Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Integracja sklepu internetowego z Allegro

Kategoria: Narzędzia

Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z Allegro jest narzędziem umożliwiającym dostęp do często jednego z największych źródeł zamówień w sklepie internetowym.  Allegro jest najpopularniejszym serwisem aukcyjnym i sprzedażowym w Polsce, z którego każdego dnia korzystają miliony interneutów poszukujących interesujących ofert produktowych. Dla wszystkich e-sprzedawców, w tym właścicieli sklepów internetowych sprzedaż w serwisie Allegro może stanowić znaczące źródło konwersji, a także sposób na promocję sklepu pod własną marką.

Automatyczna integracja z Allegro

Dwukierunkowa integracja sklepu z Allegro.

Dlaczego warto rozważyć integrację sklepu internetowego z Allegro? Oczywiście, sprzedaż w serwisie jest dla wielu, zwłaszcza początkujących sprzedawców internetowych ważnym źródłem dochodów i pierwszym doświadczeniem w e-commerce. Jednak także właściciele prężnych sklepów internetowych korzystają z możliwości, jakie oferuje największa platforma sprzedażowa w Polsce - zgodnie z ideą sprzedaży wielokanałowej omnichannel pozyskują nowych klioentów, jednocześnie budując markę swojego sklepu.

Jednym z najważniejszych warunków efektywnego prowadzenia sprzedaży wielokanałowej, jednocześnie w sklepie internetowym oraz w serwisie Allegro jest nowoczesne połączenie sklepu z serwisem umożliwiające przede wszystkim:

  • automatyczne wystawianie aukcji produktowych ze sklepu w serwisie Allegro,
  • efektywną sprzedaż poprzez gotowe szablony Allegro,
  • obustronną aktualizację stanów magazynowych,
  • sprawne zarządzanie aukcjami poprzez dostępne narzędzia, takie jak wieczne aukcje,
  • sprawne zarządzanie zamówieniami pochodzącymi z serwisu Allegro.

PAMIĘTAJ:

Dwukierunkowa integracja sklepu z serwisem Allegro pozwala na efektywne prowadzenie sprzedaży w największym serwisie aukcujnym – wygodnie i szybko, ze swojego sklepu. Zapewnia automatyczne wystawianie aukcji wprost ze sklepu, dwustronną aktualizację stanów magazyniowych oraz zarządzanie zamówieniami, spływającymi do sklepu z Allegro.

Automatyczne wystawianie aukcji ze swojego sklepu internetowego.

Integracja sklepu z Allegro umożliwia przede wszystkim wystawiać aukcje z produktami przy dużej automatyzacji potrzebnych w tym celu czynności, a więc oszczędności czasu i pracy. Dostępne są więc nie tylko gotowe szablony aukcyjne - zarówno darmowe jak i dostosowane do szaty graficznej sklepu, ale także gotowe znaczniki, za pomocą których projektujemy samodzielnie szablon sklepu, a system pobiera ściśle okreśkone dane w sposób automatyczny.

WAŻNE:

Gotowe znaczniki w darmowych szablonach Allegro pozwalają dowolnie zaprojektować aukcję – wystarczy wybrać odpowiednie znaczniki, wkleić je w obszar roboczy szablonu, a system pobierze odpowiednie dane w sposób automatyczny.

Dzięki automatycznej, dwukierunkowej integracji możesz:

  • wystawiać aukcje produktowe w sposób automatyczny ze swojego sklepu,
  • używać darmowych szablonów aukcji i znaczników pobierających dane w sposób automatyczny,
  • masowo wystawiać aukcje dzięki możliwości wystawiania wielu produktów jednocześnie,
  • korzystać z funkcji masowego wystawiania aukcji,
  • zamówić indywidualny projet szablonu graficznego aukcji,
  • dodać dowolną ilość kont sprzedawcy i prowadzić całą sprzedaż z poziomu administracyjnego swojego sklepu,
  • korzystać z funkcji automatycznego wznawiania aukcji,
  • monitorować budżet wystawiania aukcji,
  • zmieniać ceny produktów wystawionych na aukcjach,
  • korzystać z opcji wieczne aukcje - czyli cyklicznego wystawiania produktów do momentu sprzedaży ostatniej sztuki.

PAMIĘTAJ:

Funkcje takie jak automatyczne wznawianie aukcji lub wieczne aukcje – czyli cykliczne, automatyczne wystawianie produktu do momentu wyprzedania się ostatniej sztuki – sprawiają, że prowadzenie sprzedaży ze swojego sklepu jest proste oraz oszczędza cenny czas i pracę.

Obustronna aktualizacja stanów magazynowych.

Jedną z najważniejszych cech tzw. dwukierunkowej integracji sklepu internetowego z serwisem Allegro jest obustronna, automatyczna aktualizacja stanów magazynowych. Oznacza to, że system:

  • aktualizuje stan produktów w sklepie po dokonaniu zakupu przez klienta w serwisie Allegro,
  • może zmiejszyć liczbę produktów dostępnych na aukcji Allegro po zakupach dokonanych w sklepie, lub nawet zakończyć trwającą aukcję.

WAŻNE:

Jedną z najważniejszych cech dwukierunkowej integracji z Allegro jest obustronna aktualizacja stanów magazynowych: zarówno po zakupie w serwisie, jak i w sklepie, gdzie system może zmniejszyć ilość produktów wystawionych na aukcjach.

Zarządzanie zamówieniami.

Wszystkie nowe zamówienia pochodzące z serwisu Allegro pojawiają się w panelu administracyjnym sklepu jako "nowe", oznaczone jako pochodzące z Allegro. Ponadto system umożliwia łączenie zamówień pochodzących od jednego kupującego oraz pobiera informacje o wpłatach dokonanych poprzez płatności elektroniczne PayU. Przydatną funkcją jest moduł automatycznych komentrzy - pozwalający na automatyczne wystawianie komentarzy pozytywnych za pozytywne.

PAMIĘTAJ:

Wszystkie zamówienia oznaczone jako pochodzące z Allegro pojawiają się w panelu administracujnym sklepu. System umożliwia także łączenie zamówień pochodzących od jednego kupującego.

Efektywne zarządzanie sprzedażą na Allegro.

Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z serwisem Allegro to także szereg dodatkowych, ale niezwykle pomocnych funkcji, które znacznie ułatwiają prowadzenie sprzedaży. Z pewnością, integracja dostępna w RedCart należy do jednych z najbardziej zaawansowych i rozbudowanych na rynku, udostępniając sprzedawcom internetowym narzędzia optymalizujące procesy sprzedażowe.

Do innych, przydatnych narzędzi należy także:

  • obsługa parametrów kontekstowych przypisanych do kategorii w Allegro: umożliwiająca wystawianie osobnych aukcji z produktami w danej kategorii,
  • funkcja rezerwacji produktów - dzięki której możliwe jest zarezerowanie pewnej ilości produktów w sklepie
  • obsługa cenników dostaw: funkcja tworzenia i zarządzania dowolną ilością cenników dostaw Allegro,
  • możliwość wystawienia aukcji produktowej z możliwością wyboru poszczególnej kategorii przez klienta.

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)