajdzie produkt, który szuka. Produkt dzięki wysokiej jakości zdjęciom pobranym z listy zintegrowanych hurtowni zaprezentuje w całej okazałości swoje unikalne cechy. Dzięki newsletterowi będzie informowany o najnowszych produktach, promocjach oraz rabatach. Dodatkowo, Klient będzie informowany o postępie jego zamówienia oraz będzie mógł dokonywać zakupów na stronie bez konieczności rejestracji.

Dla właściciela sklepu narzędzia oferowane w oprogramowaniu gotowego sklepu internetowego to wachlarz możliwości w jego zarządzaniu. Szerokie rozwiązania z zakresu wprowadzania oraz modyfikowania produktu, takie jak dowolne tworzenie drzewa kategorii, definiowanie cech produktów oraz ich słów kluczowych, możliwość pracy w oparciu o ceny netto i brutto. W kwestii zarządzania zamówieniami opcje są następujące: możliwość edytowania zamówienia jak i danych Klienta, definiowanie grup Klientów, łączenie zamówień, powiadomienia e-mail, sms oraz gg o zmianie statusu zamówienia. Narzędzia marketingowe takie jak dodanie sklepu do wyszukiwarek internetowych, bezpłatne integracje z porównywarkami cen, prowadzenie kampanii AdWords, integracje z serwisami aukcyjnymi Allegro, eBay oraz Świstak a także raporty z danych prosto z naszego sklepu internetowego. Dodatkowo, sklepy internetowego RedCart są odpowiednio przygotowane na potrzeby pozycjonowania wyszukiwarkach internetowych.

2. Co w cenie abonamentu? 

Abonament jest opłatą roczną za sklep internetowy. W zależności od wybranego pakietu pozwala on dostosować swoje wymagania względem sklepu internetowego.

Gotowy Sklep - w zależności od pakietu - zawiera:

- W pełni funkcjonalne oprogramowanie sklepu internetowego pozwalajace na rozpoczęcie sprzedaży internetowej, w tym wszytkie niezbędne narzędzia i integracje z firmami kurierskimi, systemami płatności, porównywarkami cen, pasażami aukcyjnymi. 

- Sklep z gotowymi produktami: integracja z hurtownią 

- Dedykowaną szatę graficzną: dostosowaną do branży danego sklepu, opartą na badaniach usability

- Projekt logotypu, paczka grafik

- Maskę ną urządzenia mobilne RWD

- Wybrany certyfikat bezpiecznego szyfrowania danych SSL

- Szablon wiadomości newsletter

- Wzór dokumentacji do GIODO

Sklep z gotowymi produktami

Co to właściwie oznacza? Oprogramowanie RedCart jest zdecydowanym liderem, jeśli chodzi o integracje z hurtowniami intermetowymi, w tym hurtowniami działającymi na zasadzie dropshipping. Dla sklepu oznacza to automatyczne załadowanie oferty prodyktowej z pliku XML hurtowni oraz automatyczą aktualizację stanów magazynowych i cen. To ogromna oszczędność czasu i pracy podczas wypełniania sklepu produktami, ogromny wybór produktów i zawsze aktualna oferta w sklepie intermetowym.

Dedykowna szata graficzna

Ładna i przyciągająca oko grafika sklepu to nie element, który ma na celu budowanie pozytywnych wrażeń estetycznych - to bardzo ważny element lejka sprzedażowego w naszym sklepie, mający na celu zmianę odwiedzających w kupujących. Szata graficzna budowana jest  z uwględnieniem najważniejszych zasad usability stron intermetowych, gdzie każdy element ma na celu doprowadzenie klenta od strony głównej do koszyka zakupowego. 

Maska mobilna RWD

Sprzedaż na urządzeniach mobilnych to jeden z najważniejszych i najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży internetowej: w tej chwili około 30% transakcji pochodzi właśnie z urządzeń mobilnch i jak pokazują dane z rynku, będzie wciąż się zwiększać. Dodatkowo, najnowsze algorytmy Google faworyzują sklepy które sa mobile friendly podnosząc ich widoczność w wyszukiwarce. Maska mobilna RWD to absolutne must have, jeśli chodzi o sklepy internetowe - dlatego warto zadbać o nią juz przy uruchamianiu biznesu internetowego. 

Regulamin Sklepu i zgłoszenie do GIODO

Każdy, kto zakłada sklep internetowy musi liczyć się z obowiązkami wynikającymi z nowej ustawy o prawach konsumenta. Sklep obowiązuje m.in przygotowanie zgodnego z wytycznymi ustawy regulaminu oraz wywiązanie sie z tzw. obowiązków informacyjnych - czyli umieszczenia informacji dola klientów w odpowiednich miejscach w sklepie. Obowiązkiem jest także zgłoszenie bazy danych klientów do GIODO - czyli Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wszystkie te formalności wypełnić można wykupując pakiet Gotowy Sklep, który obejmuje m.in: profesjonalny regulamin sklepu internetowego, roczną opiekę prawną, politykę plików cookies, zgłoszenie do GIODO . Dzięki Pakietowi Gotowy Sklep, nie zapomnisz o żadnej z tych formalności!

Certyfikat bezpieczeństwa SSL

Certyfikat bezpiecznego szyfrowania danych SSL gwarantuje, że dane sa odpowiednio szyfrowane a przez to zabezpieczone podczas dokonywania transakcji w sklepie. Umieszczenie takiego ceryfikatu w sklepie znacznie podnosi wiarygodność w oczach klienta oraz poczucie zaufania, a tym samym wpływa na sprzedaż. 

Pomoc przy konfiguracji sklepu

Otworzenie sklepu internetowego łączy się z pracą, którą trzeba włożyć w jego odpowiednią konfigurację - pracę nad wyglądem, załadowaniem opisów i zdjęć produktów, ustawieniem najwazniejszych opcji pomagających sprzedawać. Wszystkim klientom oferujemy pomoc doświadczonego zespołu Obsługi Klienta oraz materiały szkoleniowe. Posiadacze pakietu Gotowy Sklep moga ponadto liczyć na pomoc w imporcie produktów ze zintegrowanej ze sklepem hurtowni. 

Dzierżawienie oprogramowania w formie abonamentu to gwarancja stałych, przewidywalnych opłat, bez ukrytych dodatkowych kosztów.

Wybierając platformę RedCart będziesz miał dostęp do wszelkich funkcjonalności, które są oferowane. Narzędzia, które umożliwią skuteczne zarządzanie sklepem a zarazem są intuicyjne w obsłudze.

Czy wiesz, że nie tylko Ty musisz obsługiwać swój sklep internetowy? Na platformie RedCart możliwe jest prowadzenie działalności z administratorami stron. W takim przypadku ich liczba waha się od jednego aż po nieskończoną ich ilość. Każdy z administratorów Twojego sklepu będzie posiadał osobne konta, które pozwolą mu zarządzać zamówieniami oraz produktami.

Otwierając sklep internetowy, który oparty jest na dzierżawie oprogramowania, nie będziesz musiał martwić się o hosting, ponieważ jest on wliczony już w cenę abonamentu. Wszelkie aktualizacje oprogramowania są wprowadzane po dokonaniu wszelkich testów przez specjalistów. Szybsze wykrywanie błędówOprócz nowych funkcjonalności wprowadzane są również pomysły wprost od użytkowników platformy – wszystko po co, by sklepy internetowe były jeszcze lepsze niż dotychczas!

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)