Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Jak założyć sklep z bielizną

Kategoria: Pomysł na sklep

Sklep internetowy z bielizną to nie tylko sposób na sprawienie komuś prezentu z okazji Walentynek. Sklepy z tego typu asortymentem cieszą się coraz większym udziałem w koszyku internetowych zakupów. 

Czym musi wyróżniać się sklep internetowy z bielizną od tradycyjnego sklepu? Przede wszystkim większymi możliwościami w sferze prezentowania oferty, a także wyboru modeli. Sklep stacjonarny posiada ograniczenia pod względem miejsca - lokal nie będzie w stanie pomieścić, a także estetycznie zaprezentować tysięcy modeli bielizny tak, by zachęcała Klienta do zakupu. Sklep stacjonarny ponadto posiada ograniczenia co do liczby odwiedzających. Podczas gdy w sklepie internetowym z bielizną Klientów, którzy aktualnie przeglądają ofertę mogą być tysiące - to przewaga sklepu online.

Jak założyć internetowy sklep z bielizną krok po kroku?

KROK 1: SKLEP TESTOWY

Pierwszym krokiem do prowadzenia własnego biznesu - oczywiście oprócz pomysłu - jest założenie sklepu testowego na okres 14 dni. Przez ten czas można wypróbować możliwości oferowanych narzędzi przez platformę RedCart. To najważniejszy czas dla każdego przyszłego właściciela e-biznesu, ponieważ to on jako zarządca sklepu powinien czuć się dobrze w Panelu administracyjnym. Podczas testowania sklepu można go powoli konfigurować po to, by po aktywacji był gotowy do rozpoczęcia sprzedaży. Warto pamiętać, że by legalnie prowadzić sprzedaż w sklepie internetowym z bielizną, należy mieć założoną działalność gospodarczą. W czasie przygotowania sklepu z bielizną po wymagania obecnego rynku e-commerce - należy dostosować wygląd sklepu internetowego do charakteru branży. Sklep działający w branży bieliźniarskiej przede wszystkim powinien zachęcać do zapoznania się ofertą za pomocą grafiki oraz zdjęć. By sprzedawać - należy zaprojektować sklep z wyczuciem smaku, jednocześnie kusząc zdjęciami i intuicyjnym działaniem sklepu.

KROK 2: AKTYWACJA

Gdy funkcje jakie oferuje nam platforma są dla nas przyjazne i intuicyjne, nadszedł czas na wybranie odpowiedniego abonamentu sklepu. W przypadku już większości platform, opłaty za sklep obowiązują w pakietach rocznych. Jest to o tyle wygodny sposób płatności, że pozwala na pokrycie z góry kosztów za sklep i wyzwala we właścicielu poczucie przywiązania i zobowiązania wobec sklepu. Aktywacja jest ostatnim krokiem, która pozwoli zrealizować marzenie o własnym biznesie. Pakiety abonamenotwe na platformie RedCart zostały skonstruowane tak, by właściciel mógł wybrać dogodny dla niego sposób rozwoju sklepu.

KROK 3: INTEGRACJA

Połączenie się z hurtownią za pomocą gotowej integracji, to rozwiązanie komfortowe zarówno dla początkujących sprzedawców jak i doświadczonych posiadaczy sklepów internetowych. Od wybranego dostawcy będzie można pobierać produkty do naszego sklepu z bielizną. Przed wybraniem odpowiedniej należy zapoznać się z asortymentem jaki jest w ofercie. Warto zapytać też hurtownię, czy oferują współpracę opartą na takim modelu sprzedaży jak dropshipping.

KROK 4: PROMOCJA

Na liście hurtowni na platformie RedCart widnieją firmy, które oferują wyroby polskiego przemysłu bieliźniarskiego, a także zagraniczne znane marki, które są rozpoznawalne na całym świecie. Dla każdego właściciela sklepu integracja z hurtownią będzie istotną sprawą podczas tworzenia oferty produktów. Lecz kiedy wszelkie działania w kierunku stworzenia funkcjonalnego sklepu internetowego są już gotowe - czas na rozpromowanie go za pomocą narzędzi dostępnych w oprogramowaniu. Na początku warto zająć się grupą lojalnych Klientów, którzy parokrotnie dokonywali zakupu w sklepie z bielizną.

KROK 5: SPRZEDAŻ

Kiedy narzędzia promocyjne takie jak newsletter połączony z bonami rabatowymi sprowadzą Klientów do Twojego sklepu czas, by stworzony sklep spełnił swoją rolę - sprzedał jak najwięcej. Prawidłowo skonstruowany sklep daje możliwości zakupu w 3 prostych krokach:

1) Dodanie produktu do koszyka. Wystarczy kliknąć małą ikonkę koszyka, która widnieje obok wybranego produktu.

2) Wypełnienie danych lub zalogowanie się do sklepu jeśli jesteśmy już zarejestrowani, wybór sposobu dostawy oraz płatności. Zarejestrowani Klienci, którzy dokonywali już wcześniej zakupów w sklepie i wypełnili swoje dane - wystarczy, że zalogują się w sklepie. Rejestracja w sklepie pozwala na wgląd w historię zamówień, a także na obserwowanie zmieniających się statusów dotyczących zamówienia.

3) Potwierdzenie dokonania zakupu za pomocą przycisku POTWIERDŹ. To już finał dokonywania zakupów - proste, prawda? ;)

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)