Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z Allegro
Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z Allegro jest narzędziem umożliwiającym dostęp do często jednego z największych źródeł zamówień w sklepie internetowym. Allegro jest najpopularniejszym serwisem aukcyjnym i sprzedażowym w Polsce, z którego każdego dnia korzystają miliony interneutów poszukujących interesujących ofert produktowych. Dla wszystkich e-sprzedawców, w tym właścicieli sklepów internetowych sprzedaż w serwisie Allegro może stanowić znaczące źródło konwersji, a także sposób na promocję sklepu pod własną marką.
Automatyczna integracja z Allegro
Dwukierunkowa integracja sklepu z Allegro.
Dlaczego warto rozważyć integrację sklepu internetowego z Allegro? Oczywiście, sprzedaż w serwisie jest dla wielu, zwłaszcza początkujących sprzedawców internetowych ważnym źródłem dochodów i pierwszym doświadczeniem w e-commerce. Jednak także właściciele prężnych sklepów internetowych korzystają z możliwości, jakie oferuje największa platforma sprzedażowa w Polsce - zgodnie z ideą sprzedaży wielokanałowej omnichannel pozyskują nowych klioentów, jednocześnie budując markę swojego sklepu.
Jednym z najważniejszych warunków efektywnego prowadzenia sprzedaży wielokanałowej, jednocześnie w sklepie internetowym oraz w serwisie Allegro jest nowoczesne połączenie sklepu z serwisem umożliwiające przede wszystkim:
- automatyczne wystawianie aukcji produktowych ze sklepu w serwisie Allegro,
- efektywną sprzedaż poprzez gotowe szablony Allegro,
- obustronną aktualizację stanów magazynowych,
- sprawne zarządzanie aukcjami poprzez dostępne narzędzia, takie jak wieczne aukcje,
- sprawne zarządzanie zamówieniami pochodzącymi z serwisu Allegro.
PAMIĘTAJ:
Dwukierunkowa integracja sklepu z serwisem Allegro pozwala na efektywne prowadzenie sprzedaży w największym serwisie aukcujnym – wygodnie i szybko, ze swojego sklepu. Zapewnia automatyczne wystawianie aukcji wprost ze sklepu, dwustronną aktualizację stanów magazyniowych oraz zarządzanie zamówieniami, spływającymi do sklepu z Allegro.
Automatyczne wystawianie aukcji ze swojego sklepu internetowego.
Integracja sklepu z Allegro umożliwia przede wszystkim wystawiać aukcje z produktami przy dużej automatyzacji potrzebnych w tym celu czynności, a więc oszczędności czasu i pracy. Dostępne są więc nie tylko gotowe szablony aukcyjne - zarówno darmowe jak i dostosowane do szaty graficznej sklepu, ale także gotowe znaczniki, za pomocą których projektujemy samodzielnie szablon sklepu, a system pobiera ściśle okreśkone dane w sposób automatyczny.
WAŻNE:
Gotowe znaczniki w darmowych szablonach Allegro pozwalają dowolnie zaprojektować aukcję – wystarczy wybrać odpowiednie znaczniki, wkleić je w obszar roboczy szablonu, a system pobierze odpowiednie dane w sposób automatyczny.
Dzięki automatycznej, dwukierunkowej integracji możesz:
- wystawiać aukcje produktowe w sposób automatyczny ze swojego sklepu,
- używać darmowych szablonów aukcji i znaczników pobierających dane w sposób automatyczny,
- masowo wystawiać aukcje dzięki możliwości wystawiania wielu produktów jednocześnie,
- korzystać z funkcji masowego wystawiania aukcji,
- zamówić indywidualny projet szablonu graficznego aukcji,
- dodać dowolną ilość kont sprzedawcy i prowadzić całą sprzedaż z poziomu administracyjnego swojego sklepu,
- korzystać z funkcji automatycznego wznawiania aukcji,
- monitorować budżet wystawiania aukcji,
- zmieniać ceny produktów wystawionych na aukcjach,
- korzystać z opcji wieczne aukcje - czyli cyklicznego wystawiania produktów do momentu sprzedaży ostatniej sztuki.
PAMIĘTAJ:
Funkcje takie jak automatyczne wznawianie aukcji lub wieczne aukcje – czyli cykliczne, automatyczne wystawianie produktu do momentu wyprzedania się ostatniej sztuki – sprawiają, że prowadzenie sprzedaży ze swojego sklepu jest proste oraz oszczędza cenny czas i pracę.
Obustronna aktualizacja stanów magazynowych.
Jedną z najważniejszych cech tzw. dwukierunkowej integracji sklepu internetowego z serwisem Allegro jest obustronna, automatyczna aktualizacja stanów magazynowych. Oznacza to, że system:
- aktualizuje stan produktów w sklepie po dokonaniu zakupu przez klienta w serwisie Allegro,
- może zmiejszyć liczbę produktów dostępnych na aukcji Allegro po zakupach dokonanych w sklepie, lub nawet zakończyć trwającą aukcję.
WAŻNE:
Jedną z najważniejszych cech dwukierunkowej integracji z Allegro jest obustronna aktualizacja stanów magazynowych: zarówno po zakupie w serwisie, jak i w sklepie, gdzie system może zmniejszyć ilość produktów wystawionych na aukcjach.
Zarządzanie zamówieniami.
Wszystkie nowe zamówienia pochodzące z serwisu Allegro pojawiają się w panelu administracyjnym sklepu jako "nowe", oznaczone jako pochodzące z Allegro. Ponadto system umożliwia łączenie zamówień pochodzących od jednego kupującego oraz pobiera informacje o wpłatach dokonanych poprzez płatności elektroniczne PayU. Przydatną funkcją jest moduł automatycznych komentrzy - pozwalający na automatyczne wystawianie komentarzy pozytywnych za pozytywne.
PAMIĘTAJ:
Wszystkie zamówienia oznaczone jako pochodzące z Allegro pojawiają się w panelu administracujnym sklepu. System umożliwia także łączenie zamówień pochodzących od jednego kupującego.
Efektywne zarządzanie sprzedażą na Allegro.
Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z serwisem Allegro to także szereg dodatkowych, ale niezwykle pomocnych funkcji, które znacznie ułatwiają prowadzenie sprzedaży. Z pewnością, integracja dostępna w RedCart należy do jednych z najbardziej zaawansowych i rozbudowanych na rynku, udostępniając sprzedawcom internetowym narzędzia optymalizujące procesy sprzedażowe.
Do innych, przydatnych narzędzi należy także:
- obsługa parametrów kontekstowych przypisanych do kategorii w Allegro: umożliwiająca wystawianie osobnych aukcji z produktami w danej kategorii,
- funkcja rezerwacji produktów - dzięki której możliwe jest zarezerowanie pewnej ilości produktów w sklepie
- obsługa cenników dostaw: funkcja tworzenia i zarządzania dowolną ilością cenników dostaw Allegro,
- możliwość wystawienia aukcji produktowej z możliwością wyboru poszczególnej kategorii przez klienta.