Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Integracja sklepu z Opineo

Kategoria: Bezpieczeństwo

Integracja sklepu z Opineo.pl

Jak wykazują wszystkie najważniejsze badania e-commerce, jakość obsługi klienta oraz zaufanie do sklepu internetowego mają znaczący wpływ na wybory konsumenckie użytkowników internetu. Zakupy online notują dynamiczny wzrost, ale wciąż obarczone są sporą dawną nieufności czy wątpliwości w jakość świadczonych usług, zwłaszcza, że klient nie może dotknąć ani sprawdzić produktu przed zakupem, nie ma możliwości porozmawiania face-to-face ze sprzedawcą. Pozostaje zdany na łaskę informacji, jakie znajdzie na stronie sklepu. Jak więc zbudować markę sklepu opartą na poczuciu bezpieczeństwa oraz zapewnić o wysokim poziomie obsługi klienta? Jak ustrzec się przed działaniami nieuczciwej konkurencji i zapewnić, że opinie o naszym sklepie pochodzą rzeczywiście od klientów?

PAMIĘTAJ:

Jak pokazują najważniejsze badania rynku e-commerce (m.in. Gemius), klienci sklepów internetowych poszukują opinii na temat jakości obsługi klienta oraz kierują się nimi w swoich decyzjach zakupowych. Dla klientów ważne jest poczucie bezpieczeństwa oraz gwarancja, że otrzymają produkt zgodny z ofertą prezentowaną w sklepie.

Opineo.pl to jest niezależnym serwisem internetowym, którego zadaniem jest gromadzenie opinii odnoszących się do poziomu jakości obsługi klienta w sklepach internetowych. W związku z tym, że w sieci dowolną opinię może napisać każdy, Opineo.pl opracowało własne programy zbierania autentycznych komentarzy od użytkowników, którzy są klientami sklepów. Należy do nich:

  • System Wiarygodne Opinie
  • Program Słucham Swoich Klientów oraz Certyfikat

PAMIĘTAJ:

Serwis Opineo.pl dysponuje m.in. Systemem Wiarygodne Opinie, który za pomocą maili wysyłanych do klientów po dokonaniu transakcji w sklepie, pyta o odczucia związane z poszczególnymi etapami procesu zakupowego, czyli opinię o samym produkcie, czasie realizacji zamówienia, poziomie obsługi klienta i jakości usług kuriera. Komentarze zbierane przez sklep są więc niezależne i pochodzą tylko od klientów, którzy rzeczywiście dokonali zakupu w danym sklepie.

WAŻNE:

Certyfikat Słucham Swoich Klientów nadany przez serwis Opineo.pl umieszcza się w widocznym miejscu na stronie sklepu: rozpoznawalne logo jest informacją i gwarancją uczciwości oraz rzetelności. Warunkiem przyznania Certyfikatu jest aktywny udział w procesie zbierania opinii. Ponadto, sklepy biorące udział w Programie Słucham Swoich Klientów umieszczane są na stronie Opineo.pl: jest to doskonałe źródło wiedzy o sklepach, w którym robienie zakupów jest zupełnie bezpieczne i które gwarantują szybką realizację zamówienia.

Jakie korzyści dla sklepów płyną z korzystania z serwisu Opineo.pl?

  • Wzrost dochodów potwierdzony przez sklepy korzystające z programów Opineo,
  • Źródło rzetelnych, prawdziwych opinii pochodzących z autentycznych transakcji,
  • Certyfikat Opineo.pl będący gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta,
  • Budowa marki sklepu godnego zaufania i przyjaznego klientom,

Integracja sklepu RedCart z serwisem Opineo.

Sklep internetowy RedCart posiada tzw. gotową integrację z serwisem Opineo.pl, która umożliwia wysłanie przez serwis Opineo.pl mailingu do Twoich klientów, zawierającego pytania odnoszące się do poszczególnych elementów zrealizowanej transakcji. Konieczna jest więc połączenie sklepu z serwisem, tak aby mógł pobrać najważniejsze informacje dotyczące zakupu dokonanego przez klienta.

Uruchomienie integracji z serwisem Opineo w sklepie RedCart jest niezwykle proste. Oczywiście, aby korzystać z programu należy wcześniej aktywować usługę na stronie opineo.pl. Natomiast w sklepie RedCart:

  • Przejdź do zakładki ustawienia w panelu administracyjnym swojego sklepu, a z menu wybierz pierwszą pozycję: ustawienia podstawowe,
  • Następnie kliknij pole statystyki zewnętrzne: na liście odnajdź pozycję Wiarygodne Opinie Opineo i wprowadź klucz,
  • Masz także możliwość konfiguracji liczby dni, po jakich serwis wyśle zaproszenie do udzielenia opinii. Zapisz.

WAŻNE:

W sklepie RedCart masz także możliwość korzystania z innych, znanych systemów zbierania rekomendacji, takich jak Ceneo Zaufane Opinie oraz Wiarygodne Opinie okazje.info. W dobie nieuczciwego marketingu szeptanego i działań konkurencji, źródło rzetelnych opinii na temat Twojego sklepu może okazać się bezcenne.

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)