Jak możemy Ci pomóc?

Strona główna Baza wiedzy Jak rozpocząć

Obsługa sklepu internetowego

Jak zacząć pracę po aktywacji sklepu internetowego. Instrukcja zawierająca podstawy obsługi sklepu RedCart.

Poniższa instrukcja pozwoli Ci w prosty sposób nauczyć się podstaw obsługi sklepu internetowego Redcart. W razie dodatkowych pytań pamiętaj że jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji – zadzwoń lub napisz, na pewno Ci pomożemy!

1. Uzupełniamy dane kontaktowe w zakładce Ustawienia->Podstawowe ustawienia->Dane kontaktowe ( te dane będą pobierane do fv) oraz w zakładce Wygląd sklepu->Strony informacyjne->Kontakt ( te dane będzie widział klient).
2. Uzupełniamy dokumenty w Wygląd sklepu->Strony informacyjne
- Regulamin
- Politykę prywatności ( wzór : http://redcart.pl/blog/aktualnosci/212/wzor-polityki-prywatnosci-dla-esklepu-z-okazji-nawiazania-wspolpracy-z-trusted-shops.html )
- Politykę plików cookies ( wzór: http://redcart.pl/blog/aktualnosci/292/informacje-na-tematwykorzystywania-plikow-cookies.html ) - nie zapominamy o pasku!
- Informacje o wysyłce towaru ( tworzymy nową stronę)
- Informacje o rodzajach płatności
- Informacje o sposobach reklamacji i wymiany towaru – jeśli korzystamy z hurtowni, szukamy tych informacji u niej na stronie
Na koniec sprawdzamy i ustawiamy stopkę sklepu wraz ze stworzonymi stronami oraz danymi kontaktowymi w zakłądce Wygląd sklepu->Układ sklepu->Konfiguracja->Stopka

3. Ustawiamy formy płatności ( jeśli nie mamy jescze podpisanej umowy z operatorem robimy to teraz, np. Z Transferuj.pl) w zakładce Klienci i Zamówienia->Płatności
4. Ustawiamy formy wysyłki ( jeśli nie mamy jeszcze podpisanej umowy z operatorem robimy to teraz, np. Z K-ex) w zakładce Klienci i Zamówienia->Kurierzy
5. Ustawiamy rodzaje wysyłki dla klienta w zakładce Klienci i Zamówienia->Wysyłka produktów pamiętając o zaznaczeniu rodzajów płatności przy danej wysyłce. Ważne: nazwa dla znacznika powinna być taka sama jak nazwa wysyłki – można skopiować.
6. "Układamy sklep" i wyłączamy niepotrzebne boksy w zakładce Wygląd sklepu->Układ sklepu klikając i przeciągając poszczególne pozycje .
7. Zmieniamy logo na swoje własne w zakładce Wygląd sklepu- >Szablony -> Konfiguracja Grafiki i logo
8. Porządkujemy nawigacje ( górne menu) w zakładce Wygląd sklepu- >Nawigacja
9. Sprawdzamy szablony wiadomości i zmieniamy adres nadawcy ( jeśli jeszcze nie posiadamy skrzynki w domenie piszemy w tej sprawie zgłoszenie) w zakładce Wygląd sklepu->Szablony Wiadomości
10. Dodajemy banery graficzne w zakładce Wygląd sklepu->Strona główna


Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas

Pomoc RedCart
+48 22 22 82 114

pn - pt godz. 9:00 - 17:00

Pomoc RedCart
pomoc@redcart.pl

24h / dobę, 7 dni w tygodniu